Y yalyal חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 16/4/09 #1 בהמשך לשאלתי כאן בפורום - אני מעוניין ב-23 אינץ' ולמרות שהוא חדש בשוק המחיר שלו ממשיך לרדת. אני מודאג - האם זה אומר משהו לגביו שהדגם לא מוצלח??
בהמשך לשאלתי כאן בפורום - אני מעוניין ב-23 אינץ' ולמרות שהוא חדש בשוק המחיר שלו ממשיך לרדת. אני מודאג - האם זה אומר משהו לגביו שהדגם לא מוצלח??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/4/09 #2 המתן קמעה... מחר נפרסם עליו ביקורת
Y yalyal חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 17/4/09 #3 תודה רבה, קראתי הביקורת וכבר השתכנעתי אבל... מישהו שם דיבר על ה-e-ips ובלבל אותי לגמרי...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 17/4/09 #4 בקשר לבלבול: מתי לרכוש מסך LCD ?