AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 12,423
- מעורבות
- 3,108
- נקודות
- 113
@eran-bar -- אני מעדיף לתקן את השגיאות שלי כשאני מבחין בהן, אז הוספתי את מה שבעליל היה חסר בתגובה שלי לפוסט שלך.
תודה עמיר, האם אנדרואידים חולמים על כבשים חשמליות? פיליפ קיי דיק. נראה לי שהיום-לילה תישן היטב.@eran-bar -- אני מעדיף לתקן את השגיאות שלי כשאני מבחין בהן, אז הוספתי את מה שבעליל היה חסר בתגובה שלי לפוסט שלך.
בעבר, בהחלט תרמת לפורום ולקהילה. כיום? רק מקשקש ממה שאתה חושב שהוא מרום מושבך, מתנשא על זבי חוטם, ולא עוזר לאף אחד. לא שכתיבה בפורום היא בהכרח רק/בעיקר עזרה לזולת, אבל אם העלית את זה, אתה לא שם. חוצמזה, יש מצב שמי שכן הבינו את מה שכתבתי, בניגוד אליך, אולי יכולים למצוא שם דברים שאתה מוגבל מלמצוא.עמיר היקר , אני לא אחסום אותך כי תגובותיך בלי לקרוא אותם משעשעות אותי , אבל אנהג כעצתך ואדלג עליהם , אין לי שום נטיה להיות במרכז למרות דבריך המטופשים , סך הכל ניסיתי בעבר לתחזק הפורום אקטיבית ופסיבית בניגוד לך שמשדר תגובות ״ שחורות ״ ללא שום עזרה למישהו , אני קטונתי מלדון אותך כטרחן , זה טבוע בך לעומק , שיבושם לך , תמשיך בדרכך כהרגלך , אני רק רציתי לומר לך איפה אתה במרחב , יום טוב
ואחד לא "אלים" לדעתו, אבל עוסק רק בשיפוטים של אלה שכותבים תכנים, ולא תורם שום דבר לתכנים עצמם, וגם בפאסיב‑אגרסיב נותן לייקים למי שהוא אוהב ודיסלייקים למי שהוא שונא, כאילו מישהו צריך את הציונים שלו, ופוחד לנמק אותם.שני אלימים
כשהייתי ילד, אהבתי לקרוא שוב ושוב סיפורים מהמיתולוגיה היוונית והרומאית, ועכשיו הזכרת לי אחד מהם:לא עונה , פשוט מרחם ! שיהיה לך יום טוב,
חחחחח בדיחה ישנה ומוכרת. עדיין מצחיקה כל פעם מדש וכנראה תמיד תהיה רלוונטית.אתה שואל מה קרה?
אני אגיד לך מה קרה!
טכנאי סאונד מגיע לרופא ומתלונן: "דוקטור, יש לי רעש מוזר באוזן שמאל, מין זמזום מעצבן כזה שלא מפסיק".
הרופא בודק אותו ביסודיות, מקשיב, מסתכל פנימה ואומר: "תשמע, הכל נראה תקין לחלוטין באוזן. אין שום דלקת או בעיה רפואית".
הטכנאי חושב רגע, נרגע ואומר: "אה, יופי, אז זה כנראה בעיה במקור".