מרחם עליך בדיוק ! מרחם על אמיר קסנרר שמקלל במילים יפות ואלגנטיות במסווה של מתוחכם , לא מרחם על עצמי כלל , אתה איש קטן בודד שעסוק פה חדשות לבקרים כי לא נותר לך מפלט אחר ,עצתי לך תתמודד עם הבדידות והשחור שאתה נמצא בו , נצל את העיברית הרהוטה שלך למטרות אחרות , בכל זאת אתה מקלל (בעיברית יפה ) אדם משכיל ממך , בעל עברית אולי יותר משובחת משלך ,גבוה ממך , צעיר ממך , ואתה קורא לי טרול אחרי כל המפגשים שאירגנתי לטובת האתר , תמהני שלא מגיבים לך מהנהלת האתר ,אתה אולי לא מרמה אבל .... אתה מזכיר , זוהי תגובתי האחרונה אליך ומצפה מאחד ממנהלי הפורום לפנות אליך בהבהרות , כל תקופתי כאן השתדלתי לעזור לחברים שאשמח באם יגיבו למרות גיבוב השקרים שכהרגלך טטיח בהם , זוז לי מהעיניים ,ואל תפנה בעיניני יותר , לא סובל אותך , אבל אתה לא תקרא לי "טרול מיותר בפורום " , מקווה שהבינות בזמן ...............
אין שום מסווה, אין שום מתוחכם, אין עניין של עברית רהוטה, אלגנטיות ושאר ביטויים שאתה מייחס לי מתוך רגשי נחיתות. אני כותב כמו שאני חושב, בעברית רגילה לחלוטין, ואם זה מסובך מדי בשבילך, כפי שהודית לא פעם ולא פעמיים, אל תייחס לי התנשאות ותחכום בגלל המגבלות שלך.
אני לא חושב שאני יותר ממישהו כאן -- כולל אותך -- ולא פחות -- אני פשוט לא במשחק של למי יש יותר גדול, ואתה בעליל כן.
אני נמצא כאן חדשות לבקרים כי המחשב שלי בעמדת האזנה ב-sweet spot, וכשאני רואה מייל על פוסט באתר, אני יכול להגיב לו מיידית ולהמשיך בענייני. אם נחמד לך יותר להמציא לזה הסברים אחרים ולהפוך אותי למסכן, שיהיה. גם זה מנגנון פיצוי שאתה נזקק לו, ועוד כמה כמוך כאן שמרחמים עלי...
לא קראתי לך "טרול" בשום מקום ובשום מצב, וכתבתי שבעבר בהחלט תרמת לקהילה. כיום התרומה שלך הצטמצמה, ו
רוב הפוסטים שלך לאחרונה הן או בני שורה אחת שאין בה הרבה תוכן, או התנשאות על זבי חוטם מרום מעמדך, אחרי תקופה של חפירות על המערכות שיש לך בבית.
וכנראה ששכחת -- אני לא התייחסתי אליך בכלל, מטוב ועד רע. אתה התחלת במתקפה אישית עלי, ומשם והלאה רק הגבתי.
עמיר , שיטתך צטט / הגב / צטט/ הגב צטט/ וכל זה באריכות בלתי נסבלת , לא מעידה על תחכום , כי אם על טרחנות שמובילה לפחות אותי לדלג על הודעותיך הטרחניות , אולי אתה נראה לעצמך מתוחכם ויסודי ,תגובות בפורום לא נועדו להוכיח את צידקתך באריכות אלא הודעות תמציות ומעניינות , אתה משעמם אותי פחד וממש לא אוהב את התנהגותך , ואני לא בודד פה.
אז אם אתה לא רוצה לראות תגובות ממני עליך, אל תפנה אלי ואל תזכיר אותי. אם תעשה זאת -- ולא מפריע לי שתעשה, אני לא מתרגש ממך -- אחזיר לך במטבע שלך.
ולא משנה לי אם אתה סובל אותי או לא. אם אני מפריע לך, תתעלם, אין לך אופציה אחרת. שום דבר לא הולך להשתנות בעקבות ההתקפות הריקניות שלך.