קצת נסיון לדברים שלא ידעתי ומנסה עכשיו !

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
כידוע לכולכם אני מניח , סאב וופר תורם אפילו לצליל חליל או לכלים אחרים שמנגנים גבוה כמו כינור למשל !
אבל מה קורה ההפך ?כידוע לרובכם מכיוון שאינני זקוק לסאב ולא אוהב הלכתי בדרך ההפוכה ובניתי לי טויטר\ הי מיד\סופר טויטר שפשוט נשמע יותר טוב מהקומפרשיין טויטר שיש לי באלטק ועובד במקביל ,
והנה להפתעתי כל מה שדובר על סאב שעוזר אפילו לכלים שמנגנים גבוה , הטויטר עובד בדיוק בדרך ההפוכה ,לא רק שמשפר הפרדה ופרוט אלא גם משפר המיד באס והבאס שהופך להיות פאנצי ודינמי יותר , זה משהו שמעולם לא ידעתי ותמיד חששתי שאקבל צרחות מזמרות ולאונרד כהן לאחר כריתת אשכים ,
ובכן זה לא המצב להפתעתי ,
בנוסף במסגרת הפעילות הבלתי נלאית של שניצל הדפוק , הבאתי לי כמה עשרות שפופרות 82 83 , 34 ,77 שעדיין לא היה לי האנרגיה לבדוק מכיוון שאני עסוק בשינוי שהתחולל לי בפתאומיות במערכת !
אגב , יצא לי להיות היום אצל אלוף האנלוג בארץ (דורון ) , שהוא חבר קרוב (לקחתי שפופרות שבחלקם שלי ), לוקח את מילותי בחזרה בקשר לאנלוג , רק שלאף אחד אין את כמות המוזיקה והציוד שיש לו (מכונה בקרב החברה "ד"ר נידל" ,)
בקיצור רציתי לספר לכם בעיקר שכיול טויטר יכול לשנות לכם כל המערכת למעלה למטה כולל הבמה ,
מקווה שאולי יהייה המשך בבדיקת השפופרות שמי יודע את מחירם?
האמת , מנסה לעסוק קצת באודיופיליה ולא במילים חלולות והעלבות אישיות ומקווה שהרות תשמר ,ולא יאלצו לחסום איזה שרשור בגלל רוע לב של כל מיני ,
שתהייה לנו שבת שקטה , אוהב אותכם:לב:
 

היי,
האם בכיול טוויטר אתה מתכוון לחיבור קבל בטור או שיטה אחרת?
שבת שלום,
איסי
 
קבל בטור וסליל במקביל, יש מעגלים כאלה מוכנים אפשר לקנות לפי דרישת חיתוך תדר שאתה צריך, אתה יכול לקחת את זה קדימה כמה שלבים, למעשה שלב 1 שיעלה אותך בכמה דרגות, תחבר מגבר חלש יותר נוסף רק בשבילם, כך לא תשנה את העכבה של הרמקול הראשי שלך מה שקורה בחיבור מקבילי פשוט (גורם לבעיות בתדרים מסויימים בווליומים מסויימים ובכלל משנה לך את אופי הרמקול שלך), וכך גם תוכל לעצב את הצליל איך שתרצה, תחבר להם מגבר 30 וואט מספיק לך אתה פתאום תשמע אותם צלולים אתה לא תבין איך בכלל, וגם לא תוכל לשמוע בלי או לחזור אחורה ולחבר אותם במקבילי פשוט תנסה, תתן להם ערוץ הגברה נפרד זה גם התעסקות אתה אוהב את זה תוכל לחבר להם כבלים מיוחדים שיש לך בארסנאל ולומר שזה בגלל הכבל פחם שהוא לא כסף ויותר טוב מנחושת (נ.ב. זה בגלל ערוץ הנפרד שהם מקבלים ולא בגלל שום דבר אחר) תהנה אלוף :).
 
נערך לאחרונה ב:
קבל בטור וסליל במקביל, יש מעגלים כאלה מוכנים אפשר לקנות לפי דרישת חיתוך תדר שאתה צריך, אתה יכול לקחת את זה קדימה כמה שלבים, למעשה שלב 1 שיעלה אותך בכמה דרגות, תחבר מגבר חלש יותר נוסף רק בשבילם, כך לא תשנה את העכבה של הרמקול הראשי שלך מה שקורה בחיבור מקבילי פשוט (גורם לבעיות בתדרים מסויימים בווליומים מסויימים ובכלל משנה לך את אופי הרמקול שלך), וכך גם תוכל לעצב את הצליל איך שתרצה, תחבר להם מגבר 30 וואט מספיק לך אתה פתאום תשמע אותם צלולים אתה לא תבין איך בכלל, וגם לא תוכל לשמוע בלי או לחזור אחורה ולחבר אותם במקבילי פשוט תנסה, תתן להם ערוץ הגברה נפרד זה גם התעסקות אתה אוהב את זה תוכל לחבר להם כבלים מיוחדים שיש לך בארסנאל ולומר שזה בגלל הכבל פחם שהוא לא כסף ויותר טוב מנחושת (נ.ב. זה בגלל ערוץ הנפרד שהם מקבלים ולא בגלל שום דבר אחר) תהנה אלוף :).
כל כך טוב שפוחד לגעת , סליל נועד לאפשר אימפדנס נכון , אני בינתיים עם זוג קבלים בפרלל , עם מגברים נוספים יהיה קשה לכוון העוצמה (מלא חיבורים לקדם , ואין מקום ל XLR )' אין ספק שמה שאתה מציע נכון יותר , חשבתי על זה , נראה ? בכל אופן תודה :בעד:,בינתיים מתיעץ עם בכור הטכנאי ודני בכור שמספקים לי שפע של תמיכה כי באמת לא ממש טוב באלקקרוניקה , האמת שכך אני מסתכן בשריפת הטויטר , אבל לא ממש מדאיג אותי !
האמת ! יותר עבודת נגרות מאללקרוניקה , בשיטה שלי אני לפחות יכות לכוון הצליל לאוזני , בקשר להשפעה על הרמקול , לא מרגיש שינוי - הוא 102 DB , שגם שינוי קטן לא אסון.
 

נערך לאחרונה ב:
בנוסף רציתי להוסיף שלי במקרה יש אפשרות להשוות התוצאה לרמקול על עם טויטר דיימונד שעומד בסמוך , כך שיש לי אפשרות לדעת תמיד באם אני בדרך הנכונה ,
18406fa81058496b66d41178a4224c13.jpg
 
אם בכל זאת תרצה קרוס ייעודי לעניין אז ל DAYTON יש קרוסים טובים ייעודיים לטוויטר, יש את זה ב 4 או ב 8 אום ולאיזה תדר שתרצה לחתוך אתה קובע את זה לפי האלמנט עצמו עם ספסיפיקציות שלו וכמובן שתוצאה שאתה רוצה להגיע אליה, בנוי ממש טוב רכיבים איכותיים הלחמות הכל :
כמו כן קח בחשבון שחיבור מקבילי את העניין של העכבה שמשתנה בתלות בתדר :
אפשר לחבר קרוס של 4 אום על אלמנט של 8 ולהיפך אבל החיתוך בתדר משתנה, צריך להבין איך זה עובד.
ואחרי שתנסה חיבור בנפרד עם מגבר נפרד תשתף דעתך בעניין.
 

יפה !!!! לא הבנתי איך מכוונים ?
 
הכיוון של התדר חיתוך קודם תבדוק מה טווח התדרים של האלמנט שחיברת לדוגמא יצרן נותן לך 8 אום 5000HZ בנמוך עד לא משנה כמה בגבוה,
הקרוס חייב להיות גם 8 אום חיתוך במינימום על 5000HZ ומעלה אם לא זה ידפוק לך את האלמנט.
אם הקרוס הוא 4 אום והאלמנט הוא 8 או 6 אז, צריך להבין שהחיתוך בתדר הוא שונה עכשיו, אתה תצטרך קרוס חיתוך ב 3000HZ על מנת לקבל את כל הטווח של מ 5000HZ עד הסוף.
יש גם עניין של האם אתה רוצה שהוא ייתן לך כל הטווח שלו או רק חלק ממנו ....
תסתכל פה צריך לחקור את זה קצת בשביל להבין איך זה עובד העניין של הקרוס חיתוך והאומים.
אתה יודע מוזר משקיעים אלפים עשות ומאות ובסוף הדברים הקטנים הפשוטים עושים את כל ההבדלים, אבל תמיד יש אבל, כל דבר יעבוד, הלוואי וזה היה כלכך פשוט לבנות קופסה אלמנט לחבר קבל לחבר במקביל לקיים ושלום על ישראל פתחת לך את הגבוהים שלא היו לך, אבל יש הרבה מעבר לזה .
 
אלדר, מה הדגם המדוייק של הטוויטר? זה נראה כמו אחד ה-AMT הגדולים של מונדורף.
החיה הזאת יכולה לרדת די נמוך אם כי לא ברור לי מה האפקט שאתה מנסה להשיג -

אמביאנס? - יספיק משהו יותר מינימליסטי שמקבל מעט הספק וחשוב שליטה על העוצמה

להחליף את הטוויטר הקיים בחלק משמעותי מהטווח? אתה נכנס להתנגשות עם פיזור שונה לגמרי..

עבודה עם הקיר האחורי לצורך cancelation מכוון? כנ"ל

האתגר הכי גדול פה זה שאתה יורה גבוהים מ2 נקודות לא קרובות ובהכרח יוצר lobbing בינהם. זה לא שאי אפשר לעבוד עם זה אבל זה על גבול הבלתי אפשרי לעשות את זה על עיוור.

מצד שני אתה נהנה מאוד :) וזה נשמע לך מגניב אז תרגיש חופשי להתעלם מהשיקולים ה"קרים"...
 

נערך לאחרונה ב:
משה 74 !
שמעתי בעצתך וחיברתי זוג מגברים רק לטוויטר , (לא יכול לספר לך כמה ואט כל אחד כי תתלה אותי (2000) , אבל לא נשרף , הורדתי שם הגיין , עובד פגז בינתיים , הזמנתי קרוסים !
 
מודה לך על התגובה הכנה.
זה לא יישרף אבל זה מיותר אני הייתי עם מגבר של 200 לצד כי זה מה שהיה לי בארסנאל עד שנפל לי ככה במקרה חלשלוש 40 וואט שיישב לי ככה גם 20 וואט מספיק. עם קרוס מתאים ערוץ נפרד נשמע אחרת ואין מצב עכשיו שאתה מוותר עליהם.
 
מודה לך על שאתה מלמד אותי , נבדוק ! בינתיים נהנה רצח .בינתיים נוצרות פה חברויות ושיתוף פעולה שודאי מעודד צעירים להצטרף , וזו המטרה העיקרית בתחביב המחורבן הזה , הבעיה מתחילה כשאתה הולך לחבר וצריך להעיר לו שכל החיבורים הפוכים ורמקול ימין הנגן מה שאמור להיות משמאל ,והוא מומחה לא פחות ממך .
 

נערך לאחרונה ב:
מודה לך על שאתה מלמד אותי , נבדוק ! בינתיים נהנה רצח .בינתיים נוצרות פה חברויות ושיתוף פעולה שודאי מעודד צעירים להצטרף , וזו המטרה העיקרית בתחביב המחורבן הזה , הבעיה מתחילה כשאתה הולך לחבר וצריך להעיר לו שכל החיבורים הפוכים ורמקול ימין הנגן מה שאמור להיות משמאל ,והוא מומחה לא פחות ממך .
איפה הימים שכל ביקורת מוצר באתר התחילה בתיאור חוויות האזנה מ דיסק מחיאות הכפיים? :מלאך:
 
  • Like
Reactions: zs
איזו בקורת באתר על מוצר התחילה או בכלל כללה שטות כזו?
היו בטח שהיו......משהו בסגנון
שמנו דיסק ימין ,שמאל..הזזנו את הרמקולים קצת ימינה פחות לכיוון המאזין,לאחר מחיאת כף בחלל התחלנו להאזין....זה היה בערך הסגנון/ הפתיח לכתבה.
לא עקרוני,אבל היה...
 

היו בטח שהיו......משהו בסגנון
שמנו דיסק ימין ,שמאל..הזזנו את הרמקולים קצת ימינה פחות לכיוון המאזין,לאחר מכיאת כף בחלל התחלנו להאזין....זה היה בערך הסגנון/ הפתיח לכתבה.
שנינו (ואפילו מרביתנו יודעים על אלו כתבות מדובר) אולם, אלו היו כתבות ולא סקירות יזומות ורשמיות של האתר. יש הבדל גדול מאוד בין שני המצבים. אני בטוח שאתה כאחד מהוותיקים והמנוסים כאן בתחום מבין בין השורות בדיוק על מה אני מדבר.
שנית, בדיעבד הסתבר שלא בדיוק כך היה... לא סתם האמור כבר לא פה יותר.
 
איזו בקורת באתר על מוצר התחילה או בכלל כללה שטות כזו?
אני באמת צריך להסביר שאני מתלוצץ? שנאתי את הפתיח הזה . בזבוז מלל משווע. וצורת כתיבה משעממת.

ובכל אופן גיא. איך שלא תקרא לזה או תסביר את זה. הכתבות האלו היו כאן. והרבה אנשים הרימו אגודל לקריאה על המוצרים.
וזה לא באמת משנה עכשיו
 
נכון, זה לא באמת משנה עכשיו. מסכים לגמרי.
היה, טוב שהיה, המשכנו הלאה. דברים טובים יותר בהמשך. עמלים על זה קשה כבר תקופה... בלי ספוילרים ;)
 

היו בטח שהיו......משהו בסגנון
שמנו דיסק ימין ,שמאל..הזזנו את הרמקולים קצת ימינה פחות לכיוון המאזין,לאחר מחיאת כף בחלל התחלנו להאזין....זה היה בערך הסגנון/ הפתיח לכתבה.
לא עקרוני,אבל היה...
מתאים לתומר צין מה שאתה מתאר :D
 
  • Like
Reactions: zs

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור