מה קרה לפורום? הנה מה שקרה.


עמיר היקר , אני לא אחסום אותך כי תגובותיך בלי לקרוא אותם משעשעות אותי , אבל אנהג כעצתך ואדלג עליהם , אין לי שום נטיה להיות במרכז למרות דבריך המטופשים , סך הכל ניסיתי בעבר לתחזק הפורום אקטיבית ופסיבית בניגוד לך שמשדר תגובות ״ שחורות ״ ללא שום עזרה למישהו , אני קטונתי מלדון אותך כטרחן , זה טבוע בך לעומק , שיבושם לך , תמשיך בדרכך כהרגלך , אני רק רציתי לומר לך איפה אתה במרחב , יום טוב
 

עמיר היקר , אני לא אחסום אותך כי תגובותיך בלי לקרוא אותם משעשעות אותי , אבל אנהג כעצתך ואדלג עליהם , אין לי שום נטיה להיות במרכז למרות דבריך המטופשים , סך הכל ניסיתי בעבר לתחזק הפורום אקטיבית ופסיבית בניגוד לך שמשדר תגובות ״ שחורות ״ ללא שום עזרה למישהו , אני קטונתי מלדון אותך כטרחן , זה טבוע בך לעומק , שיבושם לך , תמשיך בדרכך כהרגלך , אני רק רציתי לומר לך איפה אתה במרחב , יום טוב
בעבר, בהחלט תרמת לפורום ולקהילה. כיום? רק מקשקש ממה שאתה חושב שהוא מרום מושבך, מתנשא על זבי חוטם, ולא עוזר לאף אחד. לא שכתיבה בפורום היא בהכרח רק/בעיקר עזרה לזולת, אבל אם העלית את זה, אתה לא שם. חוצמזה, יש מצב שמי שכן הבינו את מה שכתבתי, בניגוד אליך, אולי יכולים למצוא שם דברים שאתה מוגבל מלמצוא.

בהחלט קטונת מלדון אחרים, למרות שאתה חושב שאתה במרכז העולם. הרי אתה אפילו לא מבחין בין "מקומי במרחב" לבין "התפיסה האישית שלך לגבי מקומי במרחב", שאלה דברים שונים מהותית, ואני לא מוצא שום עניין בתפיסתך האישית של שום דבר.

בקיצור, תמשיך להתנפח כהרגלך, ולשווע לטיפות תשומת לב, אבל אתה משעמם ואין לך שום דבר לומר עם עומק שמעבר לקליפת בצל. רוב התגובות שלך בזמן האחרון הן ריקנות של שורה אחת. זה עדיין שיפור יחסית למצב בו הצפת אותנו בהודעות חוזרות ונשנות עד זרא על שתי המערכות שיש לך בבית גם הרבה אחרי שהנושא מוצה עד תום.

לא הייתי כותב שום דבר מכל זה אם לא היית מתחיל עם הערות אישיות, שאינן לעניין בפורום. אני רק מחזיר לך במטבע שלך. אני מניח שאתה יודע כבר, מניסיון, שלא משנה מה תכתוב, יהיה לי מה לענות לך עם ריבית, או שאתה לא לומד מניסיון. לי זה לא מזיז לכאן או לכאן.
 
שני אלימים
 

  • Dislike
Reactions: AK1
שני אלימים
ואחד לא "אלים" לדעתו, אבל עוסק רק בשיפוטים של אלה שכותבים תכנים, ולא תורם שום דבר לתכנים עצמם, וגם בפאסיב‑אגרסיב נותן לייקים למי שהוא אוהב ודיסלייקים למי שהוא שונא, כאילו מישהו צריך את הציונים שלו, ופוחד לנמק אותם.

אין טיפוסים יותר מיותרים בפורום מאשר הטיפוס הזה. פשוט אין. אפילו טרולים עדיפים על ההתנהלות הזו.

זה פורום שאמור לעסוק באודיו, לא באנשים שכותבים על אודיו.
 
לא עונה , פשוט מרחם ! שיהיה לך יום טוב,
כשהייתי ילד, אהבתי לקרוא שוב ושוב סיפורים מהמיתולוגיה היוונית והרומאית, ועכשיו הזכרת לי אחד מהם:

קרויסוס, מלך לידיה, פנה לאוראקל של דלפי בשאלה האם לצאת למלחמה, וקיבל את התשובה: "אם תחצה את הנהר, תחרב אימפריה גדולה" -- אך לא שם לב לכך שהאוראקל לא ציינה איזו אימפריה. לאור זה, הוא יצא לקרב בביטחון מלא שינצח, והנבואה אכן התממשה -- רק שהאימפריה שנחרבה הייתה שלו.

במקרה שלנו, שמתי לב לכך שלא ציינת על מי אתה מרחם -- כנראה שבאיזשהו מקום אתה יודע שזה על עצמך... :)

ובכל מקרה זה לא רחמים של טוב לב, כפי שאתה מנסה להציג את זה :)

יומטוף!
 

אתה שואל מה קרה?
אני אגיד לך מה קרה!
טכנאי סאונד מגיע לרופא ומתלונן: "דוקטור, יש לי רעש מוזר באוזן שמאל, מין זמזום מעצבן כזה שלא מפסיק".
הרופא בודק אותו ביסודיות, מקשיב, מסתכל פנימה ואומר: "תשמע, הכל נראה תקין לחלוטין באוזן. אין שום דלקת או בעיה רפואית".
הטכנאי חושב רגע, נרגע ואומר: "אה, יופי, אז זה כנראה בעיה במקור".
 
אתה שואל מה קרה?
אני אגיד לך מה קרה!
טכנאי סאונד מגיע לרופא ומתלונן: "דוקטור, יש לי רעש מוזר באוזן שמאל, מין זמזום מעצבן כזה שלא מפסיק".
הרופא בודק אותו ביסודיות, מקשיב, מסתכל פנימה ואומר: "תשמע, הכל נראה תקין לחלוטין באוזן. אין שום דלקת או בעיה רפואית".
הטכנאי חושב רגע, נרגע ואומר: "אה, יופי, אז זה כנראה בעיה במקור".
חחחחח בדיחה ישנה ומוכרת. עדיין מצחיקה כל פעם מדש וכנראה תמיד תהיה רלוונטית.
 
יש אנשים שכל חייהם מוקדשים לפורומים אינטרנטים לכתוב את הגיגיהם . אין להם חיים אחרים.
 

האתר צריך טראפיק כמו כל אתר אינטרנטי ואני לא חולק על כך שהפרסומות בו לא מממנות את תפעולו, וכמו בכל אתר אינטרנטי יש לזה מחיר בסוג הטראפיק. כשיש אדם בעל ידע פנומנלי והטראפיק שלו הופך לתופעה ביזארית הוא נחוץ לאתר בדיוק כמוך Slim1900, תחשוב על ההכאות שאתה והוא חוטפים, על האזהרות שאתם מקבלים, והטראפיק נוע ינוע.
הסרה מחברות באתר לטעמי נובעת מעד כמה אותו חבר אומר משהו שפוגע בכלכליות האתר אפילו שיש בו טעם או בחברי האתר שהם חברים של מישהו בהנהלה ואין לי טענות כי כפי שהובהר מזמן האתר לא דמוקרטי.
 
נערך לאחרונה ב:
וזה בשבילך עמיר כי אני בטוח שתגיב על המילה 'ביזארי' והיה בטוח שלא אגיב בחזרה.

 

וזה בשבילך עמיר כי אני בטוח שתגיב על המילה 'ביזארי' והיה בטוח שלא אגיב בחזרה.

אשכרה התנהגות של ילד קטן.
אתה עכשיו מתגרה בבנאדם. חלאס!!
מה קרה, החזקת יומיים ואז הגירוד חזר לך והיית חייב?
אתה מבין שכעת ציירת על עצמך ציור מטרה באדום בוהק. הקרח עליו אתה צועד פה הולך ונמס. שים לב.
אח"כ תגיד הנהלת האתר נטפלת בלה בלה בלה...
 
עמיר,
אני סמוך ובטוח שתפגין בגרות נורמטיבית ופשוט תתעלם. :cool:
 
אשכרה התנהגות של ילד קטן.
אתה עכשיו מתגרה בבנאדם. חלאס!!
מה קרה, החזקת יומיים ואז הגירוד חזר לך והיית חייב?
אתה מבין שכעת ציירת על עצמך ציור מטרה באדום בוהק. הקרח עליו אתה צועד פה הולך ונמס. שים לב.
אח"כ תגיד הנהלת האתר נטפלת בלה בלה בלה...
אני לא ציירתי אתה ציירת עליי מזמן וזה לא כי התגובות שלי הן טרוליות כמו הסלים, האודיונאט וכו' אלא כי אני משקף דברים שאולי לא מתאימים לך שאנשים במיוחד חדשים יקראו.
לגבי התגרות בבן אדם, ההתנהגות הילדותית, אם תקרא שוב את חילופי הדברים האחרונים ביני ובינו תראה שעברנו לעקיצות ידידותיות שאינן מזכירות את הדינמיקה בינו למר חזה עוף.
זה שצירפתי קישור לקטע של אוזריק זה 'בונוס' לקוראים בסגנון 'אז מה אתה שומע עכשיו' שאולי לא מכירים את הלהקה הזו כנראה גם ע. חובב הקלאסי לא מכיר ואולי כדאי שיכיר, תקליל בבקשה, לא מגיב יותר בשירשור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור