תנועה דלילה בפורום עוד הסבר

  • פותח הנושא פותח הנושא eran-bar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

צודק לא צודק, שחרר אותנו מ ה OCD שלך, אני אגיד לך ב*** פוליטי נמחק לֵך!!! ובניגוד ל**** פוליטי נמחק תחזור כשתתרפא, נמאסת! מתי תבין שמשהו לא בסדר אתך?
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
שניכם שחררו ולכו לטיפול לחפש אפיק אחר לבעיות שלכם, שניכם אנשים מלומדים ואושיות סטריאו אבל צריך לזעזע את ה..של הא...שלכם יא מופרעים, תתאפסו כבר, מה עוד חסר באישיות שלכם כדי להרגיש טוב עם עצמכם? יש לכם את האפשרות הכלכלית לקבל פסיכואנליזה יא דפוקים ולפתור את הבעיות.
 
נערך לאחרונה ב:
צודק לא צודק, שחרר אותנו מ ה OCD שלך, אני אגיד לך בלשון המתנגדים לביבי: לך!!! ובניגוד לביבי תחזור כשתתרפא, נמאסת! מתי תבין שמשהו לא בסדר אתך?
תבין כבר שזו לא תחרות מי צודק אתה או השניצל, שניכם שרוטים ברמות, תהיה הראשון לתת לו לברבר ולהתפרע ולהשמיץ, כולנו יודעים מי אתם, צא חכם, צא בוגר, צא נורמלי למען השם ושחרר!
בזמן האחרון אתה עצמך מפגין OCD מתמשך ‑‑ מנסה להשמיץ אותי בכל דרך שעולה בדעתך ולהכתיב לי מה לעשות ואיך לנהל את הזמן שלי וכיו"ב, על פני רצפים ארוכים של פוסטים עם אפס קשר לתכני השרשורים, רק התעסקות אובססיבית אישית בי. הפוסט הזה הוא פשוט המשך ישיר לאותו דפוס, אז אל תתפלא שאני לא מתייחס אליו ברצינות רבה יותר מאשר לקודמיו.

אין לי שום עניין להיות בסדר, חכם, בוגר, נורמלי, או כל דבר אחר לפי הקריטריונים שלך. אחרי הכל, אתה "שרוט" לא פחות מאלה שאתה פוסל במומך, רק שאתה לא רואה זאת על עצמך, למעט זה שחשפת את אחת השריטות שלך: "אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך" :)
 

תמשיכו להטריל אחד את השני והשלישי.
המון תוכן חשוב אתם מספקים פה לפורום ולחברים בזמן האחרון. שלא לדבר על האווירה הכללית שאתם משרים פה. שלושתיכם איבדתם כיוון. ולמען האמת, יצא מכל החורים כל הכסאח הזה שלכם. באמת.
נראה לי זמן מצוין שלושתיכם תקחו פסק זמן קצת. נראה לי יועיל לכולם.
 
אולי כדאי לנעול את השרשור, הרי זה שרשור שערן פתח רק כדי לעקוף את האיסור שלך להגיב בפוסט המקורי, ולא היה בו הרבה תוכן משמעותי
 
ואולי אם לא תקחו אותו שלושתכם, אז יסופק לכם חינם אין כסף.
 

אולי כדאי לנעול את השרשור, הרי זה שרשור שערן פתח רק כדי לעקוף את האיסור שלך להגיב בפוסט המקורי, ולא היה בו הרבה תוכן משמעותי

אולי כדי לא להיות זה שתמיד אומר את המילה האחרונה...
 
בוא נעשה קצת סדר בגועל נפש הזה שאתה מפיץ בארסיות ומאשים אותי בו.
אויי אויי אויי , "האשימו אותו" .

אלפרד דרייפוס של הפורום. אדם כל כך נחמד ויפה פנימית וחיצונית.

בברכה,

אמיל זולא
 
אולי כדי לא להיות זה שתמיד אומר את המילה האחרונה..
תודה גיא, בבקשה אל תכליל אותי עם השניים האלה, עזוב פוליטיקת אתר. עבד לי יותר טוב עם ילדים במקלט מאשר שני אלה, לילדים יש מוח גמיש...
 

בזמן האחרון אתה עצמך מפגין OCD מתמשך ‑‑ מנסה להשמיץ אותי בכל דרך שעולה בדעתך ולהכתיב לי מה לעשות ואיך לנהל את הזמן שלי וכיו"ב, על פני רצפים ארוכים של פוסטים עם אפס קשר לתכני השרשורים, רק התעסקות אובססיבית אישית בי. הפוסט הזה הוא פשוט המשך ישיר לאותו דפוס, אז אל תתפלא שאני לא מתייחס אליו ברצינות רבה יותר מאשר לקודמיו.

אין לי שום עניין להיות בסדר, חכם, בוגר, נורמלי, או כל דבר אחר לפי הקריטריונים שלך. אחרי הכל, אתה "שרוט" לא פחות מאלה שאתה פוסל במומך, רק שאתה לא רואה זאת על עצמך, למעט זה שחשפת את אחת השריטות שלך: "אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך" :)
יושב לך במשהו שנראה כמו חדר הפיקוד של האנטרפרייז עונה ראשונה עם מסך מול הפנים מחכה לפוסט כלשהו באתר כלשהו כדי להגיב את הרעל שלך, מרחם עליך שזהו עולמך.
 
  • Haha
Reactions: AK1

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור