רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

  • פותח הנושא פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ב 50 הרץ הנמכתי עוד db, סהכ 3db
אפשר לשחק עם העצמות לפי הטעם של מתן, לא כולם אוהבים בס flat לגמרי
אבל זה הכוון, הגבר 6db בבס זה יכול להיות סביר, מקסימום עוד db לפה או לשם. לא הייתי מתחיל ב 7 db.
 
ממליץ מאוד על הפתרונות של ASC TubeTrap כדוגמה לפתרון הרבה יותר נכון ואיכותי,
במקום לחתוך גס כל כך עם פילטרים ולרוקן אזור שלם בבאס, זה טיפול פיזי שבא להתמודד עם הבעיה בצורה הרבה יותר טבעית.
זה לא מעלים בכוח תדרים, אלא עוזר להרגיע הצטברויות ובומיות בלי לפרק את המשקל והגוף של הסאונד.
בעיניי זה כיוון הרבה יותר חכם ונכון מאשר להתחיל ישר עם הנחתות גדולות ורחבות.

אצלי זה מאוד עזר,
התוצאות מדברות בעד עצמן.

מומלץ למי שיכול ויש לו מקום.
 
מתן,
חלון מתחרז עם וילון…
:)

ולגבי חשיבות :
1. החדר - אקוסטיקה
2. Roon
 

נערך לאחרונה ב:
ממליץ מאוד על הפתרונות של ASC TubeTrap כדוגמה לפתרון הרבה יותר נכון ואיכותי,
אצלי זה מאוד עזר,
מומלץ למי שיכול ויש לו מקום.
אכן נחשב מוצרים מצויינים.
איפה קונים את זה בארץ?
 
לא ידוע לי על משווק/יבוא לארץ
היחידות שאצלי הוזמנו מחו"ל.
 
roon יכול לעשות במקרה הזה אחלה עבודה
כמובן זה לא מחליף אקוסטיקה פסיבית
 

ממליץ מאוד על הפתרונות של ASC TubeTrap כדוגמה לפתרון הרבה יותר נכון ואיכותי,
במקום לחתוך גס כל כך עם פילטרים ולרוקן אזור שלם בבאס, זה טיפול פיזי שבא להתמודד עם הבעיה בצורה הרבה יותר טבעית.
זה לא מעלים בכוח תדרים, אלא עוזר להרגיע הצטברויות ובומיות בלי לפרק את המשקל והגוף של הסאונד.
בעיניי זה כיוון הרבה יותר חכם ונכון מאשר להתחיל ישר עם הנחתות גדולות ורחבות.

אצלי זה מאוד עזר,
התוצאות מדברות בעד עצמן.

מומלץ למי שיכול ויש לו מקום.

מוצר מסקרן.
איך יודעים באיזה תדרים הוא מטפל במקרה
הספציפי שלי בחדר?
יש לו תוכנה כלשהי?
יכול לצלם לנו מדידות של החדר לפני המוצר בחלל
ולאחר מכן?
 
דווקא המוצר זה שמונים שנה אחורה ממה שיש היום בשוק .( פאסיבית ) .היו להיט בשנות ה 90 המוקדמות .
יש מלכודות מעולות בטכנולוגיות פאסיביות הרבה יותר מתקדמות .
וגם הן לא יעשו את העבודה ב 50 הרץ .
האופציות. היחידות הן :
מלכודות סופגות בגודל אוטובוס / מכונית .
מלכודות ממברנה בכמות שתעלה יותר מהמערכת
קירות בבניה ספציפית מרובה שכבות

מעבר לזה זה רק RC או סאב .
זה לא אילוץ או הכרחה - זה להחזיר את המצב לקדמותו לפני שהחדר אילץ והוסיף דברים לרמקול .

אם יש מדידה שמוכיחה אחרת לפני ואחרי מלכודת בס של asc אשמח לראות .
 
פלטות סונקס עושה את העבודה אבל לא ישים בסלון (אף אחת לא תסכים לזה)..
 

מי שלא מכיר את הלוקדים והפתרונות של ASC
מציע לקרא ולהשכיל בתחום הזה...לא יזיק, תמיד חשוב להשכיל יותר ולהתקדם שם...

טרם פגשתי פתרון פסיבי שמתקרב אפילו לשם...

יום רגוע.
 
פלטות סונקס עושה את העבודה אבל לא ישים בסלון (אף אחת לא תסכים לזה)..

פלטות Sonex סופגות בעיקר גבוהים וחלק מהמיד,
ולא באמת פותרות את מה שבדרך כלל הכי הורס סלון, באס, עומסים, החזרים גדולים ואי אחידות בחדר.
פחות ממליץ שם...
אבל כאמור כל מקרה לגופו.
 

מכיר את הפתרונות היטב …
לצערי הם לא משנים את חוקי הפזיקה והאקוסטיקה זה בסוף מטמטיקה פשוטה .
בקהילה המקצועית של האקןסטיקאים - אין שום דיבור עליהם מפני שהם לא הוכיחו את עצמם .
בסוף מוצר אקוסטי ניתן להבין בצורה מתמטית וניתן לוודא זאת על ידי מדידה לפני ואחרי . זה לא עניין של דעה או טעם .
זה עובד או לא עובד .
וזה לא עובד
 
השאלה הנכונה היא לא אם פתרון מסוים "קיים או לא קיים", אלא איך, איפה, ובאיזה חלל הוא באמת עובד...
בסוף, כל פתרון אקוסטי צריך להיבחן לפי היישום שלו בחדר, המיקום, וההשפעה בפועל, ולא לפי אג'נדות למינהן...
יש הבדל בין לומר שפתרון מסוים לא התאים במקרה מסוים, לבין לקבוע באופן גורף שאין לו השפעה בכלל.
מוצרים כמו ASC קיימים שנים רבות, עם מפרטים, הסברים טכניים ויישומים מעשיים...

התוצאות מדברות בעד עצמן...
נקודה, רות, סוף.
 
תוכל להראות את התוצאות ?
זה הרי מדיד או שגם זה לא מדיד ?
בסוף זה חומר סופג - כן תהיה לו השפעה של 1-3 דיבי בתדרים. מסוימים - יתכן גם 100 הרץ .

אבל … זה לא בס תחתון
וזו לא הכמות הנדרשת .

אם יש לך תוצאות מדידות שמראות אחרת - קדימה .
אשמח .
 

בהזדמנות אשמח לארח אותך דן...
ועל הדרך אשמח לשתף אותך בנתונים.
 
כמה פשוטים היו החיים בשנות השיבעים .
כמה תבניות ביצים על הקיר וההינו משוכנעים שיש לנו לפחות אולפן הקלטות של הפינק פלוייד.
אחר כך היתה לי דירת חדר מטויחת בשפריץ גס.
הסאונד היה אלוהי.
אח.. היו ימים .
 
כמה פשוטים היו החיים בשנות השיבעים .
כמה תבניות ביצים על הקיר וההינו משוכנעים שיש לנו לפחות אולפן הקלטות של הפינק פלוייד.
אחר כך היתה לי דירת חדר מטויחת בשפריץ גס.
הסאונד היה אלוהי.
אח.. היו ימים .

יש םה עוד מישהו שבגיל 17 ( לא מגזים ) שם תבניות ביצים בכל החדר ?:D
 

יש םה עוד מישהו שבגיל 17 ( לא מגזים ) שם תבניות ביצים בכל החדר ?:D

לא צחוק...
אבל שנות ה 20 המוקדמות שלי
(לאחר שהשתחררתי ועד שעזבתי את בית הוריי)
כשעוד גרתי בבית הוריי
ציפיתי כל החדר עם ספוגים צהובים מהרפדיה השכנה
תקרה/קירות...
הייתי בטוח ששיפרתי :)
 
השאלה הנכונה היא לא אם פתרון מסוים "קיים או לא קיים", אלא איך, איפה, ובאיזה חלל הוא באמת עובד...
בסוף, כל פתרון אקוסטי צריך להיבחן לפי היישום שלו בחדר, המיקום, וההשפעה בפועל, ולא לפי אג'נדות למינהן...
נראה לי שהשאלה העיקרית היא מה ההגדרה של "עובד".

בהינתן שהרבה אנשים לא מבחינים באוזן בבעיות אקוסטיות שרואים אותן במדידות, אפילו משמעותיות (אלא אם הבעיה היא מהסוג השמיע, כמו אצל @matanoosh ), יתכן שהוספת ה"פיתרון" משנה משהו, אולי אפילו לטובה, אבל לא בהכרח פותרת את הבעיות האקוסטיות שנשארות קיימות, וגם השיפור הזה לטובה יכול להיות פלסבו, כמו הספוגים הצהובים...

עצם העובדה של-ASC TubeTrap אין אפשרות לכיוון התדר/ים שעליו/הם הוא משפיע ובכמה, מעלה שאלות קשות לגבי יכולתו לפתור בעיות נתונות בתדרים נתונים בעוצמות נתונות. בהיותו "פיתרון" פאסיבי, הוא יכול להשפיע רק בתדרים ובעוצמות שנובעים מהפיזיקה של איך וממה הוא בנוי, ולא בתדרים ובעוצמות אחרים, כך שהוא לא יכול להיות פיתרון קסם כללי לכל חדר.


יש הבדל בין לומר שפתרון מסוים לא התאים במקרה מסוים, לבין לקבוע באופן גורף שאין לו השפעה בכלל.
מוצרים כמו ASC קיימים שנים רבות, עם מפרטים, הסברים טכניים ויישומים מעשיים...
מה שדן אומר זה לא שאין השפעה, אלא שבהכללה, זה לא פותר את הבעיות שרואים במדידה, ושגם לפי המפרטים שאכן קיימים, אין מצב שהם יפתרו כל בעיה בכל חדר, בטח לא בתדרים נמוכים ובעוצמות ניכרות.


התוצאות מדברות בעד עצמן...
אם ה"תוצאות" אינן כוללות שיפור במדידות, אלא רק שיפור בהאזנה, הן לא מדברות בעד עצמן, ויכולות להיות פלסבו, או הליכה הצידה במקום הליכה קדימה לפיתרון.


נקודה, רות, סוף.
קצת החלטי מדי ביחס לתוכן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור