מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.


עייפתי מרכיכה כמוך ! וחוסך כהוגן בביטויים
רק שעד שאתה לא מוכיח שמה שטענת נכון, אתה בעליל השקרן כאן.

אני חושב שמה שקרה כאן היה שקראת מה שנכתב למישהו אחר כאילו זה נכתב לגביך, אבל אתה לא מודה בטעות כמו אדם בוגר, אלא מאשים אותי בזיוף ומחיקה, ומנסה להתחמק, כאילו עייפת.

תוכיח את דבריך -- אתה יכול לבקש מהנהלת האתר לבצע חיפושים בהודעות שנמחקו או נערכו, אני בטוח שיש להם אפשרות כזו.

אם כתבתי משהו לא נכון, אהיה הראשון להתנצל. עד עכשיו, ככל הידוע לי, ב-100% מהמקרים שנוכחתי שטעיתי, התנצלתי ותיקנתי את שגיאותי, ואם היה מקרה שלא, אני רואה בזה פשלה שלי, ומבקש שיובא לתשומת ליבי, כדי שאוכל לעשות את מה שנדרש לעשות.
 
שני פנסיונרים רבים כמו ילדים קטנים בארגז חול.זה כבר ממש לא מצחיק ואפילו ירד לפסים אישיים.אם כל כך בא לכם להמשיך תעשו את זה בפרטי.:מבולבל:
 
כשמחט סינית נוגעת בעצב (Nerve) וממשיכים לסובב זה עינוי, אתה יודע שאתה נוהג כך באנשים בפורום מה שמראה שיש בך צד סדיסטי בנוסף ל... אבל הוזהרתי לא לתת כינויים מתחום בריאות הנפש ובטח תענה "אני לא יודע ואל תגיד לי מה אני יודע ולא נוהג כך", בדיוק... עמיר בריא נפשית ושכלית, כמו אסטרונאוט, זה כולנו שדפוקים.
אתה ממציא לעצמך דברים עלי ומתייחס אליהם כאילו הם האמת. אני לא נוהג באנשים כך או אחרת, אני מגיב לתוכן דבריהם, ואם הם מתעקשים על משהו לא נכון, אני יכול להתעקש על אי נכונותו, מה שמבחינתי הוא בחזקת ויכוח ענייני.

הפוסט הזה הוא המשך של אותו קו עקום שאתה מתמיד בו, להמציא עלי דברים והתרשמויות ודיעות שלך, להתייחס אליהן כאילו הן האמת, ולעקם את המציאות כדי שתתאים למה שאתה רוצה להוכיח. וכמעט כל התגובות שלך עוסקות באנשים ולא בתכנים.

מי שרוצה להאמין בעיקומים שלך, שיהנה.
 

תגידו, התחרפנם על כל הראש כולכם?
התנתקתי לכמה שעות בילוי יום הולדת עם המשפחה וחזרתי למצוא מלחמות עולם.... מה יש לכם אתם!!!!

קראתי הכל. אני לא הולך להגיב לשום דבר מכל הרפש שהוטח פה. אין לזה טעם ולא יצא מזה כלום פרט לעוד רפש. יותר מידי דיבורי ג'יפה, יותר מידי פסים אישיים.

אממה, אני לא רוצה לנעול את הפוסט אבל כן מבקש מכולכם לשתות ג'ריקן מים קרים קרח.

ולגופו של עניין:
1. עמיר וערן,
הפסקת האש בינכם מיום שני, זוכרים אותה? אז הינה, אני מתזכר אתכם.

2. אלדר,
דיברנו בטלפון לפני 3 דקות. הבהרנו את העניין ודייקנו את הדברים. סגרנו בחיוך.

סופ"ש שופע מוזיקה ורגוע שיהיה לכולם.
 
  • Like
Reactions: AK1
אחת הסברות להיפוך המגמה בשוק ההון היום מירוק רוב היום ועד לאדום החל מאחר הצהריים , היא המהומה שנוצרה כאן.
זה אפקט הפרפר הידוע לשמצה.
 
מבקש מהצוות לא ״ להרגיע ״ אותי , מקסימום לסלק , אולי אפילו טוב ? עדיף עמיר פה מאשר שניצל , לא?
 

פיוז fast blow , גם לבת שלי היום יום הולדת , אבל עצבני במקביל , הרצתי עכשיו באוניברסיטה ונעלמתי , אין לי אנרגיה לקרוא אחורה
 
תראו
IMG_0132.png
 
זה נורמלי ? הבן אדם חולה !
 

זה נורמלי ? הבן אדם חולה !
לא ציטטתי אף תגובה שלך פעמיים, והיו הרבה הודעות שלך שלא הגבתי עליהן, כלומר אתה כתבת יותר הודעות עלי מאשר להיפך.

כלומר, לפי הקריטריון שלך עצמך, אתה מגדיר את עצמך כחולה יותר ממני, ומוצא לנכון לפרסם את זה בפומבי, רק שעקב מגבלות ידועות, אתה לא קולט את משמעות מה שאתה עצמך כותב :)
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור