מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גמני. אבל למה שלא תשאל את היצרנים במה הדגם החדש שודרג ולמה זה שווה חמש מאות עד אלף דולר.
לא הבנתי אתה עושה לנו חידון ? אם יש לך מה להגיד אז תגיד למה סתם לקשקש.
 
לא הבנתי אתה עושה לנו חידון ? אם יש לך מה להגיד אז תגיד למה סתם לקשקש.
שלום אפי, כאחד מהצוות אתה צריך להקפיד על חופש הביטוי ודעןת שונות ולא נראה לי שעברתי על התקנון.
מה לגבי blue tak וקריסטלים? אני בהחלט שומע את ההבדל, אבל האם הבדל זה משהו שאנחנו מחפשים?
האם דיון כזה לא צריך להיות במחוזות האודיפיליה כפי שרציתם?
טוב, התהפכו מחצות לראפ הארדקור, תנסו מחר.
 
נערך לאחרונה ב:
שלום אפי, כאחד מהצוות אתה צריך להקפיד על חופש הביטוי ודעןת שונות ולא נראה לי שעברתי על התקנון.
מה לגבי blue tak וקריסטלים? אני בהחלט שומע את ההבדל, אבל האם הבדל זה משהו שאנחנו מחפשים?
האם דיון כזה לא צריך להיות במחוזות האודיפיליה כפי שרציתם?
אף אחד לא אמר שעברת על התקנון. אבל אנחנו מנסים ללמוד מהדיון ולא להתחכם סתם
למרות שהשרשור על נושא אחר העלית טענה לגבי דאק זול מאוד אצל החבר שלך שפירק יקרים יותר. רצוי לספק קצת פרטים על מה מדובר אחרת זה נתפס כסתם הערה עוקצנית.
 

אתה באמת לא שם לב לאגרסיביות בתשובתך?
שניצל פרסם פוסט לגבי DAC סיני שמני הביא לו לשמוע, אתה נובח על העץ הלא נכון.
 
מציע לך להרגיע ומהר.
עדיף שתקרא טוב את השרשור מתחילתו ואת הצורה שענית לשניצל בהודעה "5" זו לא התכתבות פרטית, לא מכובד לרשום בצורה כזאת.
לגבי הדאק אין לי מושג על מה אתה מדבר הראשון שמזכיר דאק בשרשור זה אתה.
 
אוקיי תחסום אותי, כמו שאמר לי יבואן גדול: כל האתר זה מאה אנשים שלא מייצגים דבר. תודה ושלום.
 

ובאשר ל- sorbothane,
משתמש בזה כבר כמה שנים במקומות ובתצורות שונות במערכת. כולן DIY.
עושה עבודה ללא ספק רק מה, צריך לדעת איך ומה: צפיפות חומר, עובי, כושר העמסה וכו׳.
קיצור, מניסיוני זה עובד חבל״ז אבל צריך לדעת כיצד ליישם.
תסביר לבחור שיש הבדל בין סורבוטן ליריעות ביטומניות לאיטום גגות , תודה על המים הקרים:לב:
 
נכון, אתמול היה לי ברדק בתגובות כי זו הפעם הראשונה שאני חופר באתר דרך סמארטפון, בדקתי לפני שעה מה כתבתי אתמול ובאמת נראה כאילו שתיתי קצת ..הרבה... בכל מקרה חשבתי שמדובר ב EPDM.
 

נערך לאחרונה ב:
איזה סלט עשית... לא יודע מה שתית אבל נראה לי עדיף שתתרחק.

Sorbothane זה x
יריעות ביטומניות לאיטום זה y
ו-EPDM זה בכלל z...

השניים האחרונים באים מעולם הבניין.
הראשון בכלל בא מעולם אחר לגמרי.

קיצר, העיקר שתשמור על הבריאות.
 
איזה סלט עשית... לא יודע מה שתית אבל נראה לי עדיף שתתרחק.

Sorbothane זה x
יריעות ביטומניות לאיטום זה y
ו-EPDM זה בכלל z...

השניים האחרונים באים מעולם הבניין.
הראשון בכלל בא מעולם אחר לגמרי.

קיצר, העיקר שתשמור על הבריאות.
 
דאק זול שמתקרב מאוד למכשירים יקרים הוא ה bluesound node icon.

לא מאמינים? נסו בעצמיכם

בכלל הדיגיטל ברמות מחיר עד 10000 שח השתפר פלאים ומשתווה למכשירים דורות אחורה יקרים בהרבה.
 

דאק זול שמתקרב מאוד למכשירים יקרים הוא ה bluesound node icon.

לא מאמינים? נסו בעצמיכם

בכלל הדיגיטל ברמות מחיר עד 10000 שח השתפר פלאים ומשתווה למכשירים דורות אחורה יקרים בהרבה.
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.
 
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.
כל הסיבות בגינן אתה זקוק לדאק ב 50K$

 
מה דעתכם על המוצר הזה ?

 

מעניין מאוד, נשמע כמו הברקה, שווה ניסיון.

אני גם מנסה למצוא אלטרנטיבות שיכוך לפני שאני פונה למוצרים שבשוק,
שבוע שעבר קניתי בערך קילו (ליחידה) של היופי הזה:
photo_5884044327699728195_y.jpg
























הגרוש וחצי שווים את הנראות, עכשיו מנסה לשמוע אם יש שיפור.

נ.ב
קיבלתי את ההשראה מכאן
 
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.


המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, אבל יש מלא חומר ברשת.
הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר.

מה שאהבתי:
שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ
שאסי קטן עם מסך נחמד מאוד, לא מסך מגע
יציאות rca ו xlr
איכות סאונד נהדרת. סאונד מאוזן.
אפשרות התקנת dirac room correction בתוספת תשלום
יציאת יואסבי מאפשרת חיבור אל דאק חיצוני. ה dirac עובד גם בקונפיגורצה הזו, כאשר המכשיר מחובר אל דאק חיצוני דרך היואסבי
roon ready
מחיר נוח

אפשר לשפר:
שאסי פלסטיק איכותי אבל לא מתכת.
לא מגיע עם שלט, אבל יש אפליקציה מצויינת.

מעבר לזה אין לי ממש תלונות או נקודות לשיפור במיוחד בגזרת המחיר הזו... המוצר לא מרגיש היי אנד כי הוא לא היי אנד מבחינת איכות הבניה. אך מבחינת ביצועים בעני הוא מעולה. אישית אני מעדיף מוצר בגזרת המחיר הזו, שאוכל להחליף כל כמה שנים מאשר להשקיע עשרות אלפים ולהחליף כשיש חידושים בדיגיטל. אני שומע דיגיטל ואנלוג 50-50 כך שזה לא המקור היחיד שלי.

חפש ברשת יש המון סקירות על המכשיר.
 
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.


המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, יש מלא חומר ברשת.
הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר.

מה שאהבתי:
שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ
שאסי קטן עם מסך נחמד מאוד, לא מסך מגע
יציאות rca ו xlr
איכות סאונד נהדרת. סאונד מאוזן.
אפשרות התקנת dirac room correction בתוספת תשלום
יציאת יואסבי מאפשרת חיבור אל דאק חיצוני. ה dirac עובד גם בקונפיגורצה הזו, כאשר המכשיר מחובר אל דאק חיצוני דרך היואסבי
roon ready
מחיר נוח

אפשר לשפר:
שאסי פלסטיק איכותי אבל לא מתכת.
לא מגיע עם שלט, אבל יש אפליקציה מצויינת.

מעבר לזה אין לי ממש תלונות או נקודות לשיפור במיוחד בגזרת המחיר הזו... המוצר לא מרגיש היי אנד כי הוא לא היי אנד מבחינת איכות הבניה. אך מבחינת ביצועים בעני הוא מעולה. אישית אני מעדיף מוצר בגזרת המחיר הזו, שאוכל להחליף כל כמה שנים מאשר להשקיע עשרות אלפים ולהחליף כשיש חידושים בדיגיטל. אני שומע דיגיטל ואנלוג 50-50 כך שזה לא המקור היחיד שלי.

חפש ברשת יש המון סקירות על המכשיר.
 

המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, יש מלא חומר ברשת.
הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר.

מה שאהבתי:
שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ
שאסי קטן עם מסך נחמד מאוד, לא מסך מגע
יציאות rca ו xlr
איכות סאונד נהדרת. סאונד מאוזן.
אפשרות התקנת dirac room correction בתוספת תשלום
יציאת יואסבי מאפשרת חיבור אל דאק חיצוני. ה dirac עובד גם בקונפיגורצה הזו, כאשר המכשיר מחובר אל דאק חיצוני דרך היואסבי
roon ready
מחיר נוח

אפשר לשפר:
שאסי פלסטיק איכותי אבל לא מתכת.
לא מגיע עם שלט, אבל יש אפליקציה מצויינת.

מעבר לזה אין לי ממש תלונות או נקודות לשיפור במיוחד בגזרת המחיר הזו... המוצר לא מרגיש היי אנד כי הוא לא היי אנד מבחינת איכות הבניה. אך מבחינת ביצועים בעני הוא מעולה. אישית אני מעדיף מוצר בגזרת המחיר הזו, שאוכל להחליף כל כמה שנים מאשר להשקיע עשרות אלפים ולהחליף כשיש חידושים בדיגיטל. אני שומע דיגיטל ואנלוג 50-50 כך שזה לא המקור היחיד שלי.

חפש ברשת יש המון סקירות על המכשיר.
הסתקרנתי ובאתר של המוכר בארץ כתוב "מארז שחור עשוי אלומיניום חלק".
אלא אם כן יש שילוב חומרים, מישהו טועה?
 
גם וגם
הקירות של השאסי אלומיניום
למעלה פלסטיק
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור