על הטווח הדינאמי של תקליטים, ועל הקלטות ביחס למציאות

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
מצאתי דרך להסביר על מה אני מסתמך: על שרשרת של טיעונים לוגיים ועובדות, שבעליל אין צורך בהאזנה ובהשוואות למקור כדי לבסס אותם.

לוגיקה: אם לא משמרים בהקלטה את המציאות מעמדת מאזין, אין שום מצב שבנגינת ההקלטה בבית נקבל את הצליל מעמדת מאזין

עובדה: כדי לשמר את המציאות מעמדת מאזין, יש צורך בשני מיקרופונים במיקום ובגובה שבו היה יושב מאזין בקונצרט שאותו מקליטים, רצוי גם עם dummy head

עובדה: ברוב המוחלט של ההקלטות לא משמרים את המציאות מעמדת מאזין

מסקנה לוגיית #1: לכן בנגינת הרוב המוחלט של ההקלטות בביית, לא מקבלים שיחזור של המציאות מעמדת מאזין

כבר זה לכשעצמו מוכיח את הנקודה



אם אתה חושב שיש פגמים בלוגיקה, ו/או שהעובדות אינן נכונות, אנא הסבר מה הטעויות.

אני חושב שהמשפט שהכי מתאים לרטוריקה שלך וההתנצחות הנלוות אליה, תפסת מרובה לא תפסת.

הסיבה שאתה רחוק מלשכנע לא רק אותי, היא;
החמישים סנט שלי, וסיכום.

רגע קביעת המיקרופנים ומיקומם בסביבת הנגנים היא נקודת המוצא.
אכן לא נראה לי שיש טעם להמשיך.
שבת שלום
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,241
מעורבות
2,746
נקודות
113
כתבת כמה פעמים משהו בסגנון הזה, אז למה אתה ממשיך?
מצאתי עוד טיפה סבלנות במלאי ;)

אבל מול אי-הבנה ברמה כזו ממש אין סיכוי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,241
מעורבות
2,746
נקודות
113
נתקלתי במקרה בתמונה של ההקלטה של ברנדל ורביעיית קליבלנד את "דג השמך" של שוברט. רואים לפחות שני מיקרופונים לכל כלי.
index.jpg



index.jpg
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור