מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.


האילומינטים שולטים באתר o_O
 

אישית נתקלתי בחוסר נחמדות מאנשים מסוימים על כלום ושומדבר כולל כשאני פותח שרשורים חדשים ומנסה ליצור עניין
מה שלא קרה לי באף פורום בחו"ל אז כן זה הוריד לי.
 
אישית נתקלתי בחוסר נחמדות מאנשים מסוימים על כלום ושומדבר כולל כשאני פותח שרשורים חדשים ומנסה ליצור עניין
מה שלא קרה לי באף פורום בחו"ל אז כן זה הוריד לי.
זה הכל תלוי באיזו דרך זה נעשה.
מאז ומועלם היה ועדיין יש פה מקום לכולם אבל הכל תלוי בכיצד נוהגים ומתנהגים. לא מסובך.
 
האילומינטים שולטים באתר o_O
וואלה???
אז כנראה אני ממש זוטר בארגון הסודי המדובר. בעסה לי...
 

זה דיי אבסורד שצריך להדגיש זאת, אבל...
בכל תחביב יש מקום לכולם.
יש מי שמחפש את התמורה הטובה ביותר למחיר, ויש מי שמוכן להשקיע כדי להגיע לאחוזים האחרונים של הביצועים. שתי הגישות לגיטימיות באותה מידה. אחת אינה מבטלת את השנייה.
אבל יש נקודה חשובה יותר מכל ציוד כזה או אחר.
כשאין פרגון הדדי, כולנו מפסידים. זה פוגע בתחביב עצמו, מצמצם שיתופים, מרחיק אנשים ממפגשים, ומונע החלפת ידע וניסיון.
מצד אחד נשמעת לא פעם הטענה שהפורום כבר לא מה שהיה, שהוא שקט ושאין בו מספיק תנועה. מצד שני, כשמישהו מנסה להכניס קצת חיים לקהילה, משתף בהתחדשות, כותב סקירה או משתף בחוויה אישית, מיד צצות תגובות על "שופוני", "ניקור עיניים" ושאר תסכולים שלא באמת קשורים לתוכן עצמו.
בסופו של דבר, התוצאה ברורה. אנשים חושבים 4 פעמים, אם לשתף, פחות פוסטים, פחות סקירות, פחות מפגשים, פחות עניין ופחות קהילה שגוססת גם כך...וחבל.
תחביב בריא צומח מסקרנות, משיתוף ועוד...
חבל...
 
איזו הנדסת תודעה א-לה ערוץ 14. אודיופילים ידועים, אני משתמש בהכללה לצורך הדיון, כמתנשאים וקוטלים מיידית מי שלא בדעתם, כן גיא ו 123, לא יעזור לכם להכחיש כי רוב אלה שחושבים 4 פעמים אם להכנס לפה היו קורבן לכאלה. אני אישית מתחייב או נשבע מה שתרצו מכיר שלושה כאלו, זה לא רק מה שפה באתר זה חוויות מביקור אצל אודיופילים אחרים שנתקבצו אצלם מסיבה זו או אחרת חובבים להשמעה.
השלושה גם מספרים כך על יבואנים ואין לי בעיה לנקוב בשם היבואנים: הנגיש והחביב-ערן פוגל, הגורם להתכווצות-ויולדי אודיו, ההרגשה הלא נעימה שמתמרנים אותם-ארמה אודיו וכל זה גם מקרין על האתר, יאללה...
 
נערך לאחרונה ב:
כשהייתי ילד, אהבתי לקרוא שוב ושוב סיפורים מהמיתולוגיה היוונית והרומאית, ועכשיו הזכרת לי אחד מהם:

קרויסוס, מלך לידיה, פנה לאוראקל של דלפי בשאלה האם לצאת למלחמה, וקיבל את התשובה: "אם תחצה את הנהר, תחרב אימפריה גדולה" -- אך לא שם לב לכך שהאוראקל לא ציינה איזו אימפריה. לאור זה, הוא יצא לקרב בביטחון מלא שינצח, והנבואה אכן התממשה -- רק שהאימפריה שנחרבה הייתה שלו.

במקרה שלנו, שמתי לב לכך שלא ציינת על מי אתה מרחם -- כנראה שבאיזשהו מקום אתה יודע שזה על עצמך... :)

ובכל מקרה זה לא רחמים של טוב לב, כפי שאתה מנסה להציג את זה :)

יומטוף!
מרחם עליך בדיוק ! מרחם על אמיר קסנרר שמקלל במילים יפות ואלגנטיות במסווה של מתוחכם , לא מרחם על עצמי כלל , אתה איש קטן בודד שעסוק פה חדשות לבקרים כי לא נותר לך מפלט אחר ,עצתי לך תתמודד עם הבדידות והשחור שאתה נמצא בו , נצל את העיברית הרהוטה שלך למטרות אחרות , בכל זאת אתה מקלל (בעיברית יפה ) אדם משכיל ממך , בעל עברית אולי יותר משובחת משלך ,גבוה ממך , צעיר ממך , ואתה קורא לי טרול אחרי כל המפגשים שאירגנתי לטובת האתר , תמהני שלא מגיבים לך מהנהלת האתר ,אתה אולי לא מרמה אבל .... אתה מזכיר , זוהי תגובתי האחרונה אליך ומצפה מאחד ממנהלי הפורום לפנות אליך בהבהרות , כל תקופתי כאן השתדלתי לעזור לחברים שאשמח באם יגיבו למרות גיבוב השקרים שכהרגלך טטיח בהם , זוז לי מהעיניים ,ואל תפנה בעניני יותר , לא סובל אותך , אבל אתה לא תקרא לי "טרול מיותר בפורום " , מקווה שהבינות בזמן ...............
 

מרחם עליך בדיוק ! מרחם על אמיר קסנרר שמקלל במילים יפות ואלגנטיות במסווה של מתוחכם , לא מרחם על עצמי כלל , אתה איש קטן בודד שעסוק פה חדשות לבקרים כי לא נותר לך מפלט אחר ,עצתי לך תתמודד עם הבדידות והשחור שאתה נמצא בו , נצל את העיברית הרהוטה שלך למטרות אחרות , בכל זאת אתה מקלל (בעיברית יפה ) אדם משכיל ממך , בעל עברית אולי יותר משובחת משלך ,גבוה ממך , צעיר ממך , ואתה קורא לי טרול אחרי כל המפגשים שאירגנתי לטובת האתר , תמהני שלא מגיבים לך מהנהלת האתר ,אתה אולי לא מרמה אבל .... אתה מזכיר , זוהי תגובתי האחרונה אליך ומצפה מאחד ממנהלי הפורום לפנות אליך בהבהרות , כל תקופתי כאן השתדלתי לעזור לחברים שאשמח באם יגיבו למרות גיבוב השקרים שכהרגלך טטיח בהם , זוז לי מהעיניים ,ואל תפנה בעניני יותר , לא סובל אותך , אבל אתה לא תקרא לי "טרול מיותר בפורום " , מקווה שהבינות בזמן ...............
מה אתה מצפה שישחטו את התרנגולת שמטילה ביצי זהב? האיש הוא מחולל מספר אחת של תגובות ואמוציות המובילות לתגובות בפורום שמובילות לצפיות אם זה בפרסומות ואם זה באזכורים של יבואנים וציודם.
 
מרחם עליך בדיוק ! מרחם על אמיר קסנרר שמקלל במילים יפות ואלגנטיות במסווה של מתוחכם , לא מרחם על עצמי כלל , אתה איש קטן בודד שעסוק פה חדשות לבקרים כי לא נותר לך מפלט אחר ,עצתי לך תתמודד עם הבדידות והשחור שאתה נמצא בו , נצל את העיברית הרהוטה שלך למטרות אחרות , בכל זאת אתה מקלל (בעיברית יפה ) אדם משכיל ממך , בעל עברית אולי יותר משובחת משלך ,גבוה ממך , צעיר ממך , ואתה קורא לי טרול אחרי כל המפגשים שאירגנתי לטובת האתר , תמהני שלא מגיבים לך מהנהלת האתר ,אתה אולי לא מרמה אבל .... אתה מזכיר , זוהי תגובתי האחרונה אליך ומצפה מאחד ממנהלי הפורום לפנות אליך בהבהרות , כל תקופתי כאן השתדלתי לעזור לחברים שאשמח באם יגיבו למרות גיבוב השקרים שכהרגלך טטיח בהם , זוז לי מהעיניים ,ואל תפנה בעיניני יותר , לא סובל אותך , אבל אתה לא תקרא לי "טרול מיותר בפורום " , מקווה שהבינות בזמן ...............
אין שום מסווה, אין שום מתוחכם, אין עניין של עברית רהוטה, אלגנטיות ושאר ביטויים שאתה מייחס לי מתוך רגשי נחיתות. אני כותב כמו שאני חושב, בעברית רגילה לחלוטין, ואם זה מסובך מדי בשבילך, כפי שהודית לא פעם ולא פעמיים, אל תייחס לי התנשאות ותחכום בגלל המגבלות שלך.

אני לא חושב שאני יותר ממישהו כאן -- כולל אותך -- ולא פחות -- אני פשוט לא במשחק של למי יש יותר גדול, ואתה בעליל כן.

אני נמצא כאן חדשות לבקרים כי המחשב שלי בעמדת האזנה ב-sweet spot, וכשאני רואה מייל על פוסט באתר, אני יכול להגיב לו מיידית ולהמשיך בענייני. אם נחמד לך יותר להמציא לזה הסברים אחרים ולהפוך אותי למסכן, שיהיה. גם זה מנגנון פיצוי שאתה נזקק לו, ועוד כמה כמוך כאן שמרחמים עלי... :)
ZZ.jpeg



לא קראתי לך "טרול" בשום מקום ובשום מצב, וכתבתי שבעבר בהחלט תרמת לקהילה. כיום התרומה שלך הצטמצמה, ורוב הפוסטים שלך לאחרונה הן או בני שורה אחת שאין בה הרבה תוכן, או התנשאות על זבי חוטם מרום מעמדך, אחרי תקופה של חפירות על המערכות שיש לך בבית.

וכנראה ששכחת -- אני לא התייחסתי אליך בכלל, מטוב ועד רע. אתה התחלת במתקפה אישית עלי, ומשם והלאה רק הגבתי.
עמיר , שיטתך צטט / הגב / צטט/ הגב צטט/ וכל זה באריכות בלתי נסבלת , לא מעידה על תחכום , כי אם על טרחנות שמובילה לפחות אותי לדלג על הודעותיך הטרחניות , אולי אתה נראה לעצמך מתוחכם ויסודי ,תגובות בפורום לא נועדו להוכיח את צידקתך באריכות אלא הודעות תמציות ומעניינות , אתה משעמם אותי פחד וממש לא אוהב את התנהגותך , ואני לא בודד פה.
אז אם אתה לא רוצה לראות תגובות ממני עליך, אל תפנה אלי ואל תזכיר אותי. אם תעשה זאת -- ולא מפריע לי שתעשה, אני לא מתרגש ממך -- אחזיר לך במטבע שלך.

ולא משנה לי אם אתה סובל אותי או לא. אם אני מפריע לך, תתעלם, אין לך אופציה אחרת. שום דבר לא הולך להשתנות בעקבות ההתקפות הריקניות שלך.
 
לא מתיחס לטיפוסים כמוך ,תמשיך להגיב כרצונך , אולי יחזיר לך טיפה שפיות , מגעיל …….רוצה קצת רעידת אדמה רק תמשיך
 

בקשר לחוסר אופציה אחרת תרשה לי להפתיע אותך
 
אתה גם שקרן נכלולי , לא הולך לחפור בתגובותיך מהעבר , אבל בולט רצונך לסלקני מהפורום בכינוי “ יותר גרוע מטרול ,קוונטי מלהסביר לך איזה אפס אתה ומעולם לא תרמת למישהו משהו , אגב החדר מאוד מרשים , כל הכבוד
 
בתור אדם אתה פשוט דוחה וקצת ( בעדינות) לא מאוזן , ואם היית טיפה מעורב הייתה יודע זאת מאחרים , אבל האטימות והאובססיה שלך מונעת ממך להבין זאת ,תרצה מלחמת עולם בבקשה !
 

אתה גם שקרן נכלולי , לא הולך לחפור בתגובותיך מהעבר , אבל בולט רצונך לסלקני מהפורום בכינוי “ יותר גרוע מטרול ,קוונטי מלהסביר לך איזה אפס אתה ומעולם לא תרמת למישהו משהו , אגב החדר מאוד מרשים , כל הכבוד
איפה כתבתי עליך "יותר גרוע מטרול"? לא זכור לי משהו כזה.
ואין לי ולא הייתה לי שום כוונה לסלק אותך מהפורום.

אם זה מרגיע אותך להמציא כינויים, כמו ילד בן 3, ולומר שלא תרמתי למישהו משהו, תמשיך. אם אתה מאמין בזה, כנראה שזה נכון.
 
רק הבעיה שתגובותי הנזעמות גורמות לך לעונג וזה אני ודאי לא מעוניין לגרום לך.
 
רק הבעיה שתגובותי הנזעמות גורמות לך לעונג וזה אני ודאי לא מעוניין לגרום לך.
לא עונג ולא סבל. שיעמום. לילה טוב!
 

איזה ילד בן3 ,עזוב אותי ממך ואבחנותיך המטופשות , אני במקרה - רופא כללי - כירורג פה ולסת - תואר ראשון במדעי המוח ופילוסופיה במה קטונתי שתסביר לי שיש לי תגובות ילדותיות , חתיכת אפב
 
כותב לך ש90 db ברקע
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור