מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
עייפתי מרכיכה כמוך ! וחוסך כהוגן בביטויים
רק שעד שאתה לא מוכיח שמה שטענת נכון, אתה בעליל השקרן כאן.

אני חושב שמה שקרה כאן היה שקראת מה שנכתב למישהו אחר כאילו זה נכתב לגביך, אבל אתה לא מודה בטעות כמו אדם בוגר, אלא מאשים אותי בזיוף ומחיקה, ומנסה להתחמק, כאילו עייפת.

תוכיח את דבריך -- אתה יכול לבקש מהנהלת האתר לבצע חיפושים בהודעות שנמחקו או נערכו, אני בטוח שיש להם אפשרות כזו.

אם כתבתי משהו לא נכון, אהיה הראשון להתנצל. עד עכשיו, ככל הידוע לי, ב-100% מהמקרים שנוכחתי שטעיתי, התנצלתי ותיקנתי את שגיאותי, ואם היה מקרה שלא, אני רואה בזה פשלה שלי, ומבקש שיובא לתשומת ליבי, כדי שאוכל לעשות את מה שנדרש לעשות.
 
שני פנסיונרים רבים כמו ילדים קטנים בארגז חול.זה כבר ממש לא מצחיק ואפילו ירד לפסים אישיים.אם כל כך בא לכם להמשיך תעשו את זה בפרטי.:מבולבל:
 
כשמחט סינית נוגעת בעצב (Nerve) וממשיכים לסובב זה עינוי, אתה יודע שאתה נוהג כך באנשים בפורום מה שמראה שיש בך צד סדיסטי בנוסף ל... אבל הוזהרתי לא לתת כינויים מתחום בריאות הנפש ובטח תענה "אני לא יודע ואל תגיד לי מה אני יודע ולא נוהג כך", בדיוק... עמיר בריא נפשית ושכלית, כמו אסטרונאוט, זה כולנו שדפוקים.
אתה ממציא לעצמך דברים עלי ומתייחס אליהם כאילו הם האמת. אני לא נוהג באנשים כך או אחרת, אני מגיב לתוכן דבריהם, ואם הם מתעקשים על משהו לא נכון, אני יכול להתעקש על אי נכונותו, מה שמבחינתי הוא בחזקת ויכוח ענייני.

הפוסט הזה הוא המשך של אותו קו עקום שאתה מתמיד בו, להמציא עלי דברים והתרשמויות ודיעות שלך, להתייחס אליהן כאילו הן האמת, ולעקם את המציאות כדי שתתאים למה שאתה רוצה להוכיח. וכמעט כל התגובות שלך עוסקות באנשים ולא בתכנים.

מי שרוצה להאמין בעיקומים שלך, שיהנה.
 

תגידו, התחרפנם על כל הראש כולכם?
התנתקתי לכמה שעות בילוי יום הולדת עם המשפחה וחזרתי למצוא מלחמות עולם.... מה יש לכם אתם!!!!

קראתי הכל. אני לא הולך להגיב לשום דבר מכל הרפש שהוטח פה. אין לזה טעם ולא יצא מזה כלום פרט לעוד רפש. יותר מידי דיבורי ג'יפה, יותר מידי פסים אישיים.

אממה, אני לא רוצה לנעול את הפוסט אבל כן מבקש מכולכם לשתות ג'ריקן מים קרים קרח.

ולגופו של עניין:
1. עמיר וערן,
הפסקת האש בינכם מיום שני, זוכרים אותה? אז הינה, אני מתזכר אתכם.

2. אלדר,
דיברנו בטלפון לפני 3 דקות. הבהרנו את העניין ודייקנו את הדברים. סגרנו בחיוך.

סופ"ש שופע מוזיקה ורגוע שיהיה לכולם.
 
  • Like
Reactions: AK1
אחת הסברות להיפוך המגמה בשוק ההון היום מירוק רוב היום ועד לאדום החל מאחר הצהריים , היא המהומה שנוצרה כאן.
זה אפקט הפרפר הידוע לשמצה.
 
מבקש מהצוות לא ״ להרגיע ״ אותי , מקסימום לסלק , אולי אפילו טוב ? עדיף עמיר פה מאשר שניצל , לא?
 

פיוז fast blow , גם לבת שלי היום יום הולדת , אבל עצבני במקביל , הרצתי עכשיו באוניברסיטה ונעלמתי , אין לי אנרגיה לקרוא אחורה
 
תראו
IMG_0132.png
 
זה נורמלי ? הבן אדם חולה !
 

  • Haha
Reactions: AK1
זה נורמלי ? הבן אדם חולה !
לא ציטטתי אף תגובה שלך פעמיים, והיו הרבה הודעות שלך שלא הגבתי עליהן, כלומר אתה כתבת יותר הודעות עלי מאשר להיפך.

כלומר, לפי הקריטריון שלך עצמך, אתה מגדיר את עצמך כלא נורמלי וכחולה יותר ממני, ועוד מוצא לנכון לפרסם את זה בפומבי, רק שעקב מגבלות ידועות, אתה לא קולט את המשמעות של מה שאתה עצמך כותב :)

אני מציע לך להפסיק -- ממילא כל מה שאתה כותב יוצא נגדך --כולל ההאשמה בשקרנות -- אתה זה שיצאת שקרן ומוציא דיבה, ועכשיו גם הוצאת את עצמך חולה ולא נורמלי -- וממילא זה לא משנה לאף אחד כמה ומה אתה כותב נגד אנשים אחרים, זה סתם מלכלך פוסט של מישהו שלא אשם בכל הרעש המיותר וחסר התוחלת שאתה מייצר -- אני לא יזמתי שום דבר, ורק הגבתי *לחלק* מהודעתיך, ואין לי בעיה להגיב לנוספות, או להתעלם מהן.
 
נערך לאחרונה ב:
מבקש מהצוות לא ״ להרגיע ״ אותי , מקסימום לסלק , אולי אפילו טוב ? עדיף עמיר פה מאשר שניצל , לא?
לא עדיף אף אחד מהאחר.
כן עדיף לדעת מתי לשחרר ולהמשיך הלאה.
מספיק שיט עבר ועוד עובר עלינו, פרופורציות חברה. קצת פרופורציות חיים בבקשה.

קחו דוגמה "קטנה".
אדם קרוב השבוע התמוטט ללא כל סימן מקדים באמצע יום כיף של המשרד. בן 58, בריא כמו שור עד ש.... איש מלח הארץ, נשוי, ילדים, שומר על עצמו, חד, מבריק, בנה במו ידיו משרד מצליח. הבנאדם בשיא החיים. בין רגע התמוטט ועדיין לא יודעים בודאות מדוע.

חברים,
קצת פרופורציות תועיל לכולנו!!
 
ואין לי בעיה להגיב לנוספות, או להתעלם מהן.
לא כדאי למצוא משמעות אחרת לזמן שלך שכולנו יודעים שמאוד יקר בגלל חוסר מעש רלוונטי
 

לא כדאי למצוא משמעות אחרת לזמן שלך שכולנו יודעים שמאוד יקר בגלל חוסר מעש רלוונטי
נו, עוד אפס אחד שמוצא לנכון לנהל לי את הזמן או להציג את זה כחוסר מעש :)

לא חבל לך על הזמן היקר והעמוס *שלך* במעשים חשובים ורלוונטיים לאנושות הסובלת, שאתה טורח לקרוא את הזבל הזה שחוגג פה ועוד להגיב עליו, ולהוסיף הודעות, ולמחוק אותן, ולהוסיף אחרות במקומן, כשבאף אחת מהן אין שום תוכן שרלוונטי לשירשור, רק עיסוק אובססיבי וכנראה בלתי נשלט בי ובאישיותי הנוראית.

הרבה מאוד התעסקות יחסית לאדם שעסוק מאוד בדברים קריטיים ברומו של עולם.
 
שניכם (ע. ש.) צריכים...התייעצות...סוג של עקשנות ושנאה שרואים וראינו אצל דיקטטורים מגלומנים ומטורפי דת, ותראו מי כותב את זה, אני, הטרול! אף אחד מכם לא יוותר עד שהמדינות שלכם יקרסו או יעלו באש, שני חכמים שכמותכם היו צריכים ללמוד דבר או שניים מההיסטוריה אבל הפרעת אישיות זה ביץ'.
 
יאללה, תודה רבה לכולם.
ננעל.
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור