- הודעות
- 1,591
- מעורבות
- 462
- נקודות
- 83
לא הבנתי אתה עושה לנו חידון ? אם יש לך מה להגיד אז תגיד למה סתם לקשקש.גמני. אבל למה שלא תשאל את היצרנים במה הדגם החדש שודרג ולמה זה שווה חמש מאות עד אלף דולר.
לא הבנתי אתה עושה לנו חידון ? אם יש לך מה להגיד אז תגיד למה סתם לקשקש.גמני. אבל למה שלא תשאל את היצרנים במה הדגם החדש שודרג ולמה זה שווה חמש מאות עד אלף דולר.
שלום אפי, כאחד מהצוות אתה צריך להקפיד על חופש הביטוי ודעןת שונות ולא נראה לי שעברתי על התקנון.לא הבנתי אתה עושה לנו חידון ? אם יש לך מה להגיד אז תגיד למה סתם לקשקש.
אף אחד לא אמר שעברת על התקנון. אבל אנחנו מנסים ללמוד מהדיון ולא להתחכם סתםשלום אפי, כאחד מהצוות אתה צריך להקפיד על חופש הביטוי ודעןת שונות ולא נראה לי שעברתי על התקנון.
מה לגבי blue tak וקריסטלים? אני בהחלט שומע את ההבדל, אבל האם הבדל זה משהו שאנחנו מחפשים?
האם דיון כזה לא צריך להיות במחוזות האודיפיליה כפי שרציתם?
Me, I'm just a lawnmower you can tell me by the way I walk.אני בטוח שכולם פה ישמחו לדעת איזה דאק זול פירק ומה פורק![]()
תסביר לבחור שיש הבדל בין סורבוטן ליריעות ביטומניות לאיטום גגות , תודה על המים הקריםובאשר ל- sorbothane,
משתמש בזה כבר כמה שנים במקומות ובתצורות שונות במערכת. כולן DIY.
עושה עבודה ללא ספק רק מה, צריך לדעת איך ומה: צפיפות חומר, עובי, כושר העמסה וכו׳.
קיצור, מניסיוני זה עובד חבל״ז אבל צריך לדעת כיצד ליישם.

האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?דאק זול שמתקרב מאוד למכשירים יקרים הוא ה bluesound node icon.
לא מאמינים? נסו בעצמיכם
בכלל הדיגיטל ברמות מחיר עד 10000 שח השתפר פלאים ומשתווה למכשירים דורות אחורה יקרים בהרבה.
כל הסיבות בגינן אתה זקוק לדאק ב 50K$האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.
darko.audio
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.
האם אתה יכול בבקשה להרחיב ולתת יותר פרטים עליו?
מול איזה דאק\ים עשית השוואה
ומה נקודות החוזקה והחולשה שלו.
אני בדיוק מחפש לעצמי דאק הכולל סטרימר שיחליף את הHEGEL HD11 המזדקן שלי.
הסתקרנתי ובאתר של המוכר בארץ כתוב "מארז שחור עשוי אלומיניום חלק".המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, יש מלא חומר ברשת.
הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר.
מה שאהבתי:
שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ
שאסי קטן עם מסך נחמד מאוד, לא מסך מגע
יציאות rca ו xlr
איכות סאונד נהדרת. סאונד מאוזן.
אפשרות התקנת dirac room correction בתוספת תשלום
יציאת יואסבי מאפשרת חיבור אל דאק חיצוני. ה dirac עובד גם בקונפיגורצה הזו, כאשר המכשיר מחובר אל דאק חיצוני דרך היואסבי
roon ready
מחיר נוח
אפשר לשפר:
שאסי פלסטיק איכותי אבל לא מתכת.
לא מגיע עם שלט, אבל יש אפליקציה מצויינת.
מעבר לזה אין לי ממש תלונות או נקודות לשיפור במיוחד בגזרת המחיר הזו... המוצר לא מרגיש היי אנד כי הוא לא היי אנד מבחינת איכות הבניה. אך מבחינת ביצועים בעני הוא מעולה. אישית אני מעדיף מוצר בגזרת המחיר הזו, שאוכל להחליף כל כמה שנים מאשר להשקיע עשרות אלפים ולהחליף כשיש חידושים בדיגיטל. אני שומע דיגיטל ואנלוג 50-50 כך שזה לא המקור היחיד שלי.
חפש ברשת יש המון סקירות על המכשיר.