תנועה דלילה בפורום עוד הסבר

  • פותח הנושא פותח הנושא eran-bar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

צודק לא צודק, שחרר אותנו מ ה OCD שלך, אני אגיד לך ב*** פוליטי נמחק לֵך!!! ובניגוד ל**** פוליטי נמחק תחזור כשתתרפא, נמאסת! מתי תבין שמשהו לא בסדר אתך?
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
שניכם שחררו ולכו לטיפול לחפש אפיק אחר לבעיות שלכם, שניכם אנשים מלומדים ואושיות סטריאו אבל צריך לזעזע את ה..של הא...שלכם יא מופרעים, תתאפסו כבר, מה עוד חסר באישיות שלכם כדי להרגיש טוב עם עצמכם? יש לכם את האפשרות הכלכלית לקבל פסיכואנליזה יא דפוקים ולפתור את הבעיות.
 
נערך לאחרונה ב:
צודק לא צודק, שחרר אותנו מ ה OCD שלך, אני אגיד לך בלשון המתנגדים לביבי: לך!!! ובניגוד לביבי תחזור כשתתרפא, נמאסת! מתי תבין שמשהו לא בסדר אתך?
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
בזמן האחרון אתה עצמך מפגין OCD מתמשך ‑‑ מנסה להשמיץ אותי בכל דרך שעולה בדעתך ולהכתיב לי מה לעשות ואיך לנהל את הזמן שלי וכיו"ב, על פני רצפים ארוכים של פוסטים עם אפס קשר לתכני השרשורים, רק התעסקות אובססיבית אישית בי. הפוסט הזה הוא פשוט המשך ישיר לאותו דפוס, אז אל תתפלא שאני לא מתייחס אליו ברצינות רבה יותר מאשר לקודמיו.

אין לי שום עניין להיות בסדר, חכם, בוגר, נורמלי, או כל דבר אחר לפי הקריטריונים שלך. אחרי הכל, אתה "שרוט" לא פחות מאלה שאתה פוסל במומך, רק שאתה לא רואה זאת על עצמך, למעט זה שחשפת את אחת השריטות שלך: "אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך" :)
 

תמשיכו להטריל אחד את השני והשלישי.
המון תוכן חשוב אתם מספקים פה לפורום ולחברים בזמן האחרון. שלא לדבר על האווירה הכללית שאתם משרים פה. שלושתיכם איבדתם כיוון. ולמען האמת, יצא מכל החורים כל הכסאח הזה שלכם. באמת.
נראה לי זמן מצוין שלושתיכם תקחו פסק זמן קצת. נראה לי יועיל לכולם.
 
אולי כדאי לנעול את השרשור, הרי זה שרשור שערן פתח רק כדי לעקוף את האיסור שלך להגיב בפוסט המקורי, ולא היה בו הרבה תוכן משמעותי
 
ואולי אם לא תקחו אותו שלושתכם, אז יסופק לכם חינם אין כסף.
 

אולי כדאי לנעול את השרשור, הרי זה שרשור שערן פתח רק כדי לעקוף את האיסור שלך להגיב בפוסט המקורי, ולא היה בו הרבה תוכן משמעותי

אולי כדי לא להיות זה שתמיד אומר את המילה האחרונה...
 
בוא נעשה קצת סדר בגועל נפש הזה שאתה מפיץ בארסיות ומאשים אותי בו.
אויי אויי אויי , "האשימו אותו" .

אלפרד דרייפוס של הפורום. אדם כל כך נחמד ויפה פנימית וחיצונית.

בברכה,

אמיל זולא
 
אולי כדי לא להיות זה שתמיד אומר את המילה האחרונה..
תודה גיא, בבקשה אל תכליל אותי עם השניים האלה, עזוב פוליטיקת אתר. עבד לי יותר טוב עם ילדים במקלט מאשר שני אלה, לילדים יש מוח גמיש...
 

בזמן האחרון אתה עצמך מפגין OCD מתמשך ‑‑ מנסה להשמיץ אותי בכל דרך שעולה בדעתך ולהכתיב לי מה לעשות ואיך לנהל את הזמן שלי וכיו"ב, על פני רצפים ארוכים של פוסטים עם אפס קשר לתכני השרשורים, רק התעסקות אובססיבית אישית בי. הפוסט הזה הוא פשוט המשך ישיר לאותו דפוס, אז אל תתפלא שאני לא מתייחס אליו ברצינות רבה יותר מאשר לקודמיו.

אין לי שום עניין להיות בסדר, חכם, בוגר, נורמלי, או כל דבר אחר לפי הקריטריונים שלך. אחרי הכל, אתה "שרוט" לא פחות מאלה שאתה פוסל במומך, רק שאתה לא רואה זאת על עצמך, למעט זה שחשפת את אחת השריטות שלך: "אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך" :)
יושב לך במשהו שנראה כמו חדר הפיקוד של האנטרפרייז עונה ראשונה עם מסך מול הפנים מחכה לפוסט כלשהו באתר כלשהו כדי להגיב את הרעל שלך, מרחם עליך שזהו עולמך.
 
  • Haha
Reactions: AK1
בוא נעשה קצת סדר בגועל נפש הזה שאתה מפיץ בארסיות ומאשים אותי בו.

ראשית, אתה זה שפתחת במתקפה ישירה נגדי, לא רק ללא התגרות מצידי, אלא אפילו לא הזכרתי אותך, לא ישירות ולא עקיפות ולא בכלל. למה ציפית בתגובה לרעלים שאתה מפיץ, לפרחים? אתה מקבל רק מה שמגיע לך ביושר.

שנית, אתה לא תופס עד כמה אתה מוגבל, וכמה אתה בחזקת הפוסל במומו פוסל:
  1. טענת שאני שקרן, והאשמת אותי בדברים שלא היו ולא נבראו, גם בכתיבת דברים שלא כתבתי אליך וגם במחיקה שלא ביצעתי. רוב הסיכויים שזה קרה בגלל שלא הבנת שאיזושהי הודעה ספציפית לא כוונה אליך, אבל אין לך מינימום יושרה להודות בזה. היות ולא היו דובים ולא יער, אלה פשוט שקרים והוצאת דיבה. אבל בגלל שאתה פוסל במומך, ההפצצה הפתטית הזו בהודעות קצרות וארוכות על שקרנות מראה לגמרי עליך, ובכלל לא עלי.

  2. טענת שאני חולה, והבאת כהוכחה את מספר התגובות שלי אליך, אבל שכחת שאני רק מגיב ולא יוזם זבל כזה, ושהגבתי רק לחלק מההודעות שלך, כך שבעצם היו הרבה יותר הודעות שלי מאשר שלך, כך שהוכחת במו ידיך לגבי עצמך שלפי הקריטריונים שלך עצמך אתה חולה -- אפילו יותר ממה שאתה טוען לגבי לפי אותו קריטריון.

  3. עכשיו אתה כותב על יושרה, אבל שוב, לא רואה את עצמך: הרי אין לך שום סטטיסטיקות לגבי כמה זמן אנשים מקדישים לקריאת הפוסטים שלי או לדילוג עליהם, אבל אתה כותב "הידעת שממוצע השהות בקריאה על הודעותיו של אמיר עולה מעט על 2 שניות ומדלגים למרות ההודעות הארוכות כאורך הגלות" כאילו זה מבוסס על משהו שאינו פרי המצאתך. זה שוב רק עוד שקר, וגם היעדר יושרה בוטה. הפוסל במומו פוסל שוב.

  4. אתה עושה הצגות כאילו אתה נמנע מלצטט דברים שאין לך, כאילו שזה בגלל הכבוד שיש לך, אבל אין לך שום כבוד, להיפך -- אתה מנסה כמיטב יכולתך המוגבלת מאוד להוכיח שאין מקום לכבוד.

  5. אני דווקא מבקש שוב במפורש בטקסט פתוח ש"תטיח בפני את הציטוט", שבטח נכתב בתגובה לאיזו הרעלה קודמת שלך.

  6. לגבי התרומות שלי לפורום, ברור שאתה לא מודע להן -- כולן עברו מעל הראש שלך -- פשוט לא הבנת מה כתבתי. במעט מקרים הודית בזה, ברוב המקרים פשוט דילגת, ועכשיו אתה אפילו מתהדר בדילוגים.

  7. מי שמדבר על מלכים עירומים ולא מאוזנים -- ממש יצאת מהאיפוס: נתקע לך איזה קוץ בת*ת ואתה מציף את הפורום באובססיה של ניסיונות ללכלך עלי, בהודעות פתטיות קצרות ובהודעות פתטיות ארוכות, בהן אתה מוציא את עצמך טיפש ושקרן וחסר יושרה מינימלית, ופוסל אותי במומיך הרבים.


למרות מגבלותיך, אתה יודע טוב מאוד מי אתה מתחת למעטה כל שנות הלימוד שאתה משוויץ בהן -- בהמה עם אופי לקוי -- אבל דווקא אני ניסיתי להוריד אותך מזה:


בשורה התחתונה, אתה לא לומד: אתה מנסה להתנפח ולהשוויץ בג'ננה שלך, אבל לא עוזרים לך כל ניסיונות הלכלוך עלי, וכל מה שאתה מנסה תמיד יוצא יותר גרוע עבורך. אז תמשיך כמה שאתה רוצה. זה רק דופק אותך, וזה משעמם. אני רוב הזמן מפהק, ומדי פעם אני מתעורר לענות לך על השטויות והשקרים והדיבה והרעלים המצטברים שלך, וחוזר לענייני.

פיהוק.

אולי תפתח שרשור חדש עבור ליכלוכים מתוך האובססיה שלך, לפחות לא תחבל בפוסטים של אחרים.
בדיוק כמו מדורים מסויימים ב YNET, קוראים רק את הכותרת ורצים לקרוא את התגובות המצחיקות, אף אחד לא קורא את התוכן.
 

Screenshot_2026-06-28-12-40-08-41_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

געגועים לרוברטס.
 
זכית במחיקה , בריאות
חשבתי שמצחיק !
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור