מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.


האילומינטים שולטים באתר o_O
 

אישית נתקלתי בחוסר נחמדות מאנשים מסוימים על כלום ושומדבר כולל כשאני פותח שרשורים חדשים ומנסה ליצור עניין
מה שלא קרה לי באף פורום בחו"ל אז כן זה הוריד לי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור