תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,201
מעורבות
1,120
נקודות
113
שלום לכולם

בהתחדשות האחרונה שלי ביחידת פרה מדגם LUXMAN C10X https://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-והשלמתי-את-הסט-עם-יחידת-פרה-מדגם-luxman-c10x.67943/

ציינתי שעלה במחשבתי לבחון מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X במצב BTL, נכון להיום יש ברשותי מגבר חלומי מדגם M10X אך שוב ושוב עולות בי מחשבות איך ישמע הסט אפ שברשותי עם מגבר נוסף מדגם M10X לכל רמקול בנפרד.

להוסיף יחידת הגברה נוספת שכזאת זה לא ענין פשוט, מכמה היבטים. צורך, מקום, מיקום, וכמובן הוצאה כספית. אני יכול לספר לכם שאני חי מצוין בחיוך גדול עם המגבר שברשותי מדגם M10X, אך תמיד קיים הספק הקטן הזה איך זה ישמע בתוספת הגברה אימתנית נוספת לכל רמקול בנפרד. צריך להבין שהוספת מגבר נוסף מהדגם הנ"ל במעבר למצב BTL זה הרבה מעבר למכפלת כוח, אבל לא לכבוד זה התכנסנו.

האמת שהמחשבה והסקרנות לתוספת הזאת בוערים בי כבר זמן ממושך, אך עדין מדובר בהוצאה כספית די רצינית כדי לרכוש מגבר נוסף כזה על עיוור. לאחר שיחה עם ערן פוגל היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, ערן נעתר לבקשתי להגיע אלי עם המגבר לבחינת עומק שתסגור עבורי את הגולל בסוגיה.

המגבר נחת חובר וחומם היטב, ולאחר בחינה דיי ממושכת בהאזנה למבחר אלבומים דיי משובחים, ניכר ההבדל המיוחל בין מגבר סטריאו M10X בודד, לזוג מגברים מסדרת M10X במצב BTL, אני יכול לספר לכם שהמגבר החלומי הזה נשמע מדהים במצב סטריאו, אני מאמין שמרבית הבעלים של ה-M10X נהנים ממנו מעל ומעבר ולא יראו שום צורך בתוספת של מגבר נוסף. אני יכול להעיד על עצמי שגם אני נמצא במקום טוב שמסתפק במגבר במצב סטריאו, אך לאחר שהתנסיתי עם זוג מגברים במצב BTL, כנראה שאין דרך חזרה.

על הדרך מצרף כמה תמונות ללוק.


תודה לערן פוגל היבואן הרשמי של LUXMAM בישראל.
על השרות, והסבלנות לאורך כל התהליך.

תמונה של WhatsApp‏ 2025-09-08 בשעה 15.45.19_dfb7b23d.jpg



תמונה של WhatsApp‏ 2025-09-08 בשעה 15.45.19_d1198132.jpg
 

נראה מדהים תתחדש ותהנה.
 

שלום איציק !
היחידי שיש לו נסיון קרוב לאתגר שאתה עומד לבצע זה אצלי !
אני מצויד בזוג מונובלוקים של לקסמן 800 שפועלים במצב btl , אלו מגברי קלאס a אמיתיים שמוציאים המון כח בברידג(btl), הזוג הנפלא הזה מחובר לקדם של לקסמן 1000, שיש רק מעט ממנו בעולם , לא נותר לי אלא לעודד אותך לעבור לקונפיגורציית בריג, מכיוון שלמרות שנדמה לך שסטריאו אחד מספיק , יש עדיין הבדל עצום בבריגדה בעל מה שתעלה על דעתך , שיהיה בהצלחה , לקסמן באמת קשה להתחרות בהם!
 
נראה מדהים תתחדש ותהנה.
עדין לא התחדשתי..
 

נראה מרשים, תהנה מכל רגע!
 

שלום איציק !
היחידי שיש לו נסיון קרוב לאתגר שאתה עומד לבצע זה אצלי !
אני מצויד בזוג מונובלוקים של לקסמן 800 שפועלים במצב btl , אלו מגברי קלאס a אמיתיים שמוציאים המון כח בברידג(btl), הזוג הנפלא הזה מחובר לקדם של לקסמן 1000, שיש רק מעט ממנו בעולם , לא נותר לי אלא לעודד אותך לעבור לקונפיגורציית בריג, מכיוון שלמרות שנדמה לך שסטריאו אחד מספיק , יש עדיין הבדל עצום בבריגדה בעל מה שתעלה על דעתך , שיהיה בהצלחה , לקסמן באמת קשה להתחרות בהם!
שלום שניצל

אין ספק שיש ברשותך סט אפ חלומי מוגבר היטב במצב BTL.
אני מאמין שהתוצאה נשמעת בהתאם.

אין ספק שמדובר באתגר לא פשוט.
תודה על העידוד.

יום טוב לך.
 
אין ספק ששני מונו וכל אחד מהם בברידג' יתנו לך עבודה מצויינת.זו עובדה.
נשאר רק עניין של תקציב.השאר ידוע מראש.
 
תתחדש!
אני ממש אוהב את הלוק הקני הזה של הלקסמנים, עם החוגות.

איזו השפעה יש לך על הסאונד בשל חוסר הסימטריה (זה שרמקול אחד קרוב לפינה)?

אני מזיז את הרמקולים יותר למרכז החדר להאזנה מרוכזת, אבל אלו נראים לי קשים להזזה...
 

גם גיא חורש עובד עם זוג 900 בבריג, מערכת נפלאה לבחור
 

רק קח בחשבון שריצפת הרעש בתצורת ברידג עולה ב 3 DB שזה פי שניים.
בהנחה שלא תאזין למוזיקה יותר חזק ממה שהאזנת בתצורת סטראו זה עשוי להציק לך. בעיקר בהאזנה שקטה בעוצמות נמוכות.
משקיעים הון בכבילה על מנת לקבל שבריר DB בשקט ומפסידים הרבה יותר בתצורה זאת .
לדעתי בלבד כמובן.
 
פי שנים רעש מכלום זה עדיין כלום רעש, לא תהיה בעיית רעש בבגרידג.
בנוסף על פי מה שבדקתי הפרליסטן יורדים ל 3.2 אוהם מינימום
ה 10x מסוגל לרדת לשני אוהם בברידג׳, אז לא תהיה בעיה
בקיצור, תתחדש
 
רק קח בחשבון שריצפת הרעש בתצורת ברידג עולה ב 3 DB שזה פי שניים.
בהנחה שלא תאזין למוזיקה יותר חזק ממה שהאזנת בתצורת סטראו זה עשוי להציק לך. בעיקר בהאזנה שקטה בעוצמות נמוכות.
משקיעים הון בכבילה על מנת לקבל שבריר DB בשקט ומפסידים הרבה יותר בתצורה זאת .
לדעתי בלבד כמובן.
אין שום בעיית רעש במצב BTL.
במגבר המדובר ה 117dB S/N, כך שגם שינוי של 3dB לא נשמע, כפי שכתב @shushu
 

זה מה שיפה בתחביב. 3 DB יכול להיות הרבה ויכול להיות כלום.
הכל בעיני המתבונן.( באזני המאזין במקרה זה )
תתחדש ותהינה בכל מקרה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור