בוא נעשה קצת סדר בגועל נפש הזה שאתה מפיץ בארסיות ומאשים אותי בו.
ראשית,
אתה זה שפתחת במתקפה ישירה נגדי, לא רק ללא התגרות מצידי, אלא אפילו לא הזכרתי אותך, לא ישירות ולא עקיפות ולא בכלל. למה ציפית בתגובה לרעלים שאתה מפיץ, לפרחים? אתה מקבל רק מה שמגיע לך ביושר.
שנית, אתה לא תופס עד כמה אתה מוגבל, וכמה אתה בחזקת הפוסל במומו פוסל:
- טענת שאני שקרן, והאשמת אותי בדברים שלא היו ולא נבראו, גם בכתיבת דברים שלא כתבתי אליך וגם במחיקה שלא ביצעתי. רוב הסיכויים שזה קרה בגלל שלא הבנת שאיזושהי הודעה ספציפית לא כוונה אליך, אבל אין לך מינימום יושרה להודות בזה. היות ולא היו דובים ולא יער, אלה פשוט שקרים והוצאת דיבה. אבל בגלל שאתה פוסל במומך, ההפצצה הפתטית הזו בהודעות קצרות וארוכות על שקרנות מראה לגמרי עליך, ובכלל לא עלי.
- טענת שאני חולה, והבאת כהוכחה את מספר התגובות שלי אליך, אבל שכחת שאני רק מגיב ולא יוזם זבל כזה, ושהגבתי רק לחלק מההודעות שלך, כך שבעצם היו הרבה יותר הודעות שלי מאשר שלך, כך שהוכחת במו ידיך לגבי עצמך שלפי הקריטריונים שלך עצמך אתה חולה -- אפילו יותר ממה שאתה טוען לגבי לפי אותו קריטריון.
- עכשיו אתה כותב על יושרה, אבל שוב, לא רואה את עצמך: הרי אין לך שום סטטיסטיקות לגבי כמה זמן אנשים מקדישים לקריאת הפוסטים שלי או לדילוג עליהם, אבל אתה כותב "הידעת שממוצע השהות בקריאה על הודעותיו של אמיר עולה מעט על 2 שניות ומדלגים למרות ההודעות הארוכות כאורך הגלות" כאילו זה מבוסס על משהו שאינו פרי המצאתך. זה שוב רק עוד שקר, וגם היעדר יושרה בוטה. הפוסל במומו פוסל שוב.
- אתה עושה הצגות כאילו אתה נמנע מלצטט דברים שאין לך, כאילו שזה בגלל הכבוד שיש לך, אבל אין לך שום כבוד, להיפך -- אתה מנסה כמיטב יכולתך המוגבלת מאוד להוכיח שאין מקום לכבוד.
- אני דווקא מבקש שוב במפורש בטקסט פתוח ש"תטיח בפני את הציטוט", שבטח נכתב בתגובה לאיזו הרעלה קודמת שלך.
- לגבי התרומות שלי לפורום, ברור שאתה לא מודע להן -- כולן עברו מעל הראש שלך -- פשוט לא הבנת מה כתבתי. במעט מקרים הודית בזה, ברוב המקרים פשוט דילגת, ועכשיו אתה אפילו מתהדר בדילוגים.
- מי שמדבר על מלכים עירומים ולא מאוזנים -- ממש יצאת מהאיפוס: נתקע לך איזה קוץ בת*ת ואתה מציף את הפורום באובססיה של ניסיונות ללכלך עלי, בהודעות פתטיות קצרות ובהודעות פתטיות ארוכות, בהן אתה מוציא את עצמך טיפש ושקרן וחסר יושרה מינימלית, ופוסל אותי במומיך הרבים.
למרות מגבלותיך, אתה יודע טוב מאוד מי אתה מתחת למעטה כל שנות הלימוד שאתה משוויץ בהן -- בהמה עם אופי לקוי -- אבל דווקא אני ניסיתי להוריד אותך מזה:
בשורה התחתונה, אתה לא לומד: אתה מנסה להתנפח ולהשוויץ בג'ננה שלך, אבל לא עוזרים לך כל ניסיונות הלכלוך עלי, וכל מה שאתה מנסה תמיד יוצא יותר גרוע
עבורך. אז תמשיך כמה שאתה רוצה. זה רק דופק אותך, וזה משעמם. אני רוב הזמן מפהק, ומדי פעם אני מתעורר לענות לך על השטויות והשקרים והדיבה והרעלים המצטברים שלך, וחוזר לענייני.
פיהוק.
אולי תפתח שרשור חדש עבור ליכלוכים מתוך האובססיה שלך, לפחות לא תחבל בפוסטים של אחרים.