צודק לא צודק, שחרר אותנו מ ה OCD שלך, אני אגיד לך ב*** פוליטי נמחק לֵך!!! ובניגוד ל**** פוליטי נמחק תחזור כשתתרפא, נמאסת! מתי תבין שמשהו לא בסדר אתך?
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
שניכם שחררו ולכו לטיפול לחפש אפיק אחר לבעיות שלכם, שניכם אנשים מלומדים ואושיות סטריאו אבל צריך לזעזע את ה..של הא...שלכם יא מופרעים, תתאפסו כבר, מה עוד חסר באישיות שלכם כדי להרגיש טוב עם עצמכם? יש לכם את האפשרות הכלכלית לקבל פסיכואנליזה יא דפוקים ולפתור את הבעיות.
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
שניכם שחררו ולכו לטיפול לחפש אפיק אחר לבעיות שלכם, שניכם אנשים מלומדים ואושיות סטריאו אבל צריך לזעזע את ה..של הא...שלכם יא מופרעים, תתאפסו כבר, מה עוד חסר באישיות שלכם כדי להרגיש טוב עם עצמכם? יש לכם את האפשרות הכלכלית לקבל פסיכואנליזה יא דפוקים ולפתור את הבעיות.
נערך לאחרונה ב: