רמקוולים למוזיקת מטאל

  • פותח הנושא פותח הנושא leo h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

09f892d3f8bd169285db8c29e2f0594e.jpg

בצעירותי היו לי זוג Cerwin Vega RL18P והם היו פגז במטאל. למעשה רכשתי אותם לאחר שהקשבתי
למטליקה. יש להם שני subs אקטיביים מובנים. לדעתי, לא מיוצרים יותר, אבל אם תשיג, תחטוף.

AUIOOA-1235339474File811678.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 09f892d3f8bd169285db8c29e2f0594e.jpg
    09f892d3f8bd169285db8c29e2f0594e.jpg
    KB 36.3 · צפיות: 415
  • AUIOOA-1235339474File811678.jpg
    AUIOOA-1235339474File811678.jpg
    KB 30.5 · צפיות: 377
ראה מבחן הרמקולים הגדול שנערך כאן
http://www.dtown.co.il/articles/154.html
ציטוט:
הוא רמקול מוסיקלי יחסית עם יתרון מוחץ מול כל המתמודדים במוסיקה האלקטרונית ואני מרשה לעצמי להגיד שגם חובבי הרוק הכבד מאוד יתאהבו בו, אי אפשר לעייף אותו, אי אפשר לאתגר אותו בכל הקשור לכח ועוצמה.
 
IMAG4496.jpg

זה החדר שלי ולכן אני צריך רמקול מדפי, לא נראה לי שרמקול גדול יתאים...
הייתי צריך להעלות תמונה מהתחלה
מאוד מעריך את התשובות שלכם
 

תמונות מצורפות

  • IMAG4496.jpg
    IMAG4496.jpg
    KB 68.7 · צפיות: 477
עכשיו,אחרי העלת תצלום המצב ברור כשמש. אתה צריך רמקולים מוגברים, שעובדים טוב בשדה קרוב בגלל מרחק הישיבה. לדעתי אתה חייב לפנות לכיוון מוניטורים אולפניים כמו דיינאודיו, אדם או רמקולים מותאמים לשימוש ביתי בסגנון edifier airpulse a300.
 
Yamaha hs 80
רמקול מעולה.
לדעתי המוניטור הכי טוב שיש היום בשוק
ניטראלי לחלוטין,צליל חם,באס מעולה.
לחדר כזה זה מתאים בול.
 
צפה בקובץ המצורף 47021
זה החדר שלי ולכן אני צריך רמקול מדפי, לא נראה לי שרמקול גדול יתאים...
הייתי צריך להעלות תמונה מהתחלה
מאוד מעריך את התשובות שלכם

לחלל הזה, בלי לחשוב פעמיים, הייתי הולך על dynaudio lyd 8.
 

Yamaha hs 80
רמקול מעולה.
לדעתי המוניטור הכי טוב שיש היום בשוק
ניטראלי לחלוטין,צליל חם,באס מעולה.
לחדר כזה זה מתאים בול.


הכי טובים בהשוואה למה בדיוק ?
ה - dynaudio classic bm6a יותר איכותיים אבל עולים קצת יותר מה-dyn8
היתרון ב- dyn8 שיש לו 2 כניסות balances /unbalanced והוא מצוין
הכי טוב בסדרות האלה זה ה- bm15a שעולה גם יותר אבל שווה אם אפשר להשקיע יותר , עדיף גם על ה- lyd48
 
נערך לאחרונה ב:
עזוב איכותיים, אתה צריך לשמוע
 
אני אבדוק את כל ההצעות שלכם, במקרה הפחות טוב אקנה שווב סוורין וגה xls6, נהנתי איתם מאוד 10 שנים למרות שחיפשתי משהו טוב יותר ואיכותי מהם

מישהו במקרה שמע על הרמקולים של
Tekton Design?
או של - svs?
 

נערך לאחרונה ב:
Yamaha hs 80
רמקול מעולה.
לדעתי המוניטור הכי טוב שיש היום בשוק
ניטראלי לחלוטין,צליל חם,באס מעולה.
לחדר כזה זה מתאים בול.

חשבתי שיש צליל נטראלי ויש צליל חם, שני אופיינים שונים שמייצגים רמקולים שונים, אני טועה ? יש רמקול ניטראלי וחם , מה זה אומר ?
 
הייתי שמח להסבר , זה לא היתה הערה צינית שאלה אמיתית , אני קורא הרבה סקירות על רמקולים ובדרך כלל אם אני רואה רמקול נטראלי אני נוטה לפסול אותו כי אנמ אוהב גוון חם או לפחות מעט חם. אז אם אני טועה ויש כזה דבר הייתי שמח לדעת
 

רצוי שהרמקול יהיה שקוף ככל הניתן,
ידע לשחזר ולנגן נאמנה כל אינפורמציה ש"יבקשו" יפה ממנו לנגן.
אתה אוהב "פלפל", אתה אוהב "גוונים" למיניהם, תשחק עם האלקטרוניקה/מקור.

רמקול שמראש לא שקוף, לא ידע לשחזר נכון כלום. לא משנה עם זה מטאל או כל ז'אנר אחר.
 
הכוונה שהרמקול ניתן להאזנה
במשך שעות ללא התעייפות האוזן!
יש רמקולים,מוניטורים,פאסיביים
שאני לא יכולתי להקשיב להם יותר מ 10 דקות.
הימאהה סופר צלול,באס מעולה
ומיד מושלם לטעמי האישי.
היתרון של הhs-80 שהוא יכול בקלות
לשבת בסלון כרמקול "רגיל" לשמיעת מוזיקה.
 
הייתי שמח להסבר , זה לא היתה הערה צינית שאלה אמיתית , אני קורא הרבה סקירות על רמקולים ובדרך כלל אם אני רואה רמקול נטראלי אני נוטה לפסול אותו כי אנמ אוהב גוון חם או לפחות מעט חם. אז אם אני טועה ויש כזה דבר הייתי שמח לדעת
התרשמות אישית וסובייקטיבית של עמית. לא צריך לקחת ככ ברצינות. :) כל אחד יכול להגדיר אץ זה אחרת.
 

אני אבדוק את כל ההצעות שלכם, במקרה הפחות טוב אקנה שווב סוורין וגה xls6, נהנתי איתם מאוד 10 שנים למרות שחיפשתי משהו טוב יותר ואיכותי מהם
מישהו במקרה שמע על הרמקולים של
Tekton Design?
או של - svs?

תבדוק פוקאל אלקטרה 1038...
 
אני אבדוק את כל ההצעות שלכם, במקרה הפחות טוב אקנה שווב סוורין וגה xls6, נהנתי איתם מאוד 10 שנים למרות שחיפשתי משהו טוב יותר ואיכותי מהם

מישהו במקרה שמע על הרמקולים של
Tekton Design?
או של - svs?

אני אתן לך תכונות של רמקולים מתאימים
לרוק ומטל, שתי תכונות אחת הרמקול צריך
Power handling גבוה לרוב ברמקולים לא
נצילים, תכונה נוספת רמקול בבניה קשיחה
דפנות התיבה עבות בס רפלקס אחורי,
רמקולים אלה יהיו יותר יקרים, כיוון שלא ניתן לשנות את הפיזיקה.
 
פול מ PS AUDIO ממליץ על klipsch.. כמובן שעדיף רמקול ריצפתי, יעיל וכמה שיותר נציל...
 

שמעתי את הקליפש לקח לי חצי שנייה להבין למה לא אוהבים אותם, צורמים לאוזן...
שמעתי את dali rubicon 2- התאהבתי בהם
 
כן, דאלי אני גם אהבתי, אומנם לא זוכר את הדגם אך נשמעו יפה מאוד עם סאונד עמוק ואשיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור