מעניין אם אתה מאמין במה שאתה ממציא ומייחס לי, ואחר כך מסביר שההמצאות שלך נראות מוזרות.חכו שניה אני הולך להביא פופקורן, וגיא, אתה יודע מה יסיים את זה? להעיף אותי את אודיונאט ואת Slim100...
ועמיר סליחה שאני מתערב, אבל אתה יושב כל היום עם מסך מחשב מול הפנים, לא רק יושב אלא כפי שאמרת מחכה שיצוץ משהו בדיטאון להגיב עליו, אחי...זה קצת מוזר...
זה מה שאני זוכר שכתבתי על טרולים לאחרונה -- לא מחקתי את זה -- וזה לא היה עליך:מחקת את הודעתך הנלעזת על “ שניצל יותר גרוע מטרול ״ יא חתיכת פחדן שמתגונן בשקרים ״ מעולם לא כתבתי זאת , רוצה שאשחזר זאת ואטיח אותה בפניך,יכול לעשות זאת בקלות אך לא מעוניין לבייש אותך עד כדי כך ~ יותר טוב תסתום ולא לשקר ,זה לא יפה
אם כתבתי משהו כזה עליך -- מה שנראה לי ממש לא סביר -- אני לא זוכר אותו. אולי זו בעיית זיכרון שלי, או שברגע יוצא דופן זה נראה לי נכון.ואחד לא "אלים" לדעתו, אבל עוסק רק בשיפוטים של אלה שכותבים תכנים, ולא תורם שום דבר לתכנים עצמם, וגם בפאסיב‑אגרסיב נותן לייקים למי שהוא אוהב ודיסלייקים למי שהוא שונא, כאילו מישהו צריך את הציונים שלו, ופוחד לנמק אותם.
אין טיפוסים יותר מיותרים בפורום מאשר הטיפוס הזה. פשוט אין. אפילו טרולים עדיפים על ההתנהלות הזו.
זה פורום שאמור לעסוק באודיו, לא באנשים שכותבים על אודיו.
כן, אני מבקש שתשחזר את זה. מעניין מה קרה שם, אם זה קרה.רוצה שאשחזר זאת ואטיח אותה בפניך,יכול לעשות זאת בקלות אך לא מעוניין לבייש אותך עד כדי כך ~ יותר טוב תסתום ולא לשקר ,זה לא יפה
יש שתי אפשרויות; שיש בפורום כמה וכמה אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך או שאתה תוקע בכמה וכמה אנשים מסיבותיך המוצדקות בעליל (לדעתך בלבד) מחט סינית מסובב ומסובב ומסו...מעניין אם אתה מאמין במה שאתה ממציא ומייחס לי, ואחר כך מסביר שההמצאות שלך נראות מוזרות.
שניצל ואחרים נוקטים גם הם בטכניקה הזו, ואולי גם הם מאמינים בהמצאות שלהם, ולהן הם מצרפים אפס, מוזר, ועוד כמה וכמה שאני לא זוכר -- כנראה שזה לא נקלט כי זה לא שווה זכירה.
זכותכם הדמוקרטית. מי שירצה יאמין, אבל לא משנה לי מה שאתם מנסים להדביק לי. מעניין איזה כוח/יצר דוחק בכם לנסות לעשות את זה, אבל זה לא מתוך כוח, הבנה, ידע וכו', אלא חולשה ונוקמנות.
הרי זה פורום אודיו, ומי שמתעסקים באלה שכותבים על אודיו במקום באודיו אלה הם האפסים האמיתיים.
עוד הטעייה לוגית, שנקראת excluding the middle: התייחסות לשתי אופציות כאילו הן כל האופציות, וחוצמזה, דיקור סיני לא בהכרח כואב, גם כשמסובבים, ואם כבר משתמשים בדיקור, זה כדי לשפר את המצב, אפילו אם זה קצת כואב במשך הטיפול.יש שתי אפשרויות; שיש בפורום כמה וכמה אנשים כמוני שמקבלים סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אליך או שאתה תוקע בכמה וכמה אנשים מסיבותיך המוצדקות בעליל (לדעתך בלבד) מחט סינית מסובב ומסובב ומסו...
ממשיך לשקר יא חתיכת תולעתזה מה שאני זוכר שכתבתי על טרולים לאחרונה -- לא מחקתי את זה -- וזה לא היה עליך:
אם כתבתי משהו כזה עליך -- מה שנראה לי ממש לא סביר -- אני לא זוכר אותו. אולי זו בעיית זיכרון שלי, או שברגע יוצא דופן זה נראה לי נכון.
כן, אני מבקש שתשחזר את זה. מעניין מה קרה שם, אם זה קרה.
איזו תגובה ערכתי? אבל כן, אני מבקש שתטיח אותה בפני. אני רוצה לדעת במה מדובר במציאות, לא באוסף המילים שלך מסביב.למה ערכת את תגובתך בקשר אלי , אהה יפחדו? רוצה שאטיח אותה בפניך בכדי שידעו באיזה טיפוס מגעיל מדובר?אתה מסתתר מאחרי שקרים ועוד מעיז לכתוב שמועלם לא כתבת זאת אחרי שכמה חברים התקשרו לעורר את תשומת ליבי לגועל נפש שכתבת,מי לימד לשקר ולהסתתר בכסות של הונאה , למה כתבת שמעולם לא כתבת שאני גרוע מטרול , הרי לא תרצה פה צונמי של מגיבים שיאמרו לך שאתה שקרן , בינתיים חוסך לך הפוסט המגעיל שלך בפרהסיה , אבל ממליץ לך להזהר במילותיך אחרת לא יגמר טוב .
להיפך, אני לא מסתתר, ומבקש באופן אקטיבי ופתוח שתציג את העובדות, למרות שאתה אומר שהן ישפילו אותי.אין לך טיפת כבוד ,מסתתר תחת מניפולציה עם כל הרעל ששלחת עלי
כשמחט סינית נוגעת בעצב (Nerve) וממשיכים לסובב זה עינוי, אתה יודע שאתה נוהג כך באנשים בפורום מה שמראה שיש בך צד סדיסטי בנוסף ל... אבל הוזהרתי לא לתת כינויים מתחום בריאות הנפש ובטח תענה "אני לא יודע ואל תגיד לי מה אני יודע ולא נוהג כך", בדיוק... עמיר בריא נפשית ושכלית, כמו אסטרונאוט, זה כולנו שדפוקים.עוד הטעייה לוגית, שנקראת excluding the middle: התייחסות לשתי אופציות כאילו הן כל האופציות, וחוצמזה, דיקור סיני לא בהכרח כואב, גם כשמסובבים, ואם כבר משתמשים בדיקור, זה כדי לשפר את המצב, אפילו אם זה קצת כואב במשך הטיפול.
אם אתה מקבל "סיפוק לפעמים אורגזמי מלהיטפל אלי" זו בעיה אישית שלך, שלא בטוח שהיא המכנה המשותף.
אני בטוח שהיו אנשים שנפגעו ממני, גם כשלא התכוונתי לפגוע בהם, כשהגבתי לדבריהם, לרוב לא אליהם באופן אישי כפי שאתה ודומיך עושים (אלא אם הם לקחו את השיחה למקומות אישיים), ומדי פעם, מתוך חולשה ונוקמנות, הם מנסים "להחזיר לי", אם כי זה לא באותה מטבע -- הם לא סותרים את דברי, הם מנסים לפגוע בי אישית, אמנם באמצעים שלא עובדים, אבל זה לא מפריע להם לנסות, שוב ושוב, לפעמים ממש באובססיביות, כמו שאנחנו רואים עכשיו עם שניצל ואיתך. שיבושם לכם. תמשיכו לנסות.