חבר חדש


ברור שזה קצת עניין של טעם, קצת נוסטלגיה, וקצת התאמה, ואין דין שווה לכל הבריטים הקטנים האלה. ל nait2 יש 18 וואטים במקרה הטוב, אבל הוא נמרץ מלא ומרגש בתנאים הנכונים, והוא נמכר במחירי אספנות ולא בכדי. השילוב שלו עם rega kytes קטנים מאותה תקופה שמט לסתות רבות במשרד שלי.
מה ששלמה בעל מערכת האולטרה כתב זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר ב"מה קורה לאתר" והמבין יבין.
 
בואו נשים את הדברים בפרופורציה.

וינטג׳ טוב הוא דבר נפלא, ויש בו לעיתים קסם, גוף ומוזיקליות שקשה להתעלם מהם.

אבל לא כל ישן הוא "נשמה", ולא כל חדש הוא "סטרילי".
זו הכללה נוחה...לכמה...

עבורי, מערכת טובה צריכה להיות שקטה, טבעית, חיה, מדויקת ומרגשת.
אם היא עושה את זה, היא ראויה מבחינתי, אם לא, שום נוסטלגיה ושום מחיר לא יצילו אותה.

מבחינתי יש מקום לוינטג׳, יש מקום למודרני, יש מקום לVFM ויש מקום לאולטרה היי אנד.
רק דבר אחד אין לו מקום, להפוך טעם אישי לאיזו אמת מוחלטת.

אחלה שבת.
 

ברגע שנבין ונסכים שיש מקום לכולם, שלא צריך לעשות ניתוח כירורגי לכל פוסט, שלא צריך להתבייש שיש לי קצת קטן מהממוצע או נקנא בפוסט יש לי ענק והוא עושה...הוא ענק.., שלא נתבייש אם אנחנו לא יודעים מהי ספינורמה, שנתעלם מ"איך אתם בוחרים את הרמקולים שלכם" (בפעם המאה) יהיה פה טוב.
 
למרות שאתה טרול מצוי שכולם כבר מכירים ויודעים לזהות, אענה עניינית.

מעולם אף אחד כאן לא טען שיש העדפה אחת נכונה, לא לוינטג׳, לא למודרני, לא ליקר ולא לזול...
בדיוק להפך....
הטענה הייתה מאוד פשוטה, בוחנים תוצאה, התאמה, מוזיקליות, טבעיות ויכולת לרגש.

אתה שוב (ואין ספור שוב כמו היוזרים שלך) מנסה להמציא טענה שלא נאמרה, ואז להתווכח איתה כאילו גילית משהו.

אפשר להמשיך לדבר אודיו, או להמשיך לחפש פרובוקציות. אני את שלי אמרתי...

אחלה שבת.
 
בסדר אדוני המלך, אף אחד לא מאיים על כתרך בממלכתך זו הקטנה ולא על יועץ הסתרים שלך ע. מעניין מה אתם עושים בחוץ וכמה מלכים אתם בחוץ
 

כשאין תוכן והניסיון חסר, סופרים כיסים...
 
אז אתה לא מוצא ויש המון שכן ובמחירים שהם עלו חלקם לטעמי נשמעו יותר טוב ממגברים שעולים פי חמש ויותר במונחים ריאליים כיום שעושים צליל מדויק ורזולטיבי אך חסר נשמה בעיקר אקרובטיקה, תזכיר לנו כמה עולה המערכת שלך? רוצה לחזור לדיון למה בעלי מערכות האולטרה כאן הם לא סטנדרט כי לא תמיד יש קורלציה בין יכולת השמיעה שלהם וחשבון הבנק?
מה הקשר למערכת שלי....בגיל 22 כשהייתי,עדיין לא המציאו את המערכת שלי
ותמיד נאדים וכאלה נשמעו לי צרצרים או חלופות יפניות זולות ,סתומים ומנופחים.
עשה טובה אל תקשקש ומצד שני היו מגברים זולים כדוגמת ארקאם שהיו נשמעים פי עשר טוב יותר מנאד וסיריוס(לטעמי) .
וגם היום עושים מגברים מצוינים רק כנראה אתה לא שמעתה...ואני לא מתכוון להתנצח איתך,תרשום מה שאתה רוצה ,ככה אני חושב.
 
מה הקשר למערכת שלי....בגיל 22 כשהייתי,עדיין לא המציאו את המערכת שלי
ותמיד נאדים וכאלה נשמעו לי צרצרים או חלופות יפניות זולות ,סתומים ומנופחים.
עשה טובה אל תקשקש ומצד שני היו מגברים זולים כדוגמת ארקאם שהיו נשמעים פי עשר טוב יותר מנאד וסיריוס(לטעמי) .
וגם היום עושים מגברים מצוינים רק כנראה אתה לא שמעתה...ואני לא מתכוון להתנצח איתך,תרשום מה שאתה רוצה ,ככה אני חושב.
קראתי פעמיים ואז הבנתי ש'נאד' זה NAD ולא Fart, וסיריוס זה Cyrus ולא 'סיריוס אלקטרוניקה' אבל זה טומייטוס לעומת טומאטוס, שלמה אתה אייקון לא חושב אחרת.
 

ומצד שני היו מגברים זולים כדוגמת ארקאם שהיו נשמעים פי עשר טוב יותר מנאד וסיריוס(לטעמי)
אני זוכר את הארקאם שהיה לך, נשמע מעולה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור