AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 12,440
- מעורבות
- 3,108
- נקודות
- 113
זה ממש לא אומר את זה, וזה לא נובע בשום אופן ממה שכתבתי. לא ברור לי איך הגעת לשם.אז אם אין הגדרה אחת ברורה, ובמקום אוזניים סומכים על מגזינים ו"גורואים", זה אומר שהשיווק קובע מה נשמע טוב?
מבחינתך, הגדרה שלך, אבל אתה משתמש במונח מקובל ומגדיר לו משמעות משלך.היי-אנד זה לא רק תג מחיר או כתבה נוצצת. אם מערכת מרגשת, סוחפת ומשכנעת, מבחינתי, זו בדיוק המשמעות.
זה כמו שאני אחליט להשתמש במילה "חתול" לתאר רהיט בן 4 רגלים שנועד לשבת עליו, ואתחיל לדבר על זה שהתיישבתי על החתול והיה מאוד נוח.
ברור שאודיו זו חוייה אישית וכו', אבל זה לא אומר שכל אחד יכול להגדיר מונחים לפי איך שנראה לו ולצפות שכולם יבינו אותו דבר כשהוא משתמש במילה מוכרת בצורה שונה מהמקובל.בסוף, אודיו זה חוויה (אישית). לא (רק) הגדרה של יחסי ציבור או (רק) נתונים.
