מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.


חושב שכדאי לסגור השרשור הדוחה הזה לפני שיגיע לפסים שאתם לא ממש מורגלים.
 

חכו שניה אני הולך להביא פופקורן, וגיא, אתה יודע מה יסיים את מופע האימים והאיומים הזה? להעיף אותי את אודיונאט ואת Slim100...הרי אנחנו הרבה יותר מטורפים מהתגובות האחרונות.
ועמיר סליחה שאני מתערב, אבל אתה יושב כל היום עם מסך מחשב מול הפנים, לא רק יושב אלא כפי שאמרת מחכה שיצוץ משהו בדיטאון להגיב עליו, אחי...זה קצת מוזר...
 
נערך לאחרונה ב:
זה מה שמוסיף לו לקיום , הרי הוא חלול לגמרי, משפיל אנשים חדשות לבקרים , הפעם הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר ,זה לא ימשך , בעיקר ששניצל ״ הגרוע מטרול “ קיבל את הסעיף .
 

חכו שניה אני הולך להביא פופקורן, וגיא, אתה יודע מה יסיים את זה? להעיף אותי את אודיונאט ואת Slim100...
ועמיר סליחה שאני מתערב, אבל אתה יושב כל היום עם מסך מחשב מול הפנים, לא רק יושב אלא כפי שאמרת מחכה שיצוץ משהו בדיטאון להגיב עליו, אחי...זה קצת מוזר...
מעניין אם אתה מאמין במה שאתה ממציא ומייחס לי, ואחר כך מסביר שההמצאות שלך נראות מוזרות.

שניצל ואחרים נוקטים גם הם בטכניקה הזו, ואולי גם הם מאמינים בהמצאות שלהם, ולהן הם מצרפים אפס, מוזר, ועוד כמה וכמה שאני לא זוכר -- כנראה שזה לא נקלט כי זה לא שווה זכירה.

זכותכם הדמוקרטית. מי שירצה יאמין, אבל לא משנה לי מה שאתם מנסים להדביק לי. מעניין איזה כוח/יצר דוחק בכם לנסות לעשות את זה, אבל זה לא מתוך כוח, הבנה, ידע וכו', אלא חולשה ונוקמנות.

הרי זה פורום אודיו, ומי שמתעסקים באלה שכותבים על אודיו במקום באודיו אלה הם האפסים האמיתיים.
 
מחקת את הודעתך הנלעזת על “ שניצל יותר גרוע מטרול ״ יא חתיכת פחדן שמתגונן בשקרים ״ מעולם לא כתבתי זאת , רוצה שאשחזר זאת ואטיח אותה בפניך,יכול לעשות זאת בקלות אך לא מעוניין לבייש אותך עד כדי כך ~ יותר טוב תסתום ולא לשקר ,זה לא יפה
 
שקרן
 

מחקת את הודעתך הנלעזת על “ שניצל יותר גרוע מטרול ״ יא חתיכת פחדן שמתגונן בשקרים ״ מעולם לא כתבתי זאת , רוצה שאשחזר זאת ואטיח אותה בפניך,יכול לעשות זאת בקלות אך לא מעוניין לבייש אותך עד כדי כך ~ יותר טוב תסתום ולא לשקר ,זה לא יפה
זה מה שאני זוכר שכתבתי על טרולים לאחרונה -- לא מחקתי את זה -- וזה לא היה עליך:
ואחד לא "אלים" לדעתו, אבל עוסק רק בשיפוטים של אלה שכותבים תכנים, ולא תורם שום דבר לתכנים עצמם, וגם בפאסיב‑אגרסיב נותן לייקים למי שהוא אוהב ודיסלייקים למי שהוא שונא, כאילו מישהו צריך את הציונים שלו, ופוחד לנמק אותם.

אין טיפוסים יותר מיותרים בפורום מאשר הטיפוס הזה. פשוט אין. אפילו טרולים עדיפים על ההתנהלות הזו.

זה פורום שאמור לעסוק באודיו, לא באנשים שכותבים על אודיו.
אם כתבתי משהו כזה עליך -- מה שנראה לי ממש לא סביר -- אני לא זוכר אותו. אולי זו בעיית זיכרון שלי, או שברגע יוצא דופן זה נראה לי נכון.


רוצה שאשחזר זאת ואטיח אותה בפניך,יכול לעשות זאת בקלות אך לא מעוניין לבייש אותך עד כדי כך ~ יותר טוב תסתום ולא לשקר ,זה לא יפה
כן, אני מבקש שתשחזר את זה. מעניין מה קרה שם, אם זה קרה.
 
מעניין אם אתה מאמין במה שאתה ממציא ומייחס לי, ואחר כך מסביר שההמצאות שלך נראות מוזרות.

שניצל ואחרים נוקטים גם הם בטכניקה הזו, ואולי גם הם מאמינים בהמצאות שלהם, ולהן הם מצרפים אפס, מוזר, ועוד כמה וכמה שאני לא זוכר -- כנראה שזה לא נקלט כי זה לא שווה זכירה.

זכותכם הדמוקרטית. מי שירצה יאמין, אבל לא משנה לי מה שאתם מנסים להדביק לי. מעניין איזה כוח/יצר דוחק בכם לנסות לעשות את זה, אבל זה לא מתוך כוח, הבנה, ידע וכו', אלא חולשה ונוקמנות.

הרי זה פורום אודיו, ומי שמתעסקים באלה שכותבים על אודיו במקום באודיו אלה הם האפסים האמיתיים.
יש שתי אפשרויות; שיש בפורום כמה וכמה אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך או שאתה תוקע בכמה וכמה אנשים מסיבותיך המוצדקות בעליל (לדעתך בלבד) מחט סינית מסובב ומסובב ומסו...
 
למה ערכת את תגובתך בקשר אלי , אהה יפחדו? רוצה שאטיח אותה בפניך בכדי שידעו באיזה טיפוס מגעיל מדובר?אתה מסתתר מאחרי שקרים ועוד מעיז לכתוב שמועלם לא כתבת זאת אחרי שכמה חברים התקשרו לעורר את תשומת ליבי לגועל נפש שכתבת,מי לימד לשקר ולהסתתר בכסות של הונאה , למה כתבת שמעולם לא כתבת שאני גרוע מטרול , הרי לא תרצה פה צונמי של מגיבים שיאמרו לך שאתה שקרן , בינתיים חוסך לך הפוסט המגעיל שלך בפרהסיה , אבל ממליץ לך להזהר במילותיך אחרת לא יגמר טוב .
 

יש שתי אפשרויות; שיש בפורום כמה וכמה אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך או שאתה תוקע בכמה וכמה אנשים מסיבותיך המוצדקות בעליל (לדעתך בלבד) מחט סינית מסובב ומסובב ומסו...
עוד הטעייה לוגית, שנקראת excluding the middle: התייחסות לשתי אופציות כאילו הן כל האופציות, וחוצמזה, דיקור סיני לא בהכרח כואב, גם כשמסובבים, ואם כבר משתמשים בדיקור, זה כדי לשפר את המצב, אפילו אם זה קצת כואב במשך הטיפול.

אם אתה מקבל "סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אלי" זו בעיה אישית שלך, שלא בטוח שהיא המכנה המשותף.

אני בטוח שהיו אנשים שנפגעו ממני, גם כשלא התכוונתי לפגוע בהם, כשהגבתי לדבריהם, לרוב לא אליהם באופן אישי כפי שאתה ודומיך עושים (אלא אם הם לקחו את השיחה למקומות אישיים), ומדי פעם, מתוך חולשה ונוקמנות, הם מנסים "להחזיר לי", אם כי זה לא באותה מטבע -- הם לא סותרים את דברי, הם מנסים לפגוע בי אישית, אמנם באמצעים שלא עובדים, אבל זה לא מפריע להם לנסות, שוב ושוב, לפעמים ממש באובססיביות, כמו שאנחנו רואים עכשיו עם שניצל ואיתך. שיבושם לכם. תמשיכו לנסות.
 
זה מה שאני זוכר שכתבתי על טרולים לאחרונה -- לא מחקתי את זה -- וזה לא היה עליך:

אם כתבתי משהו כזה עליך -- מה שנראה לי ממש לא סביר -- אני לא זוכר אותו. אולי זו בעיית זיכרון שלי, או שברגע יוצא דופן זה נראה לי נכון.



כן, אני מבקש שתשחזר את זה. מעניין מה קרה שם, אם זה קרה.
ממשיך לשקר יא חתיכת תולעת
 
למה ערכת את תגובתך בקשר אלי , אהה יפחדו? רוצה שאטיח אותה בפניך בכדי שידעו באיזה טיפוס מגעיל מדובר?אתה מסתתר מאחרי שקרים ועוד מעיז לכתוב שמועלם לא כתבת זאת אחרי שכמה חברים התקשרו לעורר את תשומת ליבי לגועל נפש שכתבת,מי לימד לשקר ולהסתתר בכסות של הונאה , למה כתבת שמעולם לא כתבת שאני גרוע מטרול , הרי לא תרצה פה צונמי של מגיבים שיאמרו לך שאתה שקרן , בינתיים חוסך לך הפוסט המגעיל שלך בפרהסיה , אבל ממליץ לך להזהר במילותיך אחרת לא יגמר טוב .
איזו תגובה ערכתי? אבל כן, אני מבקש שתטיח אותה בפני. אני רוצה לדעת במה מדובר במציאות, לא באוסף המילים שלך מסביב.
 

אין לך טיפת כבוד ,מסתתר תחת מניפולציה עם כל הרעל ששלחת עלי
 
אין לך טיפת כבוד ,מסתתר תחת מניפולציה עם כל הרעל ששלחת עלי
להיפך, אני לא מסתתר, ומבקש באופן אקטיבי ופתוח שתציג את העובדות, למרות שאתה אומר שהן ישפילו אותי.

כרגע, כפי שהדברים עומדים, אתה השקרן שמלכלך עלי בפומבי, אומר שכתבתי דברים שלא סביר שכתבתי ואין לך שום הוכחה שכתבתי אותם.

אז אתה הלכלכן הקטן והשקרן פה, לא אני.

ואם אנחנו משחקים בלהיות בני 3, הכל עובר עליך והקקי בידיך! :)
 
ואני כשההיתי ילד ההיתי אומר לגננת :
הכל התחיל כשהוא החזיר לי.
 

עייפתי מרכיכה כמוך ! וחוסך כהוגן בביטויים
 
עוד הטעייה לוגית, שנקראת excluding the middle: התייחסות לשתי אופציות כאילו הן כל האופציות, וחוצמזה, דיקור סיני לא בהכרח כואב, גם כשמסובבים, ואם כבר משתמשים בדיקור, זה כדי לשפר את המצב, אפילו אם זה קצת כואב במשך הטיפול.

אם אתה מקבל "סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אלי" זו בעיה אישית שלך, שלא בטוח שהיא המכנה המשותף.

אני בטוח שהיו אנשים שנפגעו ממני, גם כשלא התכוונתי לפגוע בהם, כשהגבתי לדבריהם, לרוב לא אליהם באופן אישי כפי שאתה ודומיך עושים (אלא אם הם לקחו את השיחה למקומות אישיים), ומדי פעם, מתוך חולשה ונוקמנות, הם מנסים "להחזיר לי", אם כי זה לא באותה מטבע -- הם לא סותרים את דברי, הם מנסים לפגוע בי אישית, אמנם באמצעים שלא עובדים, אבל זה לא מפריע להם לנסות, שוב ושוב, לפעמים ממש באובססיביות, כמו שאנחנו רואים עכשיו עם שניצל ואיתך. שיבושם לכם. תמשיכו לנסות.
כשמחט סינית נוגעת בעצב (Nerve) וממשיכים לסובב זה עינוי, אתה יודע שאתה נוהג כך באנשים בפורום מה שמראה שיש בך צד סדיסטי בנוסף ל... אבל הוזהרתי לא לתת כינויים מתחום בריאות הנפש ובטח תענה "אני לא יודע ואל תגיד לי מה אני יודע ולא נוהג כך", בדיוק... עמיר בריא נפשית ושכלית, כמו אסטרונאוט, זה כולנו שדפוקים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור