מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מארז מרובע עם כל חמשת הקונצרטוים לפסנתר פלוס טריפל קונצרטו פלוס קונצרטו לכינור של בטהובן בביצוע והקלטה מעולים: https://www.prestomusic.com/classical/products/8185404--beethoven-the-solo-concertos https://tidal.com/browse/album/68343568
 



 

נערך לאחרונה ב:
 

אלבום מצויין,אבל די נדיר וקשה להשגה: https://www.discogs.com/ru/release/1190055-Beyond-The-Blue-Beyond-The-Blue
 

 

נערך לאחרונה ב:
 

729C11A3-CB4A-48F6-BE90-22FF2271738D.jpeg
מהמם. הקלטה וביצוע.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור