מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

אמצע 2024 לחובבי הפרוגרסיב מטאל - התברכנו בשתי אלבומים חדשים.

חובבי המטאל מתנצלים מראש שאנחנו עושים פה רק רעש למול ה"תו בשעה" האודיופילי :cool:



ולמי שפספס את האחרון של קטטוניה


עם ישראל חי - לא מפחד מדרך ארוכה!!!!!
 
 

 

סוף סוף יש מישהו (חוץ ממני),שאוהב את supermax !!! לוני אתה הראשון(שוב חוץ ממני) שמעלה קישור ללהקת רגאיי הגרמנית הניפלאה הזאת לאורך שנותיי כחבר פורום.:לב:
 


 

נערך לאחרונה ב:
לא לבעלי לב חלש - פרוגרסיב מטאל
להקה בת ז... חבל שיש לה רק שני רק תקליטים .
אני מעלה את הראשון בהזדמנות אעלה את השני
 
נערך לאחרונה ב:
אלבום סימפו-גוטיק מטאל מצויין,שיצא ממש לאחרונה כולל תקליטור בונוס עם גירסאות אינסטרומנטליות של האלבום: https://www.amazon.com/dp/B0CPTJDXT9?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details https://tidal.com/browse/album/340932694
 


 
נערך לאחרונה ב:
אני בטוח שאנשים לא מבינים ממה אנחנו חובבי הפרוג מטאל מתרגשים.
הם בטוחים שמודבר ברעש אחד שלם.
הינה אחד הגדולים אם לא הגדול מכולם מנסה לנגן קטע של קולגה שלו שלא פחות מטורף
כשצפיתי בזה חייכתי, צחקתי , והתרגשתי ברמה של דמעות.
כל הסוף שבוע עשיתי מרתון של TOOL.

איזה עונג שנולדנו ואנחנו חיים בתקופה של האומנים המטורפים האלו.
 

 

Slash - Orgy of the Damned


אלבום סולו חדש של גיטריסט GNR

20240528_232522.jpg
 
נערך לאחרונה ב:
Punk Jazz: The Jaco Pastorius Anthology
1acf33e8-2b26-40b9-a77e-3727be34a167.jpg
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור