מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


מאוד מומלץ- כאילו להקשיב לסמפוניה הזו בדרך חדשה


 

אלבום מופת לזכרו של מיילס דייוויס.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/jazz/products/8425089--bye-bye-blackbird https://www.allmusic.com/album/bye-bye-blackbird-mw0000096952 ועוד כמה מילים ממני: אנחנו עומדים בפתח של שנה חדשה,שהולכת להיות לא פשוטה גם חברתית וגם כלכלית,אז לפחות בתחביב של כולנו אני מצפה מחבריי הפורום ליותר סובלנות ופירגון הדדי ופחות צרות עין ובריונות מקלדת. נוביי גוד שמח !!! :שתוי:
 
 

 

 

 

אני לא נפרד מ dire strats ומ modern talking....
קבלו הקלטות של תקליטים


 
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור