קודו אודיו
עוסק בתחום
- הודעות
- 523
- מעורבות
- 248
- נקודות
- 43
תתחדש ותהנה שלמה 
בסוף עוד ינגן אצלך ראש Ortofon MC Diamond (
)
בסוף עוד ינגן אצלך ראש Ortofon MC Diamond (
נו בכל זאת 30 קג ,קצת גדול,שלא יעלב...איזה יופי תתחדש שלמה! רואה שקיבל מדף משלו![]()
האמת מאז הפרה הקודם ואחרכך שני המונו...אני הפכתי לאילו ש" נאמנים" לחברה..תתחדש ותהנה שלמה יקר. אתה תמיד בוחר בפינצטה, רק את הטוב והמתאים ביותר.
באמת שהכל יכול להיות....תתחדש ותהנה שלמה
בסוף עוד ינגן אצלך ראש Ortofon MC Diamond ()
תודה אלדר...מזל טוב![]()
תודה גבי...תארגנו טיול לצפון הדרום,עדיין יש כאן קצת שמשתתחדשששש
המערכת בגרסה הקודמת שלה עם הקדם ״הפשוט יותר״זכורה לי כאחת הטובות...
אז עכשיו עם השדרוג של הקדם, בכלל
חג שמח![]()
אני אדאג לזהתודה גבי...תארגנו טיול לצפון הדרום,עדיין יש כאן קצת שמש![]()