עדכונים אחרונים


  • matanoosh
    matanoosh reacted to eldo's post in the thread רמקולים עד 50K with Like Like.
    חחח אתה שואל על רמקולים מומלצים עד 50 אלף אבל לא פוסל קניית זוג ב-3 אלף... אהבתי.
  • matanoosh
    matanoosh reacted to itay123's post in the thread רמקולים עד 50K with Like Like.
    כמובן...לא חשבתי אחרת.
  • matanoosh
    matanoosh reacted to itay123's post in the thread רמקולים עד 50K with Like Like.
    "מה המערכת שלך כיום…?" שאלה פשוטה, נכון? ובכל זאת, בכל פעם מחדש היא נענית בשתיקה, התחמקויות או שלל מושגים מעורפלים. עכשיו, בוא נדבר...
  • גיא
    גיא reacted to shema56's post in the thread ספוג לפורטים אחוריים with Like Like.
    אבצע בדיקה עם מיקרופון כפי שהצעת
  • I
    issi reacted to joda5's post in the thread איך אתם בוחרים רמקולים? with Like Like.
    משה צודק אכן שכחתי גם זה משפיע.
  • I
    זה בעיקר החדר ואקוסטיקה, לוקח זמן להבין, בעיקר דיבורים אל תאמין לכל דבר.
  • M
    moshem74 reacted to גיא's post in the thread יום חופש with Like Like.
    יאללללללההההה.... אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי אודיופיל אומר "זהו, אני סיימתי" הייתי היום בפנסיה עם פרארי בחניה.
  • V
    Vivaldi Audio הגיב/ה לנושא: יום חופש.
    כרגיל, היה נהדר לארח אותך. בפעם הבאה תשמע את ה-Extreme 1000
  • V
    Vivaldi Audio reacted to yoav500's post in the thread יום חופש with Love Love.
    הרמקולים באתר נראים מדהימים. יש קצת תמונות מהאירוע? יצא לי לשמוע את הThivan labs 833x - מטורף!!
  • V
    Vivaldi Audio reacted to uaa's post in the thread יום חופש with Love Love.
    כבעלים גאה של ה833x -המגבר הכי טוב בעולם!-אני מבין לגמרי מה שאיתן אומר. בקרוב אצלי...הרמקולים...
  • V
    Vivaldi Audio reacted to gtr's post in the thread יום חופש with Love Love.
    צברתי כמות עצומה של ימי חופש,262 ימים. הרו”ח שלי פקד עלי להתחיל לממש. כששימעון מויאלדי אודיו,הזמין אותי לשמוע את הרמקולים החדשים שהגיעו...
  • גיא
    גיא הגיב/ה לנושא: רמקולים עד 50K.
    רואה עכשיו שזה שרשור מלפני שנה שאתה מנסה להעיר ממניע לא הכי "תמים"... מריח לי לאן זה הולך. יאללה ננעל. אם פותח השרשור מעוניין, מוזמן...
  • גיא
    גיא הגיב/ה לנושא: רמקולים עד 50K.
    לא הבנתי. מה בדיוק אתה מנסה לעשות או לעורר כאן? אם אתה מחפש להתגרות רק לשם ההתגרות, שחרר חבר.
  • E
    eran-bar הגיב/ה לנושא: רמקולים עד 50K.
    הגיע הזמן לשאול מדוע מערכת סטריאו כלשהיא תבחר ב Audio100.
  • E
    eran-bar reacted to גיא's post in the thread רמקולים עד 50K with Haha Haha.
    don't hold your breath my freind... ;)

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור