עמיר, כדי לדייק את מה שאני אומר...
מניסיוני האישי, עם מערכות RC "רציניות", כולל כזו שמחוברת אצלי כיום, העדפתי בסופו של דבר את התוצאה בדו - ערוצי עם טיפול פסיבי נקודתי בחלל, כלומר אביזרי אקוסטיקה מקומיים, ולא עם טיפול אקטיבי (דיגיטלי).
מן הסתם בחנתי לאורך הזמן את כל התצורות הרלוונטיות, בכל מערכת כיול "רצינית" שהייתה אצלי,
1. התערבות אקטיבית בלבד.
2. שילוב של התערבות אקטיבית עם טיפול פסיבי.
3. טיפול פסיבי בלבד.
אחרי לא מעט ניסוי והשוואה, זו הייתה ההעדפה שלי מבחינת התוצאה המוזיקלית הכוללת.
זה רלוונטי למערכת שלי, החלל שלי, התוצאה אצלי, העדפה והטעם שלי.
מכבד מי שאצלו התוצאה שונה בהקשר למערכת האישית שלו והחלל, טעם והעדפה ושאיפה שלו.
אין צורך ואין סיבה להרחיב שם...
כל תוצאה/מערכת/חלל/משתמש זה עולם ומלואו...