I ITAMAR651 חבר אתר הודעות 42 מעורבות 0 נקודות 6 27/2/20 #1 היי אני לא מצליח להבין את ההבדל בין התקרבות לאובייקט בזום למשל כמו 7X לבין התקרבות לאובייקט עם תקריב העדשה למשל כמו 150 MM?? תודה לעוזרים
היי אני לא מצליח להבין את ההבדל בין התקרבות לאובייקט בזום למשל כמו 7X לבין התקרבות לאובייקט עם תקריב העדשה למשל כמו 150 MM?? תודה לעוזרים
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 28/2/20 #2 ראה הסבר על עדשות http://www.dtown.co.il/articles/3167.html
I ITAMAR651 חבר אתר הודעות 42 מעורבות 0 נקודות 6 28/2/20 #3 לא הצלחתי להבין... אם הזום ב-x זה רק מכפלה של הטווח איך בעדשת Sony 18-105 הזום הוא 1x ובעדשת Fuji 16-55 הזום הוא 3.4x?
לא הצלחתי להבין... אם הזום ב-x זה רק מכפלה של הטווח איך בעדשת Sony 18-105 הזום הוא 1x ובעדשת Fuji 16-55 הזום הוא 3.4x?
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 28/2/20 #4 חישוב X הוא מאד פשוט. לוקחים את המספר הגדול נגיד 105 מחלקים במספר הקטן נגיד 18. קיבלנו 5.83 כלומר עדשת 18-105 היא כפול 5.83. החישוב ל 55/16 מספק כפול 3.4.
חישוב X הוא מאד פשוט. לוקחים את המספר הגדול נגיד 105 מחלקים במספר הקטן נגיד 18. קיבלנו 5.83 כלומר עדשת 18-105 היא כפול 5.83. החישוב ל 55/16 מספק כפול 3.4.
I ITAMAR651 חבר אתר הודעות 42 מעורבות 0 נקודות 6 28/2/20 #5 אז בעצם זה לא שונה בשום דבר מהטווח? מה שלא הבנתי זה איך באתר השוואות https://cameradecision.com/lenses/c...-F4-G-OSS-vs-Fujifilm-XF-16-55mm-F2.8-R-LM-WR כתוב שזום 1x עדשת 18-105 sony
אז בעצם זה לא שונה בשום דבר מהטווח? מה שלא הבנתי זה איך באתר השוואות https://cameradecision.com/lenses/c...-F4-G-OSS-vs-Fujifilm-XF-16-55mm-F2.8-R-LM-WR כתוב שזום 1x עדשת 18-105 sony
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 28/2/20 #6 זה לא שונה ממה שאתה קורא טווח - זה דרך למדוד אותו. כעת אתה לומד לקח חושב - האתר שם טועה לא כל מה שרשום ברשת זה נכון
זה לא שונה ממה שאתה קורא טווח - זה דרך למדוד אותו. כעת אתה לומד לקח חושב - האתר שם טועה לא כל מה שרשום ברשת זה נכון