מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

רביעיית גיטרות במקצבים ספרדים סוחפים. המלצה חמה.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/8941281--el-alma-de-paco https://tidal.com/browse/album/195507033
 

 

לכל מי שאוהב את GENESIS ...

 
נשמע די טוב.
מפתיע עבור הקלטה עכל כך ישנה...

Screenshot_1.jpg
 
 

 

 

BA9F6B78-85FA-40AF-A852-4FB840F32252.jpeg


ביצוע משנת 2000 שמצטרף לפתנתיאון ההקלטות יחד עם ההקלטה האחרונה של גולד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור