מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

אלבום מצויין של להקה יחודית מאוד בעיקר בגלל הווקליטס שלהם.
כשהתחלתי להאזין ללהקה משהו לא הסתדר לי בכייני משהו (אבי ביטר של המטאל חחחח), אבל אחרי שמתרגלים יש שם אוסף של פנינים שפשוט כיף להאזין.
האלבום הזה אני ממש אוהב.
ובחרתי שיר שמקווה שתאהבו.

 
R-11144485-1510672191-2671.jpg
 

images (1).jpg
 

R-17208964-1612802220-8476.jpg
 

הופעה היסטורית לציון 30 שנות פעילות לחלוצת אוריינטל-מטאל הישראלית אורפנד לנד,אשר התקיימה ליפניי כשלוש שנים בהייכל התרבות בתל אביב ע"ג תקליטור+דיווידי: https://www.disccenter.co.il/prod/7...create-30th-anniversary-live-in-telaviv-cddvd https://tidal.com/browse/album/315119430
 

 

אלבום ג'אז מצויין,שהיה מועמד לפרס גראמי ב2023: https://www.prestomusic.com/jazz/products/9361957--parallel-motion https://tidal.com/browse/album/226264041
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור