מה קורה שמושיבים אודיופילים ונותנים להם להקשיב ל...


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
בחודשים האחרונים, לאחר קבלת הסאב וסיום הכיולים, אני יושב ובסך הכל מקשיב למוזיקה, אקט שלא באמת קשור לאודיופיליה, אבל It is what it is ...(זה בהומור, לא להתנפל..).

באחד מן הימים, בזמן שהקשבתי למערכת, חשבתי לעצמי שמשהו מעט השתנה, הפוקוס הפך לקצת פחות מדויק (יש לי אובססיה לפוקוס) ומצד שני, המערכת הפכה להיות כל כך תלת מימדית שזה הדהים אותי, כאילו גל של סאונד שטף אותי.

היות ולא הזזתי בורג, לא שיחקתי בכלום, לא נגעתי בכלום, לא קניתי כלום, לא מכרתי כלום, השינוי הזה מאוד הפתיע אותי, מצד אחד, שמחתי על התלת מימדיות, מצד שני, קצת הציק לי נושא הפוקוס, אבל יותר מכל תהיתי, איך אני "מתקן" מצב שלא היה אמור כלל להשתנות....

איך נגשים לדבר כזה בכלל?!

ואז, הסתכלתי על המערכת, צעדתי לכיוון הנאגרות, הסתכלתי על עמדת השליטה של טרינוב ו....הבנתי...

אחרי שהבנתי מה היה מקור השינוי, החלטתי להשתעשע קצת ולהזמין מספר אנשים, חברים, המכירים את המערכת מצוין, אודיופילים וותיקים ומנוסים על מנת שיחוו משהו מעט שונה.

עניין אותי להבין כמה האוזניים שלנו באמת מסוגלות לזהות דברים, הרי אנחנו טוענים שאנחנו מצליחים לזהות שינוי במידוף, שינוי בכבלים, שינוי ביום בו החשמל נשמע גרוע, אבל מה קורה שאנחנו יושבים ופשוט "נאלצים" להקשיב, מבלי לדעת מה השינוי שאנחנו אמורים לזהות, מקשיבים רק באמצעות האוזניים ולא מושפעים על ידי אלקטרוניקה חדשה ונוצצת שאנחנו רואים מולנו, או קופסא כבדה שנדרשים 4 אנשים לסחוב אותה, או חשבונית שמנה שהגיעה ביחד עם רכיב חדש.

הזמנתי אותם נטו להקשיב.

וכך היה.

הגיעו מספר לא מבוטל של אנשים, במועדים שונים והקשיבו לשני מצבים:

מצב א', הוא כמובן המצב אותו הם מכירים מצוין, מצב אותו הם שומעים במשך שבועות ארוכים מאז הגעת הסאב החדש ומצב ב' הוא מצב חדש לגמרי, אותו הם לא מכירים.

לא נאמר להם מראש מהו אותו מצב ב', על מנת להמנע מדיעות קדומות ולכן, ככל הידוע להם, היה מדובר בכיול חדש, או בטיונינג חדש, או שמא זה היה בכלל קומפוננט חדש, בדמות כבל, או מגבר חדש, או סטרימר חדש, אשר יתכן והיו מוסלקים בתוך הנישה, רחוק מעינהם הסקרניות....

כל שנאמר להם הוא לבוא ולהקשיב...

לפני ההדגמה, נוהלה שיחה קצרה על הרגישות של האוזניים שלנו לשינויים בסאונד והיכולת שלנו (אם בכלל) לפענח את השינוי.

הרי אנחנו נתקלים עשרות פעמים במשפטים כגון "הקשבתי לדאגוסטינו אצל יוסי בבית, או הקשבתי לסילטק בבית של ניר, או הקשבתי ל-אורנדר בבית של ירון...." וזה נשמע לי חריף מדיי, או תלת מימדי, או מוזיקלי, או חלק, כאשר בעצם, המאזין הקשיב למערכת כוללת ואין באמת ביכולתו (למרות שהוא משוכנע אחרת....) להבין כיצד השפיע המגבר, או הכבל, על המכלול שהוא מקשיב לו...

עד לאותה הזמנה, מצב א' נחשב בעיני הנוכחים למצב מצוין, רבים ניהלו איתי על כך שיחות והררים של חומר כבר נכתבו על המערכת, כעת, באופן מפתיע (או שלא...), הרוב המוחלט העדיף דווקא את מצב ב'.
המצב החדש.

כולם נשאלו את אותן שתי שאלות:

1. מה גרם לך להעדיף את מצב ב' ?
2. האם יש לך רעיון/כיוון מהו בעצם אותו מצב ב'?

התשובות היו זהות, כולם דיברו על כך שמצב ב' מערב יותר, מוחשי יותר, תלת מימדי יותר, קיר של סאונד, הבמה קפצה קדימה, אנשים תיארו זאת כמעין גל של סאונד ששוטף אותך.

התשובה הייתה גם זהה בכל הקשור לשאלה השנייה: מהו הרכיב הגורם לאותו שינוי, לאף אחד מהאנשים לא היה מושג קלוש, מהו בעצם אותו מצב ב', שום רעיון, שום כיוון, שום קצה של חוט, הם רק ידעו שהם מעדיפים אותו ולא במעט.

היו שחשבו שמדובר בכיול חדש והיו שחשבו שמדובר במוצר חדש שנמצא בתוך הנישה ועוד רגע הוא יוצג לראווה, אבל בסך הכל, כולם הודו, שאין להם באמת מושג מה גורם לשינוי הזה.

בסך הכל הגיעו 13 איש, כולם אודיופילים וותיקים, חובבים, יבואנים, מאוד מנוסים, עם מערכות וידע מרשימים.

החוויה התרחשה במועדים שונים, על פני כ- שבועיים ימים.

במהלך ההדגמה נוגנו קטעים שונים ומגוונים, מקלאסי, לפופ, לג'אז, לאלקטרוני, הכי מגוון שאפשר.

בשלב מסוים, לאחר שהמשתתף הסביר שהוא מעדיף את מצב ב' באופן חד משמעי ולאחר שלא היה לו שום מושג מהו המקור לאותו שינוי...

הסברתי לו שאני מתכוון לחשוף בפניו מהו אותו מצב ב'...להציג בפניו את הקסם....:)

ואז, התרוממתי מהכורסא, צעדתי לעבר המונו בלוקים של Nagra ובעודו מסתכל עליי בסקרנות.....כיביתי את המגברים..

באותו רגע, הסאונד מהווילסונים פסק כמובן....

אבל,

לתדהמת המאזין, הסאונד עדיין הציף את החלל, באותו רגע הם הבינו, להפתעתם הגמורה, שהמצב אותו הם העדיפו, אותו מצב ב', הוא למעשה מצב בו עובדים, ביחד עם הווילסונים, זוג רמקולים נוסף.

הם למעשה ישבו והקשיבו למצב סראונד (Auro 3D) כאשר הם משוכנעים שהם מקשיבים למצב של סטריאו נטו..

קצרה היריעה מלתאר את המבטים, התגובות וההפתעה הגמורה....

למעשה, היו מקרים שלקח למשתתפים מסוימים מספר רב של שניות עד שהם הגיבו בכלל, עד שהם פצו פה...

אז אני מניח שכל אחד יסיק את המסקנה הפרטית שלו מהחוויה המעניינת הזאת, בין השאר על הקיבעון שלנו להקשיב באופן מסוים, או שמא על היכולת שלנו להבחין ולאבחן סאונד, או מהי היכולת האמיתית שלנו לזהות את מקור השינוי, אם אנחנו מתקשים לזהות מצב כל כך דרמטי, לפיו עוד זוג רמקולים עובדים בחלל...

רן
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
חייב לומר שהשעשוע הזה של רן, שקרה בדרך מקרה וללא כוונת תחילה, היה חוויה מאלפת ומאירת עיניים.
כל כך קל ליפול.
ואולי זו לא נפילה אלא באמת מצב הסראונד נשמע יותר טוב? גם לאוזניים אודיופיליות מנוסות? הרי זה מה שיצא במבחן עיוור!
מחשבות על ״היי אנד אמיתי״…
(אני בכל זאת העדפתי את מצב הסטריאו הרגיל. כנראה סתם ירידה בשמיעה).
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
חייב לומר שהשעשוע הזה של רן, שקרה בדרך מקרה וללא כוונת תחילה, היה חוויה מאלפת ומאירת עיניים.
כל כך קל ליפול.
ואולי זו לא נפילה אלא באמת מצב הסראונד נשמע יותר טוב? גם לאוזניים אודיופיליות מנוסות? הרי זה מה שיצא במבחן עיוור!
מחשבות על ״היי אנד אמיתי״…
(אני בכל זאת העדפתי את מצב הסטריאו הרגיל. כנראה סתם ירידה בשמיעה).

12 מתוך 13 חברים העדיפו את המצב החדש, היו כאלה שבשירים בודדים העדיפו את מצב הסטריאו, אבל בסך הכל, ב 90 אחוז מהשירים שהם שמעו, הם העדיפו את המצב החדש.

אתה היחידי שהעדיף את המצב הישן באופן עקבי.

רן
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
ועדיין ישנם רבים שחושבים שזה חילול קודש מצידי שאשתי ואני מעדיפים את הצליל של המערכת בסראונד גם בהאזנה אקטיבית.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
12 מתוך 13 חברים העדיפו את המצב החדש, היו כאלה שבשירים בודדים העדיפו את מצב הסטריאו, אבל בסך הכל, ב 90 אחוז מהשירים שהם שמעו, הם העדיפו את המצב החדש.

אתה היחידי שהעדיף את המצב הישן באופן עקבי.

רן
המצב החדש מקרב את הבמה למחצית הדרך שבין הקיר האחורי לספת ההאזנה.
במצב המקורי הבמה אצלך היא בין שני הרמקולים.
אין פלא ש90 אחוז אהבו את המצב החדש. הוא הרבה יותר מערב ועוטף.
הטרייד אוף הוא כמובן בפוקוס, שבמערכת שלך הוא חד כתער ולטעמי יש גם מעט פגיעה בנקיון וברזולוציה, ולכן לי באופן אישי זה היה ויתור גדול מידי.
 
נערך לאחרונה ב:

HDR

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
33
נקודות
18
רן,
איך בדיוק שילבת עוד זוג רמקולים לקדמיים, ע"י הורדת ה - Gain ?
 

claudia5

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
43
נקודות
28
תחום הסאונד מלא בפרסום ויחצנות שמשפיעה על התוצאה הסופית האמיתית.
אין אדם שמסוגל לעשות בדיקה עיוורת של 5 כבלים או מגברים ולסדר אותם לפי מחיר.
אני מצליח להבין טוב מאוד מה הסיבה שהרוב אהבו את האפשרות השניה.
סטראו זה מוצר נקי יותר שמצריך ניקיון של הסביבה אבל גם של המאזין ,כאשר אני עם כמות אנשים בחדר אני ירצה סאונד יותר חזק,מלא וכו...כאשר אני מחפש את הרגע שלי האישי אני ירצה את הרגוע ,נקי וישיר יותר
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
ועדיין ישנם רבים שחושבים שזה חילול קודש מצידי שאשתי ואני מעדיפים את הצליל של המערכת בסראונד גם בהאזנה אקטיבית.
שום דבר לא חילול שום קודש! העיקר בחיים זה להנות…
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
בסוף זה תחביב
לא צריך להרגיש ״חילול הקודש״
לא בסראונד, לא במשחק עם treble/bass
אקולייזר , loudness ושאר ירקות
אם עושה לאוזן טוב למה לא
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
אני העדפתי מצב שתים, בעיקר בגלל טונליות עדיפה לטעמי (סאונד קצת יותר מלא), ככה לפחות הרגיש לי.
מצד שני בניסוי השני לאחר שהבנתי את הטריק, היה לי קשה להבחין בין a ל b באופן מובהק, אולי מעייפות ואולי לא ;)
בכל מקרה חזרתי הבייתה הפעלתי הפטיפון והייתי מזבוט מהתוצאה, אז הכל טוב
היה ניסוי מעולה :שתוי:
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
גם אני העדפתי את המצב עם הרמקולים האחוריים!
אצל רן ספת הישיבה רחוקה יחסית מהווילסונים ואם להשוות לחדר ההאזנה שלי אז רחוקים באופן קיצוני! אצלי יושבים מאוד קרוב לרמקולים וככה אני אוהב!
רן הפך למומחה בכל מה שקשור לכיול של טרינוב והטרינוב מכשיר מדהים שפשוט עושה את העבודה שהוא יודע לעשות בצורה מושלמת, אחת החוזקות של הטרינוב היא שכל הפאזות מגיעות לאוזן של המאזין בצורה מסונכרנת ומדוייקת מכל הרמקולים (ואני מניח ההחזרים) ולכן מבלי לדעת מראש באמת שקשה לדעת (מבין כל כך הרבה אפשרויות) מה הפעם רן בודק…
שוב מסתבר שכמו שרן כל הזמן טוען שלפני שאנחנו רצים להחליף קומפוננטים על מנת לשפר את המערכת שלנו עדיף להתחיל מנקודת פתיחה ברמה האקוסטית גבוהה יותר מהסטנדרט המצוי במחוזותינו, להתאפק מלרכוש את הצעצוע היקר הבא ולטפל בחלל ההאזנה, לשנות מיקומים, למדוד, להתעקש שם ורק אח״כ להמשיך בשדרגת שתנאים אקוסטיים טובים יותר יעזרו באבחנה בין כבלים/משכחים/מגברים/מקורות…
פחות סקסי להתחדש בדיפיוזר אבל יש מצב שהרבה יותר משפיע.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
קצת מוזר שרק אחד אהב את המצב הראשון שאמור להשמע טוב יותר.
ורן מה אתה מעדיף בסופו של דבר, מצב א או ב?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
רן,
איך בדיוק שילבת עוד זוג רמקולים לקדמיים, ע"י הורדת ה - Gain ?

אני לא שילבתי כלום.
כל הסיפור הזה נולד מטעות.

באחד מן הימים נלחץ בטעות מצב Auro 3D שהתחיל את כל החוויה הזו.

גם אני לא זיהיתי את הרמקולים הנוספים עובדים, כי התפירה של זה הייתה מאוד מוצלחת וקשה לאבחנה ולכן, עניין אותי להבין איך אחרים מתיחסים/מגיבים לסיטואציה הזו, איך המוח שלהם מעכל אותה.

זו לא פעם ראשונה שאני נתקל באודיופילים ואנשי אקוסטיקה בעלי שם עולמי שממליצים על Auro3D למצב סטריאו, אבל אף פעם לא ייחסתי לזה חשיבות ואפילו לא טרחתי לנסות את זה.....מתוך קיבעון כמובן.

הדהים אותי ש- 12 אנשים מאוד מנוסים, בעלי ידע אדיר, אוזניים מצוינות ומערכות יקרות, מעדיפים את המצב הזה באופן ברור וחד על מצב סטריאו רגיל, בו בזמן שהם בכלל לא מזהים עוד זוג רמקולים עובדים בחלל.

גורם לך לחשוב על הקיבעון שקשור עם התחביב הזה...וכמה האוזניים שלנו באמת יודעות לזהות דברים... אם לא מאכילים אותנו בכפית, או מראים לנו את המוצר החדש והנוצץ..

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
גם אני העדפתי את המצב עם הרמקולים האחוריים!
אצל רן ספת הישיבה רחוקה יחסית מהווילסונים ואם להשוות לחדר ההאזנה שלי אז רחוקים באופן קיצוני! אצלי יושבים מאוד קרוב לרמקולים וככה אני אוהב!
רן הפך למומחה בכל מה שקשור לכיול של טרינוב והטרינוב מכשיר מדהים שפשוט עושה את העבודה שהוא יודע לעשות בצורה מושלמת, אחת החוזקות של הטרינוב היא שכל הפאזות מגיעות לאוזן של המאזין בצורה מסונכרנת ומדוייקת מכל הרמקולים (ואני מניח ההחזרים) ולכן מבלי לדעת מראש באמת שקשה לדעת (מבין כל כך הרבה אפשרויות) מה הפעם רן בודק…
שוב מסתבר שכמו שרן כל הזמן טוען שלפני שאנחנו רצים להחליף קומפוננטים על מנת לשפר את המערכת שלנו עדיף להתחיל מנקודת פתיחה ברמה האקוסטית גבוהה יותר מהסטנדרט המצוי במחוזותינו, להתאפק מלרכוש את הצעצוע היקר הבא ולטפל בחלל ההאזנה, לשנות מיקומים, למדוד, להתעקש שם ורק אח״כ להמשיך בשדרגת שתנאים אקוסטיים טובים יותר יעזרו באבחנה בין כבלים/משכחים/מגברים/מקורות…
פחות סקסי להתחדש בדיפיוזר אבל יש מצב שהרבה יותר משפיע.

מן הסתם, הטרינוב אחראי על התוצאה הסופית, אבל הוא רק חלק מהמשוואה הזו ובאמת לא נושא השרשור לטעמי, המיקום של הרמקולים הנוספים והקומפוננטים שלהם (סקן ספיק) שהם לדברי ה-CTO של M&K כמעט זהים לקדמיים שלי, הם אלו שגורמים לתוצאה הסופית.

מה שיותר מעניין, זו העובדה שבמבחן עיוור 12 אנשים (כולל אותי) שלא ידעו מה מנגן, העדיפו מצב מסוים, שאילו היו אומרים להם מראש לבוא לשמוע אותו, הם מן הסתם היו מתחמקים מחוסר עניין...:)

רן
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
מה שיותר מעניין, זו העובדה שבמבחן עיוור 12 אנשים (כולל אותי) שלא ידעו מה מנגן, העדיפו מצב מסוים, שאילו היו אומרים להם מראש לבוא לשמוע אותו, הם מן הסתם היו מתחמקים מחוסר עניין...:)

רן
אהההה… הנה, אתה מתקרב לפואנטה. עוד סיבוב קטן ואתה מגיע.
אז מבחינתי הסיכום שלי הוא - הכל חרטא ברטא.
מצב א׳ זה פורשה 911 רזה וחדה, מצב ב׳ זה מרצדס מייבאך לאקשרי מפנקת. מה יותר טוב זו בכלל לא שאלה. שני דברים שונים בתכלית. בעינים קשורות בפלנלית, 99% מהאנשים יאהבו יותר את הסיבוב במייבאך.

נ.ב: למרות שאתה מכחיש, לדעתי זה כן קשור לטרינוב ואפילו מאוד ובכלל לדיונים האחרונים שהיו פה על אקוסטיקה והתערבות ממוחשבת בסאונד. האודיופיליה הישנה כבודה במקומה מונח אבל העתיד כבר פה. והראיה, 90 אחוז מהאודיופיליים שעברו אצלך אימצו אותה בחום.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
קצת מוזר שרק אחד אהב את המצב הראשון שאמור להשמע טוב יותר.
ורן מה אתה מעדיף בסופו של דבר, מצב א או ב?

זה כל העניין, ה-"אמור" הזה.

האמור הזה מכתיב לנו הרבה דברים בתחביב הזה, מוצר יקר "אמור" להשמע טוב יותר, חברה זו "אמורה" להיות טובה יותר מהשנייה, מוצר ששוקל יותר "אמור" להשמע טוב יותר, או מצבי סראונד הם מקסימום טובים ל-"מלחמת הכוכבים"....

אבל בפועל, שאנשים מגיעים להקשיב "ולוקחים" מהם את אותה פסיכולוגיה, את אותן דיעות קדומות והם "נאלצים" בסך הכל להקשיב, הדברים יכולים להיות מאוד מאוד מפתיעים...

רן
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
בקיצור לא רחוק היום שאתה תקנה קופסה אחת נניח קוראים לה שמרינוב, ותגיד לה היום בא לי לשמוע סטאפ שמדמה טידל על קונסטליישן, מחר בא לי לשמוע מרטין לוגן על שינדו וזה בדיוק מה שייצא לך (בכפוף לפיזיקה של הרמקול שבאמת נמצא אצלך בקשר לתחום התדרים).
 

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,327
מעורבות
691
נקודות
113
אני מאוד נהנה להגיע לרן, בטח כאשר מדובר בניסויים בבני אדם :מלאך: כבר כתבתי בעבר, כולנו פיונים במגרש המשחקים שלו.
גילוי נאות, גם אני לא זיהיתי שמדובר ברמקולים אחוריים (זוקף זאת למערכת, לחלל ולאלקטרוניקה שמציגים תמונה תלת-מימדית מלכתחילה, שרק התעצמה יותר עם ה Auro).
מה שאני הרגשתי מהשניה הראשונה ' זה שהבמה עוטפת אותך ויוצאת מתחום 2 הקדמיים, מתקדמת לכיוון המאזין ומוגבהת, כל אלה אמורים לתת את המסקנה המתבקשת שהאחוריים מופעלים, אבל מי חשב/ ציפה/ שיער שהאחורים עובדים (גם לא בעל הבית)...
וזה הכוח של השילוש הקדוש אצל רן: טרינוב - חדר - והמון המון ידע ורצון לחקור ולשפר את המעולה למצויין.
כמו, שלא ניתן לזהות שהסאב עובד [דרך אגב, שהסאב לא עובד מורגש יותר בס (מריחה) מול שעובד (פאנצ'יות ודיוק)], הסינרגיה בין הקדמיים והסאב, כנ"ל הפעלת האחוריים [שבניתוק הקדמיים מאוד מאוד "נוכחים" ולא ניתן להתעלם מהם
ביחד- הסינרגיה גורמת להיעלמותם ולמצג של מוסיקה שעוטפת אותך.

שנשאלתי מה אני יותר אוהב, עניתי שאיני יודע והשארתי לבעל הבית להחליט (רק צייינתי את ההבדלים בין המצבים), אבל ב-2 שירים ספציפית אמרתי שהגודל והפיזור (מצב ב') פחות התאימו וניכר החוסר באינטימי / מנימליזם/ פוקוס.

אני מאלה שרן שיכלל את הבדיקה וכיסה גם 2 כריות שידמה שיש קומפוננט קשיח (מגבר/ קדם/ אחר)... אני טענתי שמדובר בקונפיגורציה של הטרינוב (לפחות בזה צדקתי) :מנצח:.

בכל מקרה, מחזק את זה שצריך לבוא עם ראש פתוח ולא להיות אנטי לשום דבר (בטח לפני שהאזנת לו).
אני בטוח אחזור לרן, למבחן(ים) נוסף(ים). ואגלה עוד כמה וכמה דברים מעניינים.
ישר כוח על הסבלנות.
פוסט ממש במקום, בטח מתאים לדיונים האחרונים.
כל אחד שיעשה מה שטוב לו (כי בנינו לכל אחד חדר / מערכת/ טעם שונה).
ניר
 
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
זה כל העניין, ה-"אמור" הזה.

האמור הזה מכתיב לנו הרבה דברים בתחביב הזה, מוצר יקר "אמור" להשמע טוב יותר, חברה זו "אמורה" להיות טובה יותר מהשנייה, מוצר ששוקל יותר "אמור" להשמע טוב יותר, או מצבי סראונד הם מקסימום טובים ל-"מלחמת הכוכבים"....

אבל בפועל, שאנשים מגיעים להקשיב "ולוקחים" מהם את אותה פסיכולוגיה, את אותן דיעות קדומות והם "נאלצים" בסך הכל להקשיב, הדברים יכולים להיות מאוד מאוד מפתיעים...

רן
"האמור" הזה היה אמור לתת לך יותר פוקוס ועובדה שהוא היה חסר לך.
אם אנשים פחות מתחברים לפוקוס אין לי בעיה עם זה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
"האמור" הזה היה אמור לתת לך יותר פוקוס ועובדה שהוא היה חסר לך.
אם אנשים פחות מתחברים לפוקוס אין לי בעיה עם זה.

לא, האמור מתייחס להרבה מאוד דברים בתחום הזה, אין בכלל קשר לפוקוס, זה הרבה יותר עמוק. האמור הזה מכתיב הרבה דברים, גורם לנו להתנהג בצורה מסוימת, לבצע רכישות מסוימות ולגרום לנו להקשיב באופן מסוים.

ו..למען האמת, אף אחד לא העיר על עניין הפוקוס חוץ מדוד גלבוע, אף אחד לא חשב שיש פחות פוקוס במצב החדש, זה לא היה אישיו, בטח לא אחד שחזר על עצמו בזמן שאנשים הקשיבו ל 6-8 קטעים שונים, כל ההערות נעו סביב גודל, קיר של סאונד, תלת מימדיות, מערב יותר וכיוצ"ב, היו כאלה שחשבו שיש גם יתרון טונאלית למצב החדש.

והדבר המדהים ביותר, שגם אחרי שאנשים נחשפו לסוד, גם אז הם התקשו להגיד באיזה מצב אנחנו נמצאים כרגע..

אוקיי, עכשיו שאתה יודע את הסוד.
בוא נקשיב לשיר חדש.
מה לדעתך המצב שאנחנו מקשיבים לו?

...האמת? אין לי מושג....לדעתי...כן...או בעצם לא...

רן
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור