מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

81+VN-YO6XL._SL1425_.jpg
 
תשמע בחרת שיר מטורף !!!!!!
והמילים שם בכלל (מתאימים למה שקורה פה)!
ווא - תודה לך על בחירה מצויינת !!!
בבקשה אייל. הפרגון שלך מחמם את הלב ונותן מוטיבציה להמשיך לשתף מהתוכן האהוב, במיוחד כשאתה יודע,שיש לו כתובת ואתה לא לבד.:לב:
 
50 דקות ו40 שניות של בוקר בעולם אחר. פשוט כיף
17128192666007188622844476976951.jpg
 

 

 

להקה פרוגרסיב מטאל.
התקליטים שלה קשים לעיקול אם אתם פחות מתחברים לגרוולינג ולצעקות (כמוני) , הם מוסיקאים נפלאים.
וההמלצה שלי היא לפנינה הבאה:



 
 

שת"פ טרי טרי של ג'ו סטריאני וסטיב ואי. Nuff said'

פעם חיבבתי את החברה.
אחרי שאתה מבין לעומק באמת את מה שקורה בדריים טיאטר או בלהקות מהעולם הפרוגרסיב מטאל, סטריאני וואי לפחות בעיני קצת נדושים.
למרות שהם גיטריסטים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

(ועדיין לטעמי פרטרוצי כמובן לא רואה אותם ממטר לא יכולתי להתאפק :) .)


להלן המלצה על סופר גרופ שאני מעריך שהרבה לא מכירים.
 
פעם חיבבתי את החברה.
אחרי שאתה מבין לעומק באמת את מה שקורה בדריים טיאטר או בלהקות מהעולם הפרוגרסיב מטאל, סטריאני וואי לפחות בעיני קצת נדושים.
למרות שהם גיטריסטים ברמה הגבוהה ביותר שיש.
צ'מע, מבין מה אתה אומר אבל "נדושים" לא עושה איתם צדק.
תמיד היה (לשניהם) וייב של "בעלי מקצוע" ופחות של סופרסטארים חדשנים עם אובססיה להיות בפרונט. צריך לתת כבוד ל-session musicians שיודעים לשים את האגו בצד כדי לאפשר לקסם לקרות (ע"ע המתופף סטיב גד). למרות שמפה לשם לשניהם קריירת סולו ארוכה, ההתחלה שלהם קבעה את הטון להמשך. לסטריאני מגיע גם הרבה קרדיט על מעמדו כמורה...
בכל אופן, מה שיפה בעיני בטראק שהעליתי זה הבשלות והמקצוענות השקטה בשיתוף הפעולה ביניהם, לאו דווקא אפקט וואו. חוצמזה זה סתם קטע יפה גם בלי פרשנות מיוחדת.
(ועדיין לטעמי פרטרוצי כמובן לא רואה אותם ממטר לא יכולתי להתאפק :) .)
מת על פטרוצ'י. על השוואות מי רואה את מי ומאיזה מטראז' - פחות :p . יותר תותחים = יותר כיף.
להלן המלצה על סופר גרופ שאני מעריך שהרבה לא מכירים.
דווקא מכיר אותם, אחלה המלצה!
מאוד יפה אצלם ההתכתבות עם פרוג של פעם שקצת חסר ב"נקיון" של הז'אנר העכשווי.
 
חדש של Goodbye June, הרוקרים המעולים מנשוויל:
עוד 2 דוגמיות מאלבומים קודמים למי שלא מכיר אותם:
 

היום יצא אלבום חדש של אחלה להקה ישראלית Tomorrow’s Rain - Ovdan
כול הכבוד!!!
IMG_2114.jpeg
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור