א. בתיאור הפגישה יש תיאור מפורט של הקבוע והמשרת את המוזיקה: מערכת האודיו.
אין אפילו זנב אזכור למוזיקה שהושמעה - וחשוב יותר: התייחסות של כל אחד מהמאזינים לאיך היא נשמעת בכל אחד מהקטעים בכלל, ובאותם מקומות בהם נרשמה חריגה (לטוב ולרע) בפרט.
כל הכותבים דיברו על בס מהיר, תמונת במה וכיו"ב מושגים אודיופיליים שמטרתם לסכם יכולת/תכונה של מכשיר. אלא שכאן, נראה לי, כאשר שומעים קטעים כאלה ואחרים וממוקדים במכשיר אחד או שניים יהיה נחמד לדעת מהו אותו בס "מהיר" וכו'.
***
ב. בנוסף, המאזינים השוו, ולכן יודעים, מה ההבדלים בין הטרנספורט הייעודי לבין המחשב.
הם לא יודעים, איך הממיר הזה ביחס לממירים אחרים - כי לא נעשתה השוואה.
המשמעות היא, בהינתן מערכת שלמה, שלא באמת יודעים את יתרונותיו הייחודיים (או חסרונותיו) של הממיר הזה.
בעצם, אין להם מושג איך הוא, לבדו, "נשמע".
מה שכן יודעים זה איך המערכת כולה מנגנת עם טרנספורט או עם מחשב - כולה, כולל הכל, ממיר, מגבר, רמקולים וכו'.
הצליל ירד עד 30 הרץ (תומר צין). מי אחראי למחדל? הממיר שלשמו התכנסה החבורה או אולי אלו הרמקולים? או החדר? לא נדע.
***
ג. המסקנה מהמפגש הזה, לפחות במה שנשמע, שהטרנספורט כאן טוב בהרבה יותר מאשר המחשב הזה כמקור דגיטלי.
והממיר של טדי פארדו?
אנא עארף?
הוא יחכה מן הסתם להזדמנות אחרת.