רמקוולים למוזיקת מטאל

  • פותח הנושא פותח הנושא leo h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הבחור שם תקציב וההמלצות רחוקות מאוד מהתקציב שלו
אם כי גם הקליפש בארץ עולים כפול (מרגיז)
אתה מפספס משהוא , המחירים והמיקום של קליפש בשוק הם בצד של הקומודיטי שנגיש גם לאנשים לא עשירים וגם זה מה שפול אמר בסרט זה לא רמקול אודיו פילי (חוץ מהסדרה של ההריט׳ג והרשי)
והמחיר שלו בהתאם (כמובן לא בארץ) , בתקציב של 6000 שזה בסדר כי זה מה שהבחור הקציב או יכול להשקיע אין טעם להמליץ על רמקולים יקרים יותר

כל ההמלצות שנתתי לא עוברות את התקציב שלו.
 
כל ההמלצות שנתתי לא עוברות את התקציב שלו.


נכון צודק, לא בדקתי מחירים
 

באמת תודה לכולכם על התשובות, היה לי את הxls6 האמת שנהנתי מהם אבל הם מתו, אז קניתי לפני שבוע את הb@w 606 כי רציתי משהו קצת מדויק בצלילים ולצערי הם פחות מתאימים למטאל למרות שיש להם אחלה באס אבל הגיטרות נשמעות נורא וכל מה שבhige range במיוחד בבלאק מטאל
ואני מחפש רק מדפיים ואם אפשר גם המלצה למגבר טוב ורק חדש
 
מגבר טוב? - זה בסופו של דבר כמו רמקול - עניין של התאמה, ומתאימים בד"כ לרמקול.
אני מבין שעדיין אין לך החלטה עם איזה רמקול תיה, אזי לא ממליץ לקפוץ לחיפוש מגברים.
המון טובים ישנם בשוק אם מגוון של הגברות - האם class D - טוב לך? AB? האם אינטגרייטד? האם חייב את ביי פס ק"ב?
פס לאבס נהדרים, הגל, המון מה שדובר כאן... אבל ב4K ש"ח לחדש?! אתה בחלום נראה לי... לפחות אני לא מכיר...
 

מגבר טוב? - זה בסופו של דבר כמו רמקול - עניין של התאמה, ומתאימים בד"כ לרמקול.
אני מבין שעדיין אין לך החלטה עם איזה רמקול תיה, אזי לא ממליץ לקפוץ לחיפוש מגברים.
המון טובים ישנם בשוק אם מגוון של הגברות - האם class D - טוב לך? AB? האם אינטגרייטד? האם חייב את ביי פס ק"ב?
פס לאבס נהדרים, הגל, המון מה שדובר כאן... אבל ב4K ש"ח לחדש?! אתה בחלום נראה לי... לפחות אני לא מכיר...
Audiolab יכנס ב-4K :)
 
לפי הבנתי LEO מחפש מגבר ברמה חזק (ולמטאל אתה חייב כזה) וברמה גבוהה ממה שרשמת - וכאלו לא קיימים חדשים ב4K...

שינסה , לדעתי אפשרי בהנחה שהוא נהנה עד עכשיו עם xls6
(שאולי אפשר לתקן)
יש Audiolab ,nad c368 , rocksan k2 לא חסר
קלאס די גם יש מספיק
 

לך לשמוע בחנויות,כל ההמלצות פה
לא יעזרו לך אם לא תלך לחנות ותשמע.
מניסיון שלי,והוא לא קצר,רוב המוזיקה שלי
כמעט כולה זה מטאל,במדפי יהיה לך קשה
לקבל תוצאה טובה,אם בכלל.
איך הגעת ל606? על סמך המלצה?
 
עמית
שמעתי את הרמקול בחנות, עשו רושם טוב במיוחד בבאסים והתוף נשמע חי, אבל הגיטרות נשמעו כמו שנמר אומר "כמו אורז דביק" והצליל נשמע בהיר מדי, הבנתי שהקניה הייתה טעות, כי בבית המוזיקה לא נשמעת טוב בכלל ואולי זה גם קשור למגבר
 

תחליף תרמקול בחנות
יש לך 14 יום.
 
עמית
שמעתי את הרמקול בחנות, עשו רושם טוב במיוחד בבאסים והתוף נשמע חי, אבל הגיטרות נשמעו כמו שנמר אומר "כמו אורז דביק" והצליל נשמע בהיר מדי, הבנתי שהקניה הייתה טעות, כי בבית המוזיקה לא נשמעת טוב בכלל ואולי זה גם קשור למגבר

יש לך אוזן טובה כי האבחנה שלך נכונה לגבי הביאנדאבליו ולכן מהר לחנות להחליפם כי אינם מתאימים למוזיקה שאתה שומע.
אתה צריך משהו פתוח דינמי עם קצוות וכן הייתי ממליץ על מוניטור אודיו (חפש דגם פחות ברייטי) או דאלי, כולם בתקציב שלך.
 
נערך לאחרונה ב:
לדעתי זה יתן לך את הפתרון המלא למה שאתה צריך ולא תצטרך גם מגבר בנוסף
https://www.amazon.com/dp/B01MZYT1RF/ref=twister_B07614R9T2?_encoding=UTF8&th=1
 

Cerwin vega או קליפש יתנו לך את הסאונד הכי טוב שיש לסגנון הזה, זה הכיוון באופן כללי.
 

תמונות מצורפות

  • 1036808295_tp.jpg
    1036808295_tp.jpg
    KB 24.6 · צפיות: 175
סרווין טובים יותר מקליפש לטעמי
פחות צווחים,ובאס טוב יותר.
אם תמצא סרווין מהסדרות הוותיקות
Ls,cls,תקבל תמורה מלאה למטאל
רגיי אלקטרונית,וכל סוגי המוזיקה.
 
סרווין טובים יותר מקליפש לטעמי
פחות צווחים,ובאס טוב יותר.
אם תמצא סרווין מהסדרות הוותיקות
Ls,cls,תקבל תמורה מלאה למטאל
רגיי אלקטרונית,וכל סוגי המוזיקה.

יש מבצע חסר תקדים (רמקולים שעולים באמת 3400 שח)
איך אפשר אם המחירים האלה בארץ ?
בגלל זה שכל הרמקולים יקרים עושים השוואות בין crewing Vega לרמקולים אחרים שהם לא באותה קטגורית מחיר בכלל

11900 פאקינד ₪ במקום 840 יורו לזוג

https://www.cinemasale.co.il/product/זוג-רמקולים-קדמיים-cerwin-vega-xls-15
 

נערך לאחרונה ב:
אתה צריך לפני זה, אם יש לך כוח, לשמוע הרבה ולגבש טעם.
אפשר לשמוע מטאל עם רמקולים מדוייקים מאד, ולהנות, ואפשר במקום זה להעדיף צליל גדול יותר ע"ח מהירות ודיוק. מה אתה מעדיף? זה תדע רק אם תשמע.

אני מעדיף לשמוע מטאל גם אם מגבר חלש ורמקולים מדפיים, כל עוד זה נותן לי שיפור בדיוק ובמהירות לעומת רמקולים גדולים מנופחים.

הרסיבר שלך לא עושה מוסיקה. תחליף אותו.
 
11900 לסרווין זה מחיר מחירון.
בפועל אפשר לקנות אותם בסביבות
ה6000,וזה אחלה רמקול,עם הגברה
בריאה,עושה בית ספר לרמקולים
הרבה יותר יקרים.
רק צריך בשבילו הרבה הרבה מקום.
 
11900 לסרווין זה מחיר מחירון.
בפועל אפשר לקנות אותם בסביבות
ה6000,וזה אחלה רמקול,עם הגברה
בריאה,עושה בית ספר לרמקולים
הרבה יותר יקרים.
רק צריך בשבילו הרבה הרבה מקום.

אז מסכנים אלה שלוחצים הוסף לסל (קניה בטוחה )
ויש חותמת אמינות הציבור לקניה הוגנת
:)
https://www.cinemasale.co.il/product/זוג-רמקולים-קדמיים-cerwin-vega-xls-15
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור