בבקשה אייל. הפרגון שלך מחמם את הלב ונותן מוטיבציה להמשיך לשתף מהתוכן האהוב, במיוחד כשאתה יודע,שיש לו כתובת ואתה לא לבד.תשמע בחרת שיר מטורף !!!!!!
והמילים שם בכלל (מתאימים למה שקורה פה)!
ווא - תודה לך על בחירה מצויינת !!!

שת"פ טרי טרי של ג'ו סטריאני וסטיב ואי. Nuff said'
![]()
Joe Satriani & Steve Vai - The Sea of Emotion, Pt. 1
Listen to The Sea of Emotion, Pt. 1 on TIDALtidal.com
צ'מע, מבין מה אתה אומר אבל "נדושים" לא עושה איתם צדק.פעם חיבבתי את החברה.
אחרי שאתה מבין לעומק באמת את מה שקורה בדריים טיאטר או בלהקות מהעולם הפרוגרסיב מטאל, סטריאני וואי לפחות בעיני קצת נדושים.
למרות שהם גיטריסטים ברמה הגבוהה ביותר שיש.
מת על פטרוצ'י. על השוואות מי רואה את מי ומאיזה מטראז' - פחות(ועדיין לטעמי פרטרוצי כמובן לא רואה אותם ממטר לא יכולתי להתאפק.)
דווקא מכיר אותם, אחלה המלצה!להלן המלצה על סופר גרופ שאני מעריך שהרבה לא מכירים.