LCD שאלה לגביי LCD SONY 52'' W5500 אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא frank
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לקראת ה 11/6 אני אפרסם אותם כי אני צריך לטוס לסין (אני יבואן של צעצועים) וכשאחזור אפרסם תמונות
 
טיסה נעימה ונסיעה מוצלחת.
 

אחלה ליאור ...מבטיח להתעדכן במאמרים שלכם גם שם :-) כי אתם מספר 1
 
ליאור בדיוק קראתי כתבה שלך שאתה מופיע בה בווידאו על פאנל של מסכי lcd רציתי לברר איתך לגביי הפאנל של הסוני שקניתי W5500 כי שמתי לב שהם ירדו בפאנל מ10 ביט ל8 מה זה אומר והאם זה אומר שהדגם הקודם היה מוצלח יותר??
 
זה נתון אחד מיני רבים שמשפיע על איכות התמונה, בכל מקרה, לא ראיתי ירידה באיכות.
 

אחלה ליאור אלו חדשות טובות תודה שוב..!
 
ליאור בוקר אור ושבוע טוב .. שאלה נוספת הבנתי שיש נגן של בלו ריי של סוני שהם מוכרים עם הדגם של ה W ב 990 רציתי לשאול אותך על איזה דגם הם מדברים ואיזה דגם כדאי לקנות והאם זה משתלם ..כן יש לי שימוש בבלו ריי ויש לי PS3 שוב תודה מראש ..על כל העזרה
 
עדיין ממתין לתשובה אם יש..?
 

היי פרנק

גם אני מתעניינת ברכישת המכשיר הזה, רציתי לשאול אותך איפה רכשת ובאיזה מחיר?
 
קניתי אותו באלמ דרך חברים יצא 18400 K תראי אני עברתי על המון מסכים בגודל הנ"ל והמסך הזה פשוט משאיר עשן להמון מתחרים אבל שוב זה לעניות דעתי
 
ליאור בוקר אור ושבוע טוב .. שאלה נוספת הבנתי שיש נגן של בלו ריי של סוני שהם מוכרים עם הדגם של ה W ב 990 רציתי לשאול אותך על איזה דגם הם מדברים ואיזה דגם כדאי לקנות והאם זה משתלם ..כן יש לי שימוש בבלו ריי ויש לי PS3 שוב תודה מראש ..על כל העזרה ...
 

מה יהיה יקח הרבה זמן עד שאקבל איזה תשובה...?!
 
פרנק אתה ממש נחמד וסובלני...לא נראה לי שמישו פה עובד בישבילך
 
אכן מעט סבלנות לא תזיק... יש לנו גם חיים מחוץ לאתר.
אני מניח שמדובר בדגם SONY BDP35
 

האמת שהלחץ נבע רק מזה שטסתי לסין לעבודה וידעתי שלא יהיה לי זמן להתעסק בזה אז אנא קבלו את התנצלותי הכנה!! וכן אכן מדובר בדגם הנ"ל
 
בוקר אור ליאור סוף כל סוף קיבלתי את הסוני שלי רציתי לשאול אותך אני רוצה איזה בחור מקצועי שיבוא לכוון לי את הLCD בצורה מקצועית אם תוכל להפנות אותי הודה לך מאוד ..
 
תתחדש, אם יש בידך קצת זמן פנוי, תוכל לקרוא את המדריך כיול מסך באתר.
 

אכן כבר קראתי אותו לפני ששאלתי אבל בכל הקשור להגדרות קצת יותר מתקדמות רציתי מישהו מקצועי אם תוכל לעזור אלף תודות.?
 
ושאלה נוספת איך אני מעלה תמונות לאתר שלכם ...בשביל שתראו קצת דברים מעניינים רמקולים של C.A.V והמסך ויש עוד...
 
תלחץ על לחצן "פרסם תגובה" (ולא תגובה מהירה), מתחת לחלון כתיבת ההודעה תראה "צירוף תמונות"
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור