מגבר,pure class a...

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני קורא להם רתכות.....וגם אני אוהב אותם בלית ברירה......הרמקול שלי לא מסוגל לזוז בכלל בלי רתכת כזו, עם נצילות של כ 80 dBA והתנגדות של 2.8 אוהם.
 

נערך לאחרונה ב:
אני קורא להם רתכות.....וגם אני אוהב אותם בלית ברירה......הרמקול שלי לא מסוגל לזוז בכלל בלי רתכת כזו, עם נצילות של כ 80 dBA והתנגדות של 2.8 אוהם.
יאללה יאללה.
רתכת כבלים כבלים רתכת זרם אקולייזר רתכת כבלים.
 
לי יש מונובלוקים XA100.5 של PASS LABS.

מניסיוני עד היום עם שני מגברים קלאס A שונים בתכלית (musical fidelity a1) והמונובלוקים של פאס, הצליל הוא כאילו מוסיקלי ו"חמאתי" אבל זה בא על חשבון ATTACK, על חשבון דינמיות קצת, על חשבון צליל מעט רופס, וכל זאת בחבילה לא ידידותית למשתמש: כל הזמן צריך לנהל את ההדלקה והכיבוי שלהם.
לא מת על זה, בלשון המעטה.

למזלי, השילוב שלהם עם הלקסמן הוא מספיק מוצלח ובוגר כדי להיות מספק ומהנה לאורך זמן. אבל הדבר השני שאני מחליף במערכת זה את המונובלוקים (אולי לפאס אבל לא קלאס A).
כקונספט של צליל, זה לדעתי קונספט מיושן ורפה.
 
אבל הדבר השני שאני מחליף במערכת זה את המונובלוקים (אולי לפאס אבל לא קלאס A).
כקונספט של צליל, זה לדעתי קונספט מיושן ורפה.

ומה הראשון ברשימה?
 

לי יש מונובלוקים XA100.5 של PASS LABS.

מניסיוני עד היום עם שני מגברים קלאס A שונים בתכלית (musical fidelity a1) והמונובלוקים של פאס, הצליל הוא כאילו מוסיקלי ו"חמאתי" אבל זה בא על חשבון ATTACK, על חשבון דינמיות קצת, על חשבון צליל מעט רופס, וכל זאת בחבילה לא ידידותית למשתמש: כל הזמן צריך לנהל את ההדלקה והכיבוי שלהם.
לא מת על זה, בלשון המעטה.

למזלי, השילוב שלהם עם הלקסמן הוא מספיק מוצלח ובוגר כדי להיות מספק ומהנה לאורך זמן. אבל הדבר השני שאני מחליף במערכת זה את המונובלוקים (אולי לפאס אבל לא קלאס A).
כקונספט של צליל, זה לדעתי קונספט מיושן ורפה.
דבר, כמה אתה רוצה עליהם ? :D
 
לי יש מונובלוקים XA100.5 של PASS LABS.

מניסיוני עד היום עם שני מגברים קלאס A שונים בתכלית (musical fidelity a1) והמונובלוקים של פאס, הצליל הוא כאילו מוסיקלי ו"חמאתי" אבל זה בא על חשבון ATTACK, על חשבון דינמיות קצת, על חשבון צליל מעט רופס, וכל זאת בחבילה לא ידידותית למשתמש: כל הזמן צריך לנהל את ההדלקה והכיבוי שלהם.
לא מת על זה, בלשון המעטה.

למזלי, השילוב שלהם עם הלקסמן הוא מספיק מוצלח ובוגר כדי להיות מספק ומהנה לאורך זמן. אבל הדבר השני שאני מחליף במערכת זה את המונובלוקים (אולי לפאס אבל לא קלאס A).
כקונספט של צליל, זה לדעתי קונספט מיושן ורפה.
הדבר האחרון שאתה יכול לומר על המערכת שלך זה מה שכתבתה....מאיפה הבאתה את זה?
יש לך מע בסביבות 400k שח .והפכתה אותה לשקם אלקטריק?
 
ומה הראשון ברשימה?
דאק היסטרי, כמובן ;)
 

אין הגברה (או מכשיר אודיו) ללא חסרונות.
למרות שמכליל, לקלאס A יש טונליות יותר טבעית לטעמי, כמו שמתנוש אמר, אבל על חשבון דינמיקה מתפרצת וקצת מהירות. מצד שניב מגבר שיתן יותר דינמיקה ושקיפות, יפגע בטונליות, אין ארוחות חינם. אצל פאס זה מתבטא יפה בהבדלים בין סדרת ה x ל xa.

מי ששומע מוזיקה עם זמרים, הרכבי ג'אז קטנים וחשובה לו טונליות, כנראה יעדיף קלאס A. מי ששומע יותר פיוז'ן, ג'אז אוומגארד, ביג בנדז, מוזיקה אלקטרונית, כנראה יעדיף AB או D.

מי ששומע גם וגם, שיקנה שני מגברים ;)
 
שני מגברים זו האופציה הנכונה.
עדיף שני בתים... ומערכת בכל בית.
 
אני לא בטוח שאפשר חד משמעית לענות על השאלה איזה מגבר טוב יותר, לכל סוג של הגברה יש את היתרונות החסרונות שלה.
יש מגברי class A וגם מגברי Class D מעולים.
הכל זה עניין של תכנון, התאמה בין המגבר לרמקול, טעם אישי ודרישות של המשתמש.

עם רמקולים מסויימים (לא תובעניים בזרם) ובתכנון הנכון, גם מגבר IC יכול להשמע לא פחות ממדהים.
 

נערך לאחרונה ב:
לא מבין למה כולם מתפלפלים פה על דברים פשוטים יחסית !
 
בתנאים הנכונים כל מגבר בקבוצה מסוימת יכול להשמע הרבנה יותר טוב ממגבר שעולה פי שלוש מקבוצה אחרת , אני בינתיים מרוצה ממגבר קלאס a. 240 w מאשר אחרים , ניסיתי!!!
אבל תלוי כמובן ברמקול ובחדר, קלאס ab שומע את הסיליקון של הטרנזיסטורים , אבל הרמקול עצבני וקרמי , צריך להרגיע אותו .
 
אחלה שרשור דבר זה סיקרן אותי מזמן ומאניין אותי עוד דבר:
ראיתי מגברים של class A שמוצאים 30-100 וואט למשל, אך יש גם כאלה שמוצאים 300 ורשום pure class A, והם לא לגמרי מפלצות, איך זה? איפה פויינטה (אם בכלל)?
האם יש הבדל בין מגבר כזה של 80 וואט או 300?
מי שהוא פעם אמר (ובצדק) שחשובה לא כמות אלה איכות הוואטים, אך עדיין מדובר בחברות ידועות בתחום...
 

מגבר class a שמוציא כדברך 300 ואט או כמעט כל מגבר class a אמיתי,חייב שנאי (או זוג במקרה שהוא מנורתי ) גדול.מהסיבה הפשוטה שצריך לעבור שם הרבה זרם.וכן נראה סוג של מפלצת.גם אני נתקלתי במגברים בגודל של סי די רגיל שרשום עליהם class a .אולי ב 2 ואט ראשונים.
מזכיר לי את הערכות של איווה 3500 ואט pmpo
 
יאללה יאללה.
רתכת כבלים כבלים רתכת זרם אקולייזר רתכת כבלים.
יאללה יאללה.
דיפיוזר ראוטר מטלית אבק קרמיקה גרניט פורצלן ספונג'ה 5.XA100 עוזרת בית פיוז
 
אחלה שרשור דבר זה סיקרן אותי מזמן ומאניין אותי עוד דבר:
ראיתי מגברים של class A שמוצאים 30-100 וואט למשל, אך יש גם כאלה שמוצאים 300 ורשום pure class A, והם לא לגמרי מפלצות, איך זה? איפה פויינטה (אם בכלל)?
האם יש הבדל בין מגבר כזה של 80 וואט או 300?
מי שהוא פעם אמר (ובצדק) שחשובה לא כמות אלה איכות הוואטים, אך עדיין מדובר בחברות ידועות בתחום...
חשובה גם הכמות !
 

יש אגדה שמגבר 60 W מקלאס A מקביל למגבר הרבה יותר חזק מהאחרים , זה לא נכון בכלל , אני ניסיתי מגבר שפופרות 140W שפופרות , לא התחיל אפילו להזיז לי הרמקול , עדיין צריך ואטים וזרם קודם כל , הטונליות בהמשך !
 
יש אגדה שמגבר 60 W מקלאס A מקביל למגבר הרבה יותר חזק מהאחרים , זה לא נכון בכלל , אני ניסיתי מגבר שפופרות 140W שפופרות , לא התחיל אפילו להזיז לי הרמקול , עדיין צריך ואטים וזרם קודם כל , הטונליות בהמשך !
אולי בגלל שמגבר שפופרות מגביר מתח ולא זרם
גם אני שמתי לב אצלי שהיה לי רמקול פחות נציל נשמע אצלי טוב יותר עם מגבר solid state מאשר שפופרות
כמובן עם ציוד הרבה יותר זול ממה שמסתובב אצלך
 
אחלה שרשור דבר זה סיקרן אותי מזמן ומאניין אותי עוד דבר:
ראיתי מגברים של class A שמוצאים 30-100 וואט למשל, אך יש גם כאלה שמוצאים 300 ורשום pure class A, והם לא לגמרי מפלצות, איך זה? איפה פויינטה (אם בכלל)?
האם יש הבדל בין מגבר כזה של 80 וואט או 300?
מי שהוא פעם אמר (ובצדק) שחשובה לא כמות אלה איכות הוואטים, אך עדיין מדובר בחברות ידועות בתחום...
אם אתה לא מפוצץ ווליום אתה לא עובר 10 וואט
לפני כמה חודשים החלפתי מגבר קלאס AB של 220 וואט עם מגבר pure class A של 30 וואט - לא עובר בחיים את שעה 9 בווליום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור