מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש ותהנה שלמה :)
בסוף עוד ינגן אצלך ראש Ortofon MC Diamond (;))
 
  • Like
Reactions: zs
איזה יופי תתחדש שלמה! רואה שקיבל מדף משלו ;)
נו בכל זאת 30 קג ,קצת גדול,שלא יעלב...:)
תודה.
 

תתחדש ותהנה שלמה יקר. אתה תמיד בוחר בפינצטה, רק את הטוב והמתאים ביותר.
האמת מאז הפרה הקודם ואחרכך שני המונו...אני הפכתי לאילו ש" נאמנים" לחברה..
לא יודע אם יש לנאט כת כמו ניים אבל אני שם..:)
 
תודה ושבוע מבורך לכולם...ואחרי שנתיים של כל מני...קצת שיר בלב.
 

מנורות, SET, זירו פידבק... רק טוב יכול לצאת מזה.
תתחדש.
 

  • Like
Reactions: zs
תתחדש ותהנה שלמה.:שתוי:
 
  • Like
Reactions: zs
תתחדשששש
המערכת בגרסה הקודמת שלה עם הקדם ״הפשוט יותר״ :rolleyes: זכורה לי כאחת הטובות...
אז עכשיו עם השדרוג של הקדם, בכלל :בעד:

חג שמח :שתוי:
 
  • Like
Reactions: zs
תתחדשששש
המערכת בגרסה הקודמת שלה עם הקדם ״הפשוט יותר״ :rolleyes: זכורה לי כאחת הטובות...
אז עכשיו עם השדרוג של הקדם, בכלל :בעד:

חג שמח :שתוי:
תודה גבי...תארגנו טיול לצפון הדרום,עדיין יש כאן קצת שמש :)
 

תתחדש!
 
  • Like
Reactions: zs
תתחדש שלמה והנאה צרופה וחג שמח
 

  • Like
Reactions: zs
תודה באמת לכל המברכים/ מפרגנים
חג שמח ופורח...שמחה ואהבה(ורד)(ורד)
 
תתחדש איש יקר,
נראה חתיך,הבנדיד.
 
  • Like
Reactions: zs
אולי הגיע גם הזמן שלי להחליף הemm ההיסטרי שלי .
 

השאלה אם יש לזה משמעות?
 
הייתכן שמדובר ב״ נדמה לי ״ בעקבות רכישת מכשיר חדש ?פתאום הבמה מפורטת , הגבוהים מדהימים ,
 
תראו , יש ״אבני דרך באודיו , כמו הקדם שלי , וגם המגבר ( LAMM ) וגם הרמקול (( altec Lansing ) , לא בטוח שהמודרניזם יותרןטובים , אולי , קשה לשכנע אותי שהמודרניזציה מביאה איתה איכות טובה יותר , רוצה לשמוע את זה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור