קצת נסיון לדברים שלא ידעתי ומנסה עכשיו !

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

L-LAD פוטנציומטר גם אני חיברתי בהתחלה עד שהגעתי לתוצאה עם מגבר מתאים הורדתי אותם מהקו.
תהנה.
 

גם אני עם מגבר נפרד , וכל היום מתעים קבלים ובנוסף נאלץ לחדש הכיול של ה RC , בנוסף שינוי כיול הקרוס של הרמקול עם כפתורים שלו שנמצאים בחוץ
 
הנה מי שיעץ לי איך לבנות האלטק ולמה להשמש בסופר טוויטר ,HIRAGA'
,תפסתי אותו לפני כמה שנים במינכן (כשהייתה שריפה בחדר הסמוך למי שזוכר) ,
תפיסה שונה מכל אחד אחר , גאון , התעלפתי אז מהאלטק 604 שלו ,בסוף השגתי דרייבר , אבל אני השארתי הקרוס האורגינלי רק משודרג ברכיבים , שימו לב שהוא מכוון הסופר טויטר אחורה , כך עושה גם וון שוויקר ז"ל ,
שימוש הסופר טויטר בצורה וכיול נכון משפרת הריאליזם , רק להזהר לא לקבל צריחות כשאתם מורידים היכן מתחיל לעבור , הסטנדרד 12- 14 KHZ , אבל מכיוון שאי לי שמיעה של כלב (רק אופי ) ,הורדתי אותו לאט לאט עד שהתאים לי , האמת עדיין מתעסק עם זה ,מכוון לקיר קידמי , מסובב , מוסיף קבל ,מוריד , בסוף אפסיק , גם משווה כל הזמן לתגובת הדיאמונד ברמקול השני , ומשווה גרפים לעיתים , אבל הם אפילו לא דומים אבל באזניים מרוצה .
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור