מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
5,023
מעורבות
1,718
נקודות
113
Screenshot_20251210_132540_WhatsApp.jpg
 

תתחדש ותהנה ישלמה.. התחדשות המחייבת ביקור.
 
מה החדש למי שלא מכיר את הישן..?
 

תתחדש ותהנה שלמה.
 

  • Like
Reactions: zs
שלמה תתחדש
אין ספק שזה אחד הפריים ״החזקים״ והטובים שיש היום בשוק!
 
  • Like
Reactions: zs
 

יפה, מצויין שהחברה נותנת תיאור שהוא לא רק שיווקי ומתפייט- אלא נוגעת בתמצית השיפור והטכנולוגיה שלה. כשלעצמי אני חושב שהם נוגעים במקומות הנכונים , הנגד שהם בחרו יוקרתי ונחשב. למעשה המערכת שלי פועלת על חלק מהעקרונות הבסיסיים של הקדם הזה - מנחת נגדים, zero feedback.
מעניין יהיה לשמוע אותו.

מה שבטוח קנית קדם מושקע שחשבו עליו מעבר לגימור CNC הנוצץ... ;)

תתחדש ובהצלחה.
 
  • Like
Reactions: zs
תתחדש נשמה. ספר על ההבדלים בסאונד
 

  • Like
Reactions: zs
תתחדש נשמה. ספר על ההבדלים בסאונד
הכי טוב תבוא לאכול סופגניה ( יש גם ללא גלוטן אם זה מעניין אותך) ולשמוע...
מה אני אספר לך...? הבמה ככה, הגבוהים נשמעים כמו שני שלדים מזדיינים על גג של פח...:p:p
אבל ברצינות...המערכת קפצה קדימה,ההגשה של המוזיקה ממש להכניס אותך לחדר ,להיות חלק. יש משהו במיקרודינמיקה שבאמת לקח אותי לפעור פה...כאילו הבחור מנאט מיסטר ניק הנקניק אומר לך...קלידים מיתרים,צרידות,אוויר,דעיכה זה אנחנו..
תארגן חבר שניים ,שלוש, תבואו
 
נערך לאחרונה ב:
אצלי הסופה לא הביאה כלום חוץ מהפסקות חשמל :p
תתחדש :כל-הכבוד:(ורד)
 
אצלי הסופה לא הביאה כלום חוץ מהפסקות חשמל :p
תתחדש :כל-הכבוד:(ורד)
בתור מומחה לעניין, אתה יכול להסביר לי מה הקטע המטומטם הזה עם קפיצות חשמל של שניה, שכל מה שהן עושות זה להפיל את כל הבית, לנתק את האינטרנט, להרוס התקנות של מערכות הפעלה, ואז מייד לחזור לפעילות חשמל תקינה? למה זה קורה?
אני מבין הפסקת חשמל, נקודה. נפל עץ על כבל מתח. ברק פגע בשנאי. מים הציפו משהו. אבל מה זה הקפיצות הקטנות האלה?
 

בתור מומחה לעניין, אתה יכול להסביר לי מה הקטע המטומטם הזה עם קפיצות חשמל של שניה, שכל מה שהן עושות זה להפיל את כל הבית, לנתק את האינטרנט, להרוס התקנות של מערכות הפעלה, ואז מייד לחזור לפעילות חשמל תקינה? למה זה קורה?
אני מבין הפסקת חשמל, נקודה. נפל עץ על כבל מתח. ברק פגע בשנאי. מים הציפו משהו. אבל מה זה הקפיצות הקטנות האלה?
שאלה טובה.
בחברת חשמל קיימת מערכת שליטה ובקרה הכוללת מנגנון חיבור חוזר אוטומטי במידה וקו הולכה של מתח גבוה חווה הפסקת זרימה: עם זיהוי הקצר מנסה המערכת להחזיר את ההולכה תוך פחות משניה אחת. במידה והנסיון כשל, המערכת ממתינה מספר שניות לנסיון שני. במידה וכשל הנסיון השני, היא ממתינה מספר דקות לנסיון שלישי, ובמידה וכשל שוב, שולחים צוות לשטח לחיפוש מקור התקלה.
ראה הסבר מלא כאן:
 
בתור מומחה לעניין, אתה יכול להסביר לי מה הקטע המטומטם הזה עם קפיצות חשמל של שניה, שכל מה שהן עושות זה להפיל את כל הבית, לנתק את האינטרנט, להרוס התקנות של מערכות הפעלה, ואז מייד לחזור לפעילות חשמל תקינה? למה זה קורה?
אני מבין הפסקת חשמל, נקודה. נפל עץ על כבל מתח. ברק פגע בשנאי. מים הציפו משהו. אבל מה זה הקפיצות הקטנות האלה?
לא ידעת שיש קנוניה נגד אודיופילים בחברת החשמל ? :שתוי:

בקפיצות של שניה מדובר בעיקר בהטיות קווי מתח גבוה עקב השאלות עומסים ותקלות. רוב הקווים מתוכננים כך שיהיה אפשר לנתק מצד אחד ולחבר מכיוון אחר. זה גורם לתנודות במתח והפסקות זעירות. אם יש ניתוק מלא וחיבור אחרי כדקה וחצי זו תקלה זמנית עם נסיון לחיבור מרחוק. אם גם אז לא חוזר החשמל כנראה שמדובר בתקלה מתמשכת.
 
איזה יופי תתחדש שלמה! רואה שקיבל מדף משלו ;)
 

תתחדש ותהנה שלמה יקר. אתה תמיד בוחר בפינצטה, רק את הטוב והמתאים ביותר.
 
  • Like
Reactions: zs

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור