פנל שניצל – ביקור אצל אלדר


oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אתה רציני?

למה לא בעצם?

הייתה רוצה שמישהו שביקר אצלך ירשום חוויות (שליליות לצורך העניין) בפורום תפוז או הכחול?
תענה בכנות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
זה היה קורה בכל מקום. לא קשור לישראלים, קשור לבני אדם.
אחרי הכל אף אחד לא ממש אוהב שבוחנים אותו, אני משער שגם אתה לא היית נשאר ממש אדיש לעניין ולא היית רוצה "שיקטלו" או לא יפרגנו לך.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
במקרה שלך, כשהתחילו לשאול אותך שאלות, לטעון טענות ולבקש תשובות ברורות יותר מאשר "רגש", "שיעמום" ו"וואו" התחלת ישר להגן על עצמך ולהיות בטוח שאתה נתקף.

נו, באמת, רק שאלו אותי שאלות, מבלי לנסות לשבור את המראה:
מעטים האנשים שמסוגלים בכלל לעקל את מה שמנגן אצל אלדר. לעיתים, בגלל שהעיכול מקשה על ההבנה מתחילים לחשוב שאין שם רגש.
או לחליפין שהטבע האנושי מוביל אותנו לומר "שאצלי בבית זה נפלא", גם אם זה לא מושקע כך , יש אצלי מן צרוף כל כך נכון "שאין עליו".
המערכת שלי "עושה מוזיקה" ,שמעת את הביטוי הזה , אז שתדע שאני שמעתי הרבה כאלו , בד"כ ללא כיסוי מינימלי בתוצאה.
כפרה עליך ערן,אבל מה יש עם קצת יכניסו לשניצל מרפקים בצלעות , זה בתכנון.
תגיד יהושע ! והאם לדעתך יש מצב שבכתיבתכם אתם מושכים את ציבור הגולשים באתרנו לבינוניות המשמימה שנמצאת ברוב המכריע של האאודיופילים כאן , ולראיה הנה שניצל הגדול טעה ,התאמץ התאמץ ,שילם סחב בדק ,והנה אני שלראשונה ראיתי שנאי מבדל אצלך , וכבלי חשמל אצלך ,אני קניתי לי מערכת צנועה שעושה יותר טוב ,אז למה להתאמץ חברים , תראו את שניצל -חי לו בטעות ,חושב שיש לו הי אנד , מה פתאום , האמת הצרופה ניצאת בדברים הקטנים והפשוטים , יותר מידי דינמיקה , יותר מידי פרוט , חברה אני אומר לכם -איכות זה לא טוב , הנה תראו את שניצל ,הכל איכותי ,אבל אני לא אוהב ,תחי הבינוניות והמינימליזם , במה גדולה? מה פתאום, במה קטנה "ואינטימית " ,רמקולים 4 מטר אחד מהשני עם המון אויר אחריהם , שום דבר חברה , אני אומר לכם מוסיקה קלאסית נשמעת טוב כאשר יש אפקט אוזניות חזק ,
תראה יקירי אני נחשפתי כאן אחרי הרבה שנים שאני רק עם החברים שלי , וכל זאת כדי להראות שיש לנו כאן אאודיו מושקע שמצית את הדימיון , כל הפעילות היא כדי להעלות את המודעות, ובאתם אתם ובמחי קולמוס סחבתם שוב כלפי מטה, וזאת בגלל הרגלי בוסר של כל השלושה שביקרו ,הרי אם תשים את ההפריון הברודמן או רחמנא לצלן את הטנוי אצלי בחדר , הייתם בורחים מיד ,לפני שיעופו עליכם הקפיצים של הטויטר , בקיצור הצלחתם קצת להוריד לי את הרוח מהמפרשים בקריאה שלכם לבינוניות , אבל זה המזג שלי והוא בוודאי אינו מתאים לרוב האנשים.
והנה פתאום מגיעים העורבים שיורדים על כל חתול שנדרס , כמו שי קציר ,פנתר ועוד,ומעודדים את החוסר הבנה במין ציניות יהירה " הרסת את הצליל מרוב טוויקים" וכדומה , והנה שוב חזרנו לביצה המעופשת והרדודה המטובלת ברוע לב , מי צריך את זה , למה? כדי שתדביק לעצמך כמה נוצות ותנסה לעופף, כל מה שנותר לי להגיד לך הוא "עוף גוזל" ,כי גישתך גוזלית בעיני.
אני טוען ועדיין טוען שהבוחנים {מלבד גיא} שבחנו את המערכת של אלדר אינם מסוגלים לעכל את התוצאה הזו.
...
וואלה, סלחו לי אבל כאן אני ממש לא מבין מה קורה. הרי האודיופיל המצוי לא מסוגל להגיד שמה שהוא שומע אצל האחר הוא גם טוב וגם לטעמו מפני שאם יעשה כך יקטין אוטומטית את התוצאה אצלו.

אני בטוח ב-100% שמערכות הבוחנים אינה מגרדת את התו הראשון של המערכת המדוברת, נחותות ממנה במליוני מונים ואם היא לא מספיק טובה עבורם או אם אף אחד מהבוחנים לא היה מתחלף איתו בזה הרגע ראש בראש {כולל החדר} אז אני מתקשר למוהל שלי ומבקש ממנו לחתוך עוד.

בקיצור.
מי שחי עם מערכת טובה לא מסוגל להבין מערכות כמו זו.
כשאתם בוחנים מערכת הרגשות שלכם לא מעניינים אף אחד. מה שמעניין הוא דבר אחד פשוט. מערכת טובה או לא טובה. אתם תיארתם מערכת טובה מאוד, מאוזנת, חזקה, רזולוציות, חלליות, חייזרים, אורות צבעוניים אבל וואלה, לא חיים איתה דקה כי היא לא הטעם שלכם. נו... אז מה זה אומר עליכם ועל מה שאתם מחפשים?
בקיצור, קצת הרגיזה אותי הגישה של הפאנל במקרה הזה, הרגיז אותי לשמוע סופרלטיבים אין ספור ומסקנה שונה לחלוטין מכך, הרגיז אותי שהפאנל בא לבחון אך מתחמק מלקיחת אחריות על תוצאות המבחן והרגיז אותי הכי הרבה שאני פשוט יודע שאין סיכוי שהמערכת של אחד מהם נשמעת טוב יותר מזו. והמשפט האחרון שלי מתקשר ישירות לנסיוני הרחב מאוד עם מוצרים שונים.
במקרה הזה הכל היה טוב ומדהים אך על הרגש זה לא עבד להם. וואלה, מה אפשר להבין מזה חוץ מהעובדה שיכול להיות שהרגשות שלך באותו יום היו מנומנמים או שבאת לא התרגשת וזה עדיין לא מעניין אף אחד.

אם אתה רוצה לבחון - תבחן.
אם אתה מחפש ריגושים - תעשה בנג'י
אני חושב שהביקור אצל שניצל היה צריך להיות שונה לגמרי.
..
בקיצור, הגישה היתה בוחנת ולא ניצלו את המערכת הזו נכון.
טענתי שלדעתי מה שהיה שם והאופן בו הוא הועבר הוא פיספוס.
ברור שכך.
לדעתי הפאנל לא טעה בכלום. הוא פשוט פיספס - יש הבדל {!}
על פי מיטב הבנתי הפאנל הזה לא היה אמור "לבחון" את המערכת אם כי יותר לדבר על ההשקעה ו"להדליק" את התחום.

מה שאני רואה כאן זה משהו שונה לחלוטין מאשר שאלות.
 

gil

אוהב את התחום
הודעות
329
מעורבות
13
נקודות
18
אני חושב שנסחפתם קצת יותר מידי בהתנפלות על Joshua_G.
להזכירכם, זו הייתה ההתרשמות שלו:


יהושע
עבורי, מפגשים כאלה, מעבר להאזנה למערכת, הם גם מפגשים אנושיים וחברתיים. את ניתאי, יובל וגיא פגשתי הפעם הראשונה ושמחתי מאד להכיר אותם. מעניין איך בפגישה פנים אל פנים, כל אחד מהאנשים שונה לחלוטין מהתמיד שלו כפי שהיא הצטיירה לי מקריאת הודעותיו בפורום.

את אלדר פגשתי שלוש פעמים לפני כן, הפעם הראשונה הייתה בתערוכה, לפני כחצי שנה. אחרי זה ביקרתי אצלו פעמיים ושמעתי את המערכת שלו. למדתי להוקיר ולכבד את אלדר, הן כאדם והן כאודיופיל. בניגוד לתדמיתו שהצטיירה לי מהודעותיו בפורום, אלדר הוא אדם צנוע וחביב. אלדר הוא אודיופיל אמיתי בעייני – זה גם בשל ההשקעה מעוררת ההתפעלות שלו במערכת וגם משום שהוא בודק ומנסה כל דבר והוא לא מהסס לבנות דברים בעצמו ולנסות אותם – ובסוף לבחור במה שאכן מתאים ביותר.

התרשמותי מהמערכת
ראשית, חשוב לי לציין שכל מה שאני כותב, גם על המערכת הזאת וגם על כל מערכת אחרת, נכון אך ורק בהתאם לטעמי ולהעדפותיי האישיות.

המערכת של אלדר היא המערכת המרשימה ביותר ששמעתי, בעלת צליל שאינו דומה לאף מערכת אחרת שייצא לי לשמוע. צליל מפורט ודינאמי במידה לא רגילה, צליל גדול מאד, חי מאד ובעל במה ענקית. לתחושתי, יש הדגשת-מה של הצלילים הבינוניים-גבוהים, עם נטייה קלה מאד לחריפות מסוימת.

שמענו בעיקר ג'אז. עם זה שהצליל של המערכת מרשים באופן יוצא מהכלל, בעת ההאזנה שאלתי שוב ושוב את עצמי אם אני אוהב את איך שהמערכת נשמעת, או לא. אם כי אני לא סגור עם עצמי עד הסוף, נראה לי שלא.

בקטע קצר של מוסיקה קלאסית ששמענו, המערכת הייתה בפירוש לא לטעמי ולהעדפותיי, נראה לי שכלי נגינה מסוימים נשמעים לא טבעיים, או לא "נכונים".

בכל מקרה, ללא כל ספק, כל חוט וכל רגלית במערכת, כמו גם כוונוני המעבד, מותאמים באופן מלא לטעמו ולהעדפותיו של בעליה ולאקוסטיקה של החדר.

בשורה תחתונה, נהניתי מאד מהפגישה, מהמארח, מהמשתתפים ומההזדמנות לשמוע פעם נוספת את המערכת המיוחדת במינה הזאת. זאת המערכת המושקעת ביותר שיצא לי לראות ולשמוע.
 
נערך לאחרונה ב:

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
הייתה רוצה שמישהו שביקר אצלך ירשום חוויות (שליליות לצורך העניין) בפורום תפוז או הכחול?
תענה בכנות.
זה לא באמת העניין, למרות שזה לא הוסיף כלום.... העניין הוא שהבן אדם התארח אצל מישהו, וקטל את רכושו היקר ללא הסבר בראש חוצות. הביקורת היחידה שהיא לגיטימית בהקשר כזה זו ביקורת בונה, או לפחות ביקורת עם הסבר מפורט, אבל יהושע סתם "לא התרגש" (שהרי זו ביקורת קטלנית בתחום המרגש של המוסיקה).
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
תראה , לא שאני בא לכפות עליך איזה התרשמות , או לכוון את דעתך ,אבל כל הטעות שעשיתי היתה להכניס אותך לביתי , וזאת מתוך כוונה להראות לחברים שיש רמה אחרת של אאודיו , רמה אחרת של מאמץ, וקיוותי שאולי באם יצא רצה אחרת של צליל , ככה אולי למשוך קצת למעלה את כולם , אבל אתה ממרומי גילך , במקום לעזור לי ולאחרים , החלטת לנתץ את המאמץ לרסיסים, לא כדאי לכם להתאמץ חברה , הבינוניות היא מוסיקלית , המינימליות היא הנכונה , ופתאום מתחוור לי שהצלחתי לגרום לך לגלות את אפקט הוואוואז ברוב יוזמתך כאילו אתה ארכימדס שגילה את תגליטו , גמלה בליבך ההחלטה לפרסם את התגלית ברחבי העיר, והנה ככה נולד אפקט הוואו שגילית אצלי כאורח ,
אם יורשה לי להגיד לך , מכיוון שבעצם אתה דל בניסיונך למרות שנותיך קודם כל שתדע לךשיש תחביבים שכדאי לא להתחיל אותם בגיל 70 , דבר נוסף אם יורשה לי , אתה אולי צח וטהור מבחינתך , אבל לא כך מתנהגים , זו פעם שניה שאני טועה מלהכניס אורח הביתה , מכיוון שמה שאתה עושה הוא לגרום לכל התחביב נזק עם תגלתך הסנסציונית ולא רק , אתה קורא לכולם לרדת לבינוניות ,לא נעים להגיד לך , אבל אצלנו קוראים לזה אוזני בטון , זהו אני גמרתי להתעצבן ממך , הצלחת להוכיח לי שאתה איש קטן לא רק במידתך , מבקש ממך לא לתקשר יותר עם שניצל, ובוודאי שלא עם אלדר.
`

איזו גסות רוח ,כמה אפס יכול להיות מי שכותב פוסטים כאלה :כועס:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נו, באמת, רק שאלו אותי שאלות, מבלי לנסות לשבור את המראה:












מה שאני רואה כאן זה משהו שונה לחלוטין מאשר שאלות.

יהושוע.
אמרתי שאלות וטענות. לא רק שאלות. וכן, על אף אחת מהן לא טרחת להגיב ברצינות. מהטענה הראשונה נכנסת להתגוננות בלי שום תגובה הולמת.

לא היתה כאן שום העלבה, רק עובדות.
אתה כן חילקת מחמאות על גבי מחמאות למערכת ובשורה התחתונה היא לא עשתה לך את זה. השאלה הלגיטימית ביותר היא הראשונה ששאלתי. אם היא כל כך טובה ועדיין לא עשתה לך את זה, מה זה אומר עליך?
וכן, זו שאלה לגיטימית. זה באותו משקל שאני אכתוב כתבה על מוצר, מפוצצת בסופירלטיבים ובשורה התחתונה אני אכתוב שהמוצר לא מרגש אותי. את מי זה מעניין חוץ מאת עצמי?
ה"פשלה" הזו שלך בכל הנוגע לשורה התחתונה היא בגלל שאתה, בהצהרה, לא קורא כתבות וביקורות. כדאי שתתחיל לעשות זאת, לא את שלי, באופן כללי. כשתקרא כמה כתבות טובות תבין שאי אפשר לכתוב רק דברים טובים ובשורה התחתונה להעיד שזה לא מספיק טוב. על זה בדיוק "התרעמתי".

כתבתי גם שהמערכת שלך ב-100% פחות טובה מזו שבחנת. אני טועה? האמן לי שלא. מכיר את הרמקולים שלך, מכיר את המגברים שלך, מכיר את הקדמגבר שלך ואת הנגן שלך. אל תשכח שהמערכת שלך בנויה מ-3 מכשירים שזכו אצלי כמוצרי השנה. היו אצלי, בחנתי אותם באופן ממוקד, וכל הסופרלטיבים שנתתי לכל אלה הביאו את השורה התחתונה - אין תלונות, מוצרים מעולים. וזה למרות שאף אחד מהם לא עשה לי דמעות בעיניים!!! אז מה? אפשר לכתוב מבלי לערבב רגשות ועדיין לגרום לאדם כזה או אחר להבין אם הוא טוב או לא? כן, עובדה!!!

כתבתי שאתה לא יכול לעכל את מה ששמעת שם. זה נכון, גם לא הצלחת כל כך לספר לי מה לא ריגש אותך. כתבת {אם אני לא טועה זה אתה} שהמערכת "יותר מידי דינמית"??? מזה? בחיים שלי לא שמעתי מושג כזה. לדינמיות יש גבול מובנה שהוא הגבול המקסימלי של החוליה החלשה ביותר ברמת הדינמיות. יותר ממה שהמוצר מצהיר לא יכול להיות. וכמה דינמית כבר יכולה להיות הקלטה בדיסק רגיל? בקיצור, אין דבר כזה יותר מידי דינמית.

דיברו שם על במה גדולה מידי. אולי התכוונו לפרזנטציה גדולה מידי. שוב, אולי סימנטיקה. אבל כשמשתמשים במושגים רצוי להישתמש בהם נכון.

שים לב מה אתה עוד כותב.
בהתחלה המערכת מדהימה אך לא מרגשת, כשהיחסים שלך ושל אלדר התחילו להתדרדר המערכת עברה לאחת שלא מנגנת כינור נכון. לא כינור, את כל הסקשן של הכינורות. כשהיחסים שלכם התדרדרו עוד יותר הגעת למסקנה שהיא לא רק לא מרגשת ולא "נכונה" היא גם מתאימה ל"אפקטים", היחסים התדרדרו עוד קצת והיא הפכה לאחת כזו שלא רק לא מרגשת, לא "נכונה" בכינורות, מתאימה לאפקטים ואפקט הוואו הוא המודגש אצלה, היא גם משעממת. כל השינויים הללו מבלי שאלדר יספיק לשנות דבר וחצי דבר במערכת שלו. שים לב שאיכות המערכת ירדה ככל שהרגשות בינך לבין אלדר סערו.

יהושוע.
עצור שניה, תרגע קצת ותקשיב לאחד יותר קטן ממך.
רגשות ותיאור של צליל זה לא הולך ביחד. הרגשות משפיעות באופן ישיר על התוצאות. אין מה לעשות, הוכחת את זה בכך שלקחת את המערכת הזו בכל פעם יותר ויותר למטה. ולכן, כדאי ורצוי לנטרל את המושג הזה "מרגש אותי" או "כינור לא נכון" או "משעממת" או "וואו" ולהשתמש במושגים מוכרים לאודיופיליה - זו שאתה בהחלט אמור לצדד בה.

המושגים הם.
טרנזיינטים, דינמיות, במה, פירוט, מיקרו דינמיקה, מאקרו דינמיקה, איזון טונאלי, מהירות, מיידיות, דיסטורשן, תמונת סטריאו, גירעון, התאוששות של המגבר, נפיחות, משקל, רזה, שמן, מלא, אנרגיה, רזולוציה ועוד ועוד ועוד.

אם היית מסביר לחובבי מערכות השמע שכאן ומשתמש במושגים המוכרים לנו כנראה לא היית צריך לבוא בהפוך על הפוך ולהיפגע. היית יכול לפרש את מה שהפריע לך, והחלטת שזה לא מרגש אותך, לפרק את זה לפרמטרים ולספר לנו בקלות מה האוזן שלך הרגישה.

מי שבחר להפוך את עצמו לקדוש מעונה זה רק אתה. יכולת לצאת תותח ולענות עניינית ולהשתמש בכל המילים על מנת להסביר "טכנית" {זה לא ממש טכני} מה הפריע לך ובא לציון גואל.

וכל זה מחזיר אותי להמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך. לא כחבר חלילה, סיכמנו שאנחנו לא חברים {בשיחה האחרונה שלנו} אם כי המלצה כזר שמעניין אותו רק שהפרטים שנכתבים יהיו ברורים ולא דיבורים בעלמא - תקרא כתבות!!!
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
תראה , לא שאני בא לכפות עליך איזה התרשמות , או לכוון את דעתך ,אבל כל הטעות שעשיתי היתה להכניס אותך לביתי , וזאת מתוך כוונה להראות לחברים שיש רמה אחרת של אאודיו , רמה אחרת של מאמץ, וקיוותי שאולי באם יצא רצה אחרת של צליל , ככה אולי למשוך קצת למעלה את כולם , אבל אתה ממרומי גילך , במקום לעזור לי ולאחרים , החלטת לנתץ את המאמץ לרסיסים, לא כדאי לכם להתאמץ חברה , הבינוניות היא מוסיקלית , המינימליות היא הנכונה , ופתאום מתחוור לי שהצלחתי לגרום לך לגלות את אפקט הוואוואז ברוב יוזמתך כאילו אתה ארכימדס שגילה את תגליטו , גמלה בליבך ההחלטה לפרסם את התגלית ברחבי העיר, והנה ככה נולד אפקט הוואו שגילית אצלי כאורח ,
אם יורשה לי להגיד לך , מכיוון שבעצם אתה דל בניסיונך למרות שנותיך קודם כל שתדע לךשיש תחביבים שכדאי לא להתחיל אותם בגיל 70 , דבר נוסף אם יורשה לי , אתה אולי צח וטהור מבחינתך , אבל לא כך מתנהגים , זו פעם שניה שאני טועה מלהכניס אורח הביתה , מכיוון שמה שאתה עושה הוא לגרום לכל התחביב נזק עם תגלתך הסנסציונית ולא רק , אתה קורא לכולם לרדת לבינוניות ,לא נעים להגיד לך , אבל אצלנו קוראים לזה אוזני בטון , זהו אני גמרתי להתעצבן ממך , הצלחת להוכיח לי שאתה איש קטן לא רק במידתך , מבקש ממך לא לתקשר יותר עם שניצל, ובוודאי שלא עם אלדר.

לא תלבין פני חברך ברבים והדרת פני זקן
 

נערך לאחרונה ב:

nizans

חבר משקיען
הודעות
617
מעורבות
10
נקודות
18
`

איזו גסות רוח ,כמה אפס יכול להיות מי שכותב פוסטים כאלה :כועס:

נראה שסולם התמימות נחסם ע"י גג הצביעות.

הבן אדם ( יהושוע לצורך המיקוד )מבקר פעם אחת וניפעם , חוזר פעם שנייה מתעלף מהאיכות והפרזנטציה.
ומיד מתחיל להטיל רפש ובוץ וחרא שאף אחד לא ביקש ולא לשם כך הוזמן כלל והוזמן עם לא מעט יוזמה אישית לדחוף עצמו לשם.

הזמין את היחס הזה על עצמו.

לא מספיק הולך ומספר ומפרסם לחברה כמה אכזרית הייתה החוויה השמיימית שעברה עליו.

בנימה מעודנת כשיורד גשם כולם נרטבים, וגג הצביעות לא יחסה עליך כי הגשם חודר גם מהצד במיוחד כשהרוח לא בכיוון שציפת לה.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
יאללה

נהייתם לי פורום "נימוסים והליכות"

משפטים זה טוב ונחמד, ויפה להשתמש בהם-המציאות שונה.

בשביל לקבל כבוד? ראשית כול צריך לדעת לתת -זה לא חד סטרי.
מי שלא נותן כבוד לזולת ולא מתנהל ביושר, שלא יצפה לקבל יחס אחר
גם אם הוא בא בימים. (ורד)


אז כל התייפיפות נפש שלכם אינה במקום.
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
`

איזו גסות רוח ,כמה אפס יכול להיות מי שכותב פוסטים כאלה :כועס:
לא הייתי משתמש במילים של שניצל, אבל אל תתמם לנו פה - המילים הקשות כלפי יהושע הושגו לאחר עמל רב מצידו. בעצם, רוב הפורום נתן לעשב השוטה לגדול זמן רב בהתבטאויות מכוערות כלפי אחרים, עד שהאגו הגדל והנפוח פגע באחד מיקירי הפורום. שניצל בסה"כ ספג התנשאות, בוטות, וחוסר נימוס שרבים פה קיבלו מיהושע, עם הבדלים קטנים שזה נעשה לאחר אירוח בביתו, ושהמערכת של שניצל שווה בין פי 10 לפי 100 מזו של כמעט כולם פה.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
אכן התנהלותו של יהושוע אינה נעימה בד"כ, אולם כל מקרה לגופו ובשירשור הזה, היה כל חטאו שציין התרשמות רגשית בלתי אוהדת (ועדיין זהה לשני שותפיו לפאנל) מהמ"ע של אלדר. מכאן ועד התגובה הקשה והבלתי פרופורציונלית כלפיו המרחק עצום מה שגורם לי להסיק שהיא אינה מבוססת על חטאו של יהושוע, אלה אך ורק על ההזדהות העצומה של אלדר עם המ"ע שלו, הזדהות שגרמה לו עלבון אישי כתוצאה מהביקורת הלגיטימית לחלוטין והאחידה של הפאנל, כלפי המ"ע שלו.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אין בעייה - גם בכיתה ז' היו את המקובלים והלא מקובלים.
ברגע שנפנים שאפשר לשמוע מערכת שעלתה מיליון דולר ושהושקעו בה דם יזע ודמעות ועדיין לא לאהוב אותה, נרד מכל ההסטריה ה"ריגשית" (במלעיל) וננהל דיון לגופו של עניין.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
מה שבטוח, השירשור הזה עולה על גדותיו מרוב אהבה והערצה הדדית, פירגון, אי-חינוך-הדדי, קבלת האחר כפי שהוא, היעדר אגו ו/או קינאה, אותנטיות ברמה אינסופית, והבנה עצמית מעמיקה של כל הנוגעים בדבר.

עמיר

נ.ב., למען הסר ספק -- אני לא מוציא את עצמי מהכלל
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
אכן התנהלותו של יהושוע אינה נעימה בד"כ, אולם כל מקרה לגופו ובשירשור הזה, היה כל חטאו שציין התרשמות רגשית בלתי אוהדת (ועדיין זהה לשני שותפיו לפאנל) מהמ"ע של אלדר. מכאן ועד התגובה הקשה והבלתי פרופורציונלית כלפיו המרחק עצום מה שגורם לי להסיק שהיא אינה מבוססת על חטאו של יהושוע, אלה אך ורק על ההזדהות העצומה של אלדר עם המ"ע שלו, הזדהות שגרמה לו עלבון אישי כתוצאה מהביקורת הלגיטימית לחלוטין והאחידה של הפאנל, כלפי המ"ע שלו.
שי, אני לא מסכים איתך. אני חושב שמרבית האנשים ההגונים היו טורחים להסביר מה הפריע להם, אם ברצונם להביע התרשמות שלילית. בלשון אודיופילית, יהושע (וכן, גם חבריו לפורום) פשוט זרק רפש - "המערכת לא מרגשת." יותר מאוחר גם שמענו שהיא לא עושה מוסיקה. למען הסר הספק - אינני מכיר את שניצל, ואין לי שום דבר נגדו או בעדו. אבל הביקורת של הפורום כלפי הציוד שלו לא לגיטימית. אני בטוח שיש דברים שהמערכת של שניצל עושה נפלא. יתכן ויש דברים שהיא משחזרת פחות יפה. זה נכון גם לגבי מערכת זולה בהרבה, כמו שלי. אבל להטיל דופי באופן ככ גורף כמו שהפורום עשה, נשמע לי לא הגיוני בעליל. ואם במקרה אני טועה, והמערכת באמת ככ גרועה (בוודאי יחסית להשקעה) כמו שהפורום טען, אז הפורום היה בקלות מצביע על הבעיות שלה. הצרה היא שלא שמענו שום דבר קונקרטי - נאדא. סורי - זה לא מקובל, זה סתם בולשיט נמוך שאין מנוס אלא להסיק שכל מטרתו זה לפגוע. אגב, הסיבה שיהושע ספג את מרבית האש הינה שהוא טרח להמשיך ולהקצין עם טיעוניו, בעוד ששני הנוספים הפסיקו להגיב. חבל שהם לא הגיבו, ולא ציינו יותר במדויק מה באמת הפריע להם. או לחילופין - לתקן את הביקורת הראשונית.
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
מכאן ועד התגובה הקשה והבלתי פרופורציונלית כלפיו המרחק עצום.
מה לא פרופורציונלי בדיוק? הבן אדם מתנהג בגסות רוח בהרבה מאוד פעמים, הפעם גם כלפי מי שאירח אותו (מה שאולי גרם לכולם סוף סוף להבין עם מי יש פה עסק), התגובה פה נראית לי long overdue. אנשים פה חטפו הרבה יותר ביקורת (גם מיהושע) על הרבה פחות מזה.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
אכן התנהלותו של יהושוע אינה נעימה בד"כ, אולם כל מקרה לגופו ובשירשור הזה, היה כל חטאו שציין התרשמות רגשית בלתי אוהדת (ועדיין זהה לשני שותפיו לפאנל) מהמ"ע של אלדר..
...
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור