מה היתרון בלקנות אצל יבואן?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiogod
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

קח בחשבון את המשבר העולמי בתעשיית הצ'יפים, בכל העולם ציוד מושבת ולא רק אודיו במשך חודשים.

פה ושם אני שומע סיפורים מזעזעים על התנהגות יבואנים ותמיד מנסה להצליב מידע לפני שאני שופט, בתכל'ס יש בארץ מעט יבואנים וכולם מכירים את כולם, אני נכוויתי מאחד עם מוניטין לא מחמיאים ורק מקווה שיגמרו הפראיירים שעושים איתו עיסקה כי מסתבר שבארצנו הקטנטונת אנשים לא רוצים להסתבך בפרסום שמות.
המשבר בצ'יפים הוא של הCPUs
זה שבב מסוג אחר שאני בספק שיש משבר עולמי לגביו
 

דוגמא חיה ליבואן מחורבן
קניתי לפני שנה רסיבר ממותג מוביל סדרות גבוהות. קניתי דרך היבואן הרשמי
לפני שבועיים הלך מעגל ה hdmi
הוא באחריות אז שלחתי לתיקון
אחרי שבוע במעבדה הם הודיעו לי שאין להם את המעגל ויקח 3 חודשים להזמין אותו.
זהו
יחד עם השבועיים שעברו ובהתחשב בזה שלפרק 4 ברגים ולהחליף כרטיס יקח להם עוד שבועיים זה 4 חודשים המתנה
אחלה שירות
אני כמובן הבהרתי שזה לא מקובל עלי וממתין לראות מה הם יעשו בנידון.
במקרה הנל, גם אם הוא לא אשם במחסור
החלקים, מחובתו לספק לך מכשיר חלופי
לתקופה ארוכה שכזו.
כמובן מכשיר שווה ערך ולא רסיבר ב 200 דולר.
 
כן כמובן ברור ש יותר. תהנה מהם זה הכי חשוב השאר שטויות.

עד עכשיו התיחסתי אליך כפרסונה שהיא שילוב של ידע מועט בתחום, ביחד עם כושר התנסחות ברמה של ילד בכיתה ג',
אבל ברגע שאתה בוחר לקרוא לי שקרן, בו בזמן שאתה לא בקיא בעובדות, אני אצטרך להתיחס אליך לגמרי אחרת.

אם כתבתי שהעלות של הבאת המגבר מחו"ל, הייתה עבורי גבוהה יותר מההצעה של היבואן המקומי, אז תתיחס לזה כתורה מסיני. לא הכל זה כסף.

מציע לך להשמר בלשונך.

רן
 
קח בחשבון את המשבר העולמי בתעשיית הצ'יפים, בכל העולם ציוד מושבת ולא רק אודיו במשך חודשים.

פה ושם אני שומע סיפורים מזעזעים על התנהגות יבואנים ותמיד מנסה להצליב מידע לפני שאני שופט, בתכל'ס יש בארץ מעט יבואנים וכולם מכירים את כולם, אני נכוויתי מאחד עם מוניטין לא מחמיאים ורק מקווה שיגמרו הפראיירים שעושים איתו עיסקה כי מסתבר שבארצנו הקטנטונת אנשים לא רוצים להסתבך בפרסום שמות.
לא מסכים
יש לו במלאי רסיברים כאלו
שיפרק מאחד אחר
שיחליף
שיתן רסיבר חלופי בנתיים
 

דוגמא חיה ליבואן מחורבן
קניתי לפני שנה רסיבר ממותג מוביל סדרות גבוהות. קניתי דרך היבואן הרשמי
לפני שבועיים הלך מעגל ה hdmi
הוא באחריות אז שלחתי לתיקון
אחרי שבוע במעבדה הם הודיעו לי שאין להם את המעגל ויקח 3 חודשים להזמין אותו.
זהו
יחד עם השבועיים שעברו ובהתחשב בזה שלפרק 4 ברגים ולהחליף כרטיס יקח להם עוד שבועיים זה 4 חודשים המתנה
אחלה שירות
אני כמובן הבהרתי שזה לא מקובל עלי וממתין לראות מה הם יעשו בנידון.
לא הכל מתחיל ונגמר בכסף.

יש כאן יבואנים שהם סופר מקצוענים, נגישים, אדיבים והוגנים וזה בסדר לשלם להם קצת יותר.
מנסיוני, אלו הם הרוב המוחלט, אבל זה בהחלט לא כולם.

מצד שני יש כאן יבואנים שצריך וחייבים להשמר מפניהם, כי אתה עלול להפגע במישורים שונים הקשורים עם שירות, אמינות, מחיר, חוסר ידע ואפילו כשרות המוצר.

הצעתי בעניין הזה היא לבדוק היטב לגבי היבואן איתו מתכוונים לבצע את העסקה וככל ויש ספקות לגבי אישיותו, אמינותו ויכולותיו המקצועיות, לשקול רכישת המוצר בדרכים אחרות ולאו דווקא לוותר עליו.

רן
 
קח בחשבון את המשבר העולמי בתעשיית הצ'יפים, בכל העולם ציוד מושבת ולא רק אודיו במשך חודשים.

פה ושם אני שומע סיפורים מזעזעים על התנהגות יבואנים ותמיד מנסה להצליב מידע לפני שאני שופט, בתכל'ס יש בארץ מעט יבואנים וכולם מכירים את כולם, אני נכוויתי מאחד עם מוניטין לא מחמיאים ורק מקווה שיגמרו הפראיירים שעושים איתו עיסקה כי מסתבר שבארצנו הקטנטונת אנשים לא רוצים להסתבך בפרסום שמות.
במידה והוא לא יעשה משהו בנידון אני אפרסם את הסיפור בכל פורום/רשת חברתית אפשרי
אין בזה לשון הרע. זה לתועלת
כרגע אני עוד ממתין לתשובות לכן לא ציינתי שום פרט מזהה
 
מי זה המשה הזה ,? טעיתי עם יוסי שגם אליו .....
 

אחלה יבואנים, אחלה שרות, אחלה חוויה,אחלה סאונד.
יאללה להתקדם
 
מצד שני יש כאן יבואנים שצריך וחייבים להשמר מפניהם, כי אתה עלול להפגע במישורים שונים הקשורים עם שירות, אמינות, מחיר, חוסר ידע ואפילו כשרות המוצר.



רן

מה זה אומר בדיוק "כשרות"?
 
תקינות
 

מה זה אומר בדיוק "כשרות"?
כשרות המוצר יכולה לבוא לידי ביטוי במכירה של מוצרים הנחזים להיות מוצרים מקוריים, אבל בפועל הם זיוף;

ו/או מוצר הנרכש כחדש ומגיע תקול, במשך 3 פעמים ברציפות ומכאן ניתן להניח כי אותו יבואן עוסק ב- B Stock;

ו/או ניסיון למכור מוצר המוצג כדגם אחרון, אבל בפועל מסתבר כדגם ישן.

יזהר הקונה.

רן
 
נערך לאחרונה ב:
כשרות המוצר יכולה לבוא לידי ביטוי במכירה של מוצרים הנחזים להיות מוצרים מקוריים, אבל בפועל הם זיוף;

ו/או מוצר הנרכש כחדש ומגיע תקול, במשך 3 פעמים ברציפות ומכאן ניתן להניח כי אותו יבואן עוסק ב- B Stock;

ו/או ניסיון למכור מוצר המוצג כדגם אחרון, אבל בפועל מסתבר כדגם ישן.

יזהר הקונה.

רן

תודה.
אתה מכוון למשהו ספציפי?
 
תודה.
אתה מכוון למשהו ספציפי?

אני לא מאלו ש-"מכוונים", אלא אומרים במפורש את הדברים, ככל ויש לי מה להגיד.

אם היה לי בשלב זה משהו ספציפי ומפורש להגיד, הייתי אומר זאת.

ביקשת הבהרה לגבי המילה "כשרות" אז הבהרתי לך באופן כללי במה יכול לבוא לידי ביטוי המושג: "כשרות המוצר".

לשמחתי, לא חוויתי על בשרי את אחת מ- 3 האופציות שמניתי (ויש עוד כמובן), אבל תתפלא, המקרים שמניתי, הם אכן אינסידנטים שנתקלתי בהם, במסגרת עיסקאות שביצעו חברים עם יבואנים שונים במרוצת השנים.

כאמור, כמו בכל תחום, גם בתחום שלנו, יש יבואנים טובים יותר ויש יבואנים טובים פחות וכמו בכל עסקה כלכלית מהותית, נדרש לבצע בדיקות מקיפות לפני כל רכישה.

רן
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור