- הודעות
- 4,201
- מעורבות
- 1,120
- נקודות
- 113
שלום לכולם
בהתחדשות האחרונה שלי ביחידת פרה מדגם LUXMAN C10X https://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-והשלמתי-את-הסט-עם-יחידת-פרה-מדגם-luxman-c10x.67943/
ציינתי שעלה במחשבתי לבחון מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X במצב BTL, נכון להיום יש ברשותי מגבר חלומי מדגם M10X אך שוב ושוב עולות בי מחשבות איך ישמע הסט אפ שברשותי עם מגבר נוסף מדגם M10X לכל רמקול בנפרד.
להוסיף יחידת הגברה נוספת שכזאת זה לא ענין פשוט, מכמה היבטים. צורך, מקום, מיקום, וכמובן הוצאה כספית. אני יכול לספר לכם שאני חי מצוין בחיוך גדול עם המגבר שברשותי מדגם M10X, אך תמיד קיים הספק הקטן הזה איך זה ישמע בתוספת הגברה אימתנית נוספת לכל רמקול בנפרד. צריך להבין שהוספת מגבר נוסף מהדגם הנ"ל במעבר למצב BTL זה הרבה מעבר למכפלת כוח, אבל לא לכבוד זה התכנסנו.
האמת שהמחשבה והסקרנות לתוספת הזאת בוערים בי כבר זמן ממושך, אך עדין מדובר בהוצאה כספית די רצינית כדי לרכוש מגבר נוסף כזה על עיוור. לאחר שיחה עם ערן פוגל היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, ערן נעתר לבקשתי להגיע אלי עם המגבר לבחינת עומק שתסגור עבורי את הגולל בסוגיה.
המגבר נחת חובר וחומם היטב, ולאחר בחינה דיי ממושכת בהאזנה למבחר אלבומים דיי משובחים, ניכר ההבדל המיוחל בין מגבר סטריאו M10X בודד, לזוג מגברים מסדרת M10X במצב BTL, אני יכול לספר לכם שהמגבר החלומי הזה נשמע מדהים במצב סטריאו, אני מאמין שמרבית הבעלים של ה-M10X נהנים ממנו מעל ומעבר ולא יראו שום צורך בתוספת של מגבר נוסף. אני יכול להעיד על עצמי שגם אני נמצא במקום טוב שמסתפק במגבר במצב סטריאו, אך לאחר שהתנסיתי עם זוג מגברים במצב BTL, כנראה שאין דרך חזרה.
על הדרך מצרף כמה תמונות ללוק.
תודה לערן פוגל היבואן הרשמי של LUXMAM בישראל.
על השרות, והסבלנות לאורך כל התהליך.
בהתחדשות האחרונה שלי ביחידת פרה מדגם LUXMAN C10X https://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-והשלמתי-את-הסט-עם-יחידת-פרה-מדגם-luxman-c10x.67943/
ציינתי שעלה במחשבתי לבחון מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X במצב BTL, נכון להיום יש ברשותי מגבר חלומי מדגם M10X אך שוב ושוב עולות בי מחשבות איך ישמע הסט אפ שברשותי עם מגבר נוסף מדגם M10X לכל רמקול בנפרד.
להוסיף יחידת הגברה נוספת שכזאת זה לא ענין פשוט, מכמה היבטים. צורך, מקום, מיקום, וכמובן הוצאה כספית. אני יכול לספר לכם שאני חי מצוין בחיוך גדול עם המגבר שברשותי מדגם M10X, אך תמיד קיים הספק הקטן הזה איך זה ישמע בתוספת הגברה אימתנית נוספת לכל רמקול בנפרד. צריך להבין שהוספת מגבר נוסף מהדגם הנ"ל במעבר למצב BTL זה הרבה מעבר למכפלת כוח, אבל לא לכבוד זה התכנסנו.
האמת שהמחשבה והסקרנות לתוספת הזאת בוערים בי כבר זמן ממושך, אך עדין מדובר בהוצאה כספית די רצינית כדי לרכוש מגבר נוסף כזה על עיוור. לאחר שיחה עם ערן פוגל היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, ערן נעתר לבקשתי להגיע אלי עם המגבר לבחינת עומק שתסגור עבורי את הגולל בסוגיה.
המגבר נחת חובר וחומם היטב, ולאחר בחינה דיי ממושכת בהאזנה למבחר אלבומים דיי משובחים, ניכר ההבדל המיוחל בין מגבר סטריאו M10X בודד, לזוג מגברים מסדרת M10X במצב BTL, אני יכול לספר לכם שהמגבר החלומי הזה נשמע מדהים במצב סטריאו, אני מאמין שמרבית הבעלים של ה-M10X נהנים ממנו מעל ומעבר ולא יראו שום צורך בתוספת של מגבר נוסף. אני יכול להעיד על עצמי שגם אני נמצא במקום טוב שמסתפק במגבר במצב סטריאו, אך לאחר שהתנסיתי עם זוג מגברים במצב BTL, כנראה שאין דרך חזרה.
על הדרך מצרף כמה תמונות ללוק.
תודה לערן פוגל היבואן הרשמי של LUXMAM בישראל.
על השרות, והסבלנות לאורך כל התהליך.