- הודעות
- 2,359
- מעורבות
- 724
- נקודות
- 113
שרשור תגובות עבור המאמר: קנון 5D Mark 3 – כל הפרטים על מצלמת ה- DSLR
נמר, אתה מוכר את ה 7D? רק תגיד
נמר היה בטוח שהם לא מחליפים את המצלמה ל 1D בגלל קצב הצילום... הם מחליפים אותה רק בגלל שה AF שלה מחורבן בתנאי תאורה קשים. זה היה עקב האכילס של המצלמה הזו ועכשיו עם ה MKIII עושה רושם שטופל.
עוד משהו שגם אותו כתבתי מקודם. צלמי אירועים כולם ככולם משתמשם בתאורה מלאכותית ע"מ להתגבר על התאורה המזעזעת בגני אירועים \ אולמות. מה שמוביל לשימוש בפלאש חיצוני, ובד"כ פלאש קטן על המצלמה. (אלא אם כן אתה ברוך גרינברג או אריאל רבינסקי שבכל אירוע שהם מצלמים יש להם 8 פלאשים של וילנסקי + 2 פלאשמנים). בשימוש עם פלאש חיצוני אתה לא תוכל לירות 6 פריימים בשניה ולצפות שהוא יטען לעוצמה מלאה וירה בכל ששת הפריימים בשניה.
ועוד משהו... חתונות צילמו גם עם מצלמה שלא ירתה 6 פריימים בשניה ואת אירוע שבירת הכוס תיעדו עם מצלמות הרבה יותר נחותות מאלו שיש היום. צילום אירועים כבר מזמן הפך להיות מדד שולי בכל מה שקשור ליכולות צלם \ מצלמה \ איכות. היום צילום אירועים דינו כדין צילום מגנטים. יותר כמות = פחות איכות.
צלם טוב יפיק תמונות טובות גם עם מצלמת נקב וברוב המקרים הוא ידע להפיק את המקסימום מהציוד שלו . צלם בינוני שרק מבלה כל היום בפורומים של ציוד, תמיד יאשים את המצלמה קודם. ואת העדר הטכנולוגיה לפני שהוא ישים מראה לפני עצמו.
(אין במשפט האחרון שלי שום דבר אישי והוא ממש לא כוון אליך אישית הוא נאמר בכלליות).
ליאור
מה יש לכם מחתונות?..
המרק 2 שלי היתה איתי, ועוד תהיה, בגשם, במים, בלחות, באבק, סופות חול, והשד יודע מה.
היא מפקסת יותר טוב בחושך מהסידרה 1, בנקודה המרכזית שלה, היא פשוט רואה בחושך, והסתדרתי מצויין
עם המערכת המיושנת שלה ולפניה עם ה 20D...
אל תשכחו שרוב הצילומים הגדולים במאה שנה האחרונות נעשו עם מצלמות ללא פוקוס אוטו', נא לקחת דברים בפרופורציה.
הרשת מנפחת כל שטות, והיצרנים משחקים עם זה לטובתם. איפה פעם היו שמועות במשך שנה לקראת דגם חדש? את מי זה עניין בכלל.
ה 5 החדשה נראית לפי הנתונים בת &^$% של מצלמה, חבל שהמחיר מופקע, וניקון רק צריכים לשדרג או לשנמך את ה 700/800
לאיזור ה 20-24 מ"פ ותהיה להם מתחרה נאותה מאד.