AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 12,436
- מעורבות
- 3,108
- נקודות
- 113
רק שעד שאתה לא מוכיח שמה שטענת נכון, אתה בעליל השקרן כאן.עייפתי מרכיכה כמוך ! וחוסך כהוגן בביטויים
אני חושב שמה שקרה כאן היה שקראת מה שנכתב למישהו אחר כאילו זה נכתב לגביך, אבל אתה לא מודה בטעות כמו אדם בוגר, אלא מאשים אותי בזיוף ומחיקה, ומנסה להתחמק, כאילו עייפת.
תוכיח את דבריך -- אתה יכול לבקש מהנהלת האתר לבצע חיפושים בהודעות שנמחקו או נערכו, אני בטוח שיש להם אפשרות כזו.
אם כתבתי משהו לא נכון, אהיה הראשון להתנצל. עד עכשיו, ככל הידוע לי, ב-100% מהמקרים שנוכחתי שטעיתי, התנצלתי ותיקנתי את שגיאותי, ואם היה מקרה שלא, אני רואה בזה פשלה שלי, ומבקש שיובא לתשומת ליבי, כדי שאוכל לעשות את מה שנדרש לעשות.
