היישר מהניילונים אלבום מטאל פשוט מטורף !!!
אזהרה: לא לבעליי לב חלש.
https://www.disccenter.co.il/prod/72150/pain-remains-limited-edition-digipak https://tidal.com/browse/album/236075892
אזהרה: לא לבעליי לב חלש.
אזהרה: לא לבעליי לב חלש.
https://www.prestomusic.com/jazz/products/8425089--bye-bye-blackbird https://www.allmusic.com/album/bye-bye-blackbird-mw0000096952 ועוד כמה מילים ממני: אנחנו עומדים בפתח של שנה חדשה,שהולכת להיות לא פשוטה גם חברתית וגם כלכלית,אז לפחות בתחביב של כולנו אני מצפה מחבריי הפורום ליותר סובלנות ופירגון הדדי ופחות צרות עין ובריונות מקלדת. נוביי גוד שמח !!! 