לא זוכר מה כתבת ולא מוצא גם את התגובה כי יש המון תגובות בפורום ואני לא חזק בחיפושאני דווקא התייחסתי לעניין הזה אבל אתה מסרב להפנים…..
לפני שאתה שואל אותי , חפש את זה בעצמך כי אני לא מתכוון לחזור על זה.
אבל באופן כללי שומדבר לא מצדיק את זה מבחינתי
לא זוכר מה כתבת ולא מוצא גם את התגובה כי יש המון תגובות בפורום ואני לא חזק בחיפושאני דווקא התייחסתי לעניין הזה אבל אתה מסרב להפנים…..
לפני שאתה שואל אותי , חפש את זה בעצמך כי אני לא מתכוון לחזור על זה.
אחלה עיפוש!כך נראה חדר מעופש. יש גם מזגן מיצובישי להגדלת העיפוש.
המחשב נמצא ב-sweet spot, כך שאני יכול לענות לפוסטים טיפשיים בלי לזוז מהמקום ובלי להפסיק להאזין, וכן, אני יכול במקביל.
צפה בקובץ המצורף 65998צפה בקובץ המצורף 65996צפה בקובץ המצורף 65997צפה בקובץ המצורף 65995
אני לא מבין איך אוכל לחיות בלי ש- @Slim1900 ישים אלי לב וירחם עלי עד כמה שאני מסכן וסובל להיות כאן בתוך העיפוש.
אני כן יכול להבין מגבלות חשיבה, כמו שמישהו פשוט לא מסוגל להבין שלאחרים יש העדפות ואהבות שונות משלו, ושחושב שלאחרים ממש חסרים הדברים שהוא אוהב, והם מסכנים בלעדיהם.
שפלות מעורבת במוגבלות, צירוף חביב.