LCD קצת מוזר לי...

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
בהמשך לשאלתי כאן בפורום - אני מעוניין ב-23 אינץ' ולמרות שהוא חדש בשוק המחיר שלו ממשיך לרדת.
אני מודאג - האם זה אומר משהו לגביו שהדגם לא מוצלח??
 

המתן קמעה... מחר נפרסם עליו ביקורת
 
תודה רבה, קראתי הביקורת וכבר השתכנעתי אבל...

מישהו שם דיבר על ה-e-ips ובלבל אותי לגמרי...
 
בקשר לבלבול: מתי לרכוש מסך LCD ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור