כמה אודיופילים יש בארץ ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiofile
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

החדר, אוסף המדיה, המערכת
מהמרשימים שניתן להעלות על הדעת!
יחסית למה שיש ל- @Slim1900 בבית, זה מעופש. אצלו זה הרבה יותר טוב, הרבה מעבר למה שאפשרי לנו, עלובי הנפש, להעלות על הדעת. הרי הוא לא סתם ישמיץ.
 
כך נראה חדר מעופש. יש גם מזגן מיצובישי להגדלת העיפוש.
המחשב נמצא ב-sweet spot, כך שאני יכול לענות לפוסטים טיפשיים בלי לזוז מהמקום ובלי להפסיק להאזין, וכן, אני יכול במקביל.

צפה בקובץ המצורף 65998צפה בקובץ המצורף 65996צפה בקובץ המצורף 65997צפה בקובץ המצורף 65995

אני לא מבין איך אוכל לחיות בלי ש- @Slim1900 ישים אלי לב וירחם עלי עד כמה שאני מסכן וסובל להיות כאן בתוך העיפוש.

אני כן יכול להבין מגבלות חשיבה, כמו שמישהו פשוט לא מסוגל להבין שלאחרים יש העדפות ואהבות שונות משלו, ושחושב שלאחרים ממש חסרים הדברים שהוא אוהב, והם מסכנים בלעדיהם.

שפלות מעורבת במוגבלות, צירוף חביב.

עמיר, החדר שלך מדבר בשפה של מוזיקה שהרבה אחרים (חובבים/וותיקים וטרולים למינהם כאחד) אפילו לא התחילו להגות את המילה מ-ו-ז-י-ק-ה.
עדיין זוכר את ביקורי אצלך קרוב לעשור אחורה.
מרשים מאוד !
 

יחסית למה שיש ל- @Slim1900 בבית, זה מעופש. אצלו זה הרבה יותר טוב, הרבה מעבר למה שאפשרי לנו, עלובי הנפש, להעלות על הדעת. הרי הוא לא סתם ישמיץ.

תלמד להתעלם חבר.
כמו שאני מתעלם מהרבה צרי עין ומתוסכלים למינהם שחלב עדיין נשפך מהשפתיים שלהם.
 
אאל"ט IL audio הדגים רמקולים כאלה או דגם אחר של היצרן בתערוכה האחרונה, וזה היה החדר עם הצליל הכי טוב (לדעתי כמובן).
 
אאל"ט IL audio הדגים רמקולים כאלה או דגם אחר של היצרן בתערוכה האחרונה, וזה היה החדר עם הצליל הכי טוב (לדעתי כמובן).
גם לי זכור מתערוכת dtown, ושלא במפתיע, גם לי זה היה החדר שנשמע הכי טוב, ובהפרש ניכר.
 

ואוו איזה חדר מדהים, גם המערכת גם האוסף המטורף של כל המוסיקה, אין לי מושג איך קוראים ואיזה כינוי כמו ״אודיופיל״ נותנים ולמי, אני חושב שזה לא באמת משנה, מה שבטוח האיש הנכבד אוהב מוסיקה, שרק תהנה מהחדר המדהים שיש לך עוד הרבה הרבה שנים
 
ואוו איזה חדר מדהים, גם המערכת גם האוסף המטורף של כל המוסיקה, אין לי מושג איך קוראים ואיזה כינוי כמו ״אודיופיל״ נותנים ולמי, אני חושב שזה לא באמת משנה, מה שבטוח האיש הנכבד אוהב מוסיקה, שרק תהנה מהחדר המדהים שיש לך עוד הרבה הרבה שנים
איזה רמקולים יש לAK1?
 
איזה רמקולים יש לAK1?
 

איזה רמקולים יש לAK1?


שרשור בו כבר שאלת את השאלה הנ"ל מפוסט #98
תחת שם אחר Audioaudio

אתה באמת חושב שהקוראים אותך טיפשים או מאותגרים?
 
אתה באמת חושב שהקוראים אותך טיפשים או מאותגרים?
הוא עצמו מאותגר. הרי לאחרונה הוא התחיל לשאול את כולם איזה מערכות יש להם, בלי שהיה מוכן לפרט את שלו (עוד שאלה שהוא לא עניה עליה והחליף נושא כל פעם מחדש). לעומת זאת, אני עניתי לבקשתו עם לינק לשרשור על המערכת שלי, שיש בו פירוט מלא, והוספתי בסוף הפוסט הפותח גם עדכון למאי 24. אבל כמו שהוא שכח את התגובה שציטטת, הוא שכח את התשובה גם הפעם. לא נורא.
 

אתה עושה לי מבחן? אז בוא אני אענה לך אין לי מושג איזה רמקולים אין לי מושג איזו מערכת ,אני לא מתיימר להבין ולא מבין בסטריאו כמעט כלום, הדבר היחיד שזיהיתי זה הסאבים של פרליסטן שיש לי גם, אני קורא ומידי פעם כותב גם בשביל ללמוד ולהבין דברים וגם בשביל לפרגן לאנשים שמגיע להם ,מה שבטוח אחרי שאלה כמו ששאלת אותי ממך לא נראה לי שאלמד משהו
 
אתה עושה לי מבחן? אז בוא אני אענה לך אין לי מושג איזה רמקולים אין לי מושג איזו מערכת ,אני לא מתיימר להבין ולא מבין בסטריאו כמעט כלום, הדבר היחיד שזיהיתי זה הסאבים של פרליסטן שיש לי גם, אני קורא ומידי פעם כותב גם בשביל ללמוד ולהבין דברים וגם בשביל לפרגן לאנשים שמגיע להם ,מה שבטוח אחרי שאלה כמו ששאלת אותי ממך לא נראה לי שאלמד משהו
שאלתי כי לא היה בא לי לשאול אותו ישירות
לא מבחן ולא כלום
אני לא מסוג האנשים שעושה את זה , למרות שלא חסר מהם בעולם ...
 
שאלתי כי לא היה בא לי לשאול אותו ישירות
לא מבחן ולא כלום
אני לא מסוג האנשים שעושה את זה , למרות שלא חסר מהם בעולם ...
אני האחרון שאתה יכול לשאול, באמת שלא היה לי מושג, עכשיו אני כבר יודע. באמת אנשים משקיעים ממיטב כספם, וזמנם ,עושים מה שכיף להם ועושה להם טוב, באמת למה לא לפרגן גם אם יש התווכחויות ודעות שונות . הדבר היחיד בתחום הזה שלא עולה כסף זה פרגון
 

כך נראה חדר מעופש. יש גם מזגן מיצובישי להגדלת העיפוש.
המחשב נמצא ב-sweet spot, כך שאני יכול לענות לפוסטים טיפשיים בלי לזוז מהמקום ובלי להפסיק להאזין, וכן, אני יכול במקביל.

צפה בקובץ המצורף 65998צפה בקובץ המצורף 65996צפה בקובץ המצורף 65997צפה בקובץ המצורף 65995

אני לא מבין איך אוכל לחיות בלי ש- @Slim1900 ישים אלי לב וירחם עלי עד כמה שאני מסכן וסובל להיות כאן בתוך העיפוש.

אני כן יכול להבין מגבלות חשיבה, כמו שמישהו פשוט לא מסוגל להבין שלאחרים יש העדפות ואהבות שונות משלו, ושחושב שלאחרים ממש חסרים הדברים שהוא אוהב, והם מסכנים בלעדיהם.

שפלות מעורבת במוגבלות, צירוף חביב.

חדר מאוד מיוחד עם סאונד מאוד מיוחד שעבר לא מעט גלגולים, על מנת להוציא ממנו את המקסימום.

מעבר לעלויות, יש כאן הרבה מחשבה, הרבה אנרגיה..

אבל בראש ובראשונה יש כאן הבנה עמוקה והתפכחות מכל מיני קישקושיאדה אודיופילית, לגבי מהו בכלל הבסיס של התחום הזה, שמתחיל ונגמר באקוסטיקה והשפעתה העצומה על התוצאה הסופית, כל זאת בניגוד לעוד איזה איזה "רכיב" שיש לו השפעה *אפסית*, באופן יחסי.

כל הכבוד עמיר!

רן
 
נערך לאחרונה ב:
בדיוק אני עסוק בלכייל איזה רכיב שדווקא יש לו השפעה גדולה ,אבל כל הכבוד על התמיכה והערכה , חבר טוב :לב:
 
כך נראה חדר מעופש. יש גם מזגן מיצובישי להגדלת העיפוש.
המחשב נמצא ב-sweet spot, כך שאני יכול לענות לפוסטים טיפשיים בלי לזוז מהמקום ובלי להפסיק להאזין, וכן, אני יכול במקביל.

צפה בקובץ המצורף 65998צפה בקובץ המצורף 65996צפה בקובץ המצורף 65997צפה בקובץ המצורף 65995

אני לא מבין איך אוכל לחיות בלי ש- @Slim1900 ישים אלי לב וירחם עלי עד כמה שאני מסכן וסובל להיות כאן בתוך העיפוש.

אני כן יכול להבין מגבלות חשיבה, כמו שמישהו פשוט לא מסוגל להבין שלאחרים יש העדפות ואהבות שונות משלו, ושחושב שלאחרים ממש חסרים הדברים שהוא אוהב, והם מסכנים בלעדיהם.

שפלות מעורבת במוגבלות, צירוף חביב.
אבל למה דווקא באדום ?;)
כמה הם עולים בארץ ?
 

אבל למה דווקא באדום ?;)
כמה הם עולים בארץ ?

כי ככה בא לו. אוהב אדום.
עולים בארץ ריטייל + מע״מ. היבואן IL Audio
יש גוגל, תמצא שם את המחיר בעצמך.

ולנקודה הנחתרת הברורה: לא עניינו של איש כמה עלו לו, מתי קנה, ממי ואיך.

שחרר חביבי ותפסיק להציק פה לאנשים.
 
כי ככה בא לו. אוהב אדום.
עולים בארץ ריטייל + מע״מ. היבואן IL Audio
יש גוגל, תמצא שם את המחיר בעצמך.

ולנקודה הנחתרת הברורה: לא עניינו של איש כמה עלו לו, מתי קנה, ממי ואיך.

שחרר חביבי ותפסיק להציק פה לאנשים.
לא שאלתי כמה הם עלו לו ממי ואיך
שאלתי כמה הם עולים בכללי כי לא נתקלתי בהם בחיים וזה לא בדיוק מוצר שאתה יכול למצוא בקלות את מחירו באמזון
לגבי הצבע זה היה שאלה רטורית הומוריסטית .
אגב לשאול מחיר נראה לי הרבה פחות נורא מכל "כינויי החיבה" שספגתי , שאף אחד לא אמר על זה כלום כמובן.
 
נערך לאחרונה ב:
אגב לשאול מחיר נראה לי הרבה פחות נורא מכל "כינויי החיבה" שספגתי , שאף אחד לא אמר על זה כלום כמובן.
אני דווקא התייחסתי לעניין הזה אבל אתה מסרב להפנים…..
לפני שאתה שואל אותי , חפש את זה בעצמך כי אני לא מתכוון לחזור על זה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור