מה ששלמה בעל מערכת האולטרה כתב זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר ב"מה קורה לאתר" והמבין יבין.ברור שזה קצת עניין של טעם, קצת נוסטלגיה, וקצת התאמה, ואין דין שווה לכל הבריטים הקטנים האלה. ל nait2 יש 18 וואטים במקרה הטוב, אבל הוא נמרץ מלא ומרגש בתנאים הנכונים, והוא נמכר במחירי אספנות ולא בכדי. השילוב שלו עם rega kytes קטנים מאותה תקופה שמט לסתות רבות במשרד שלי.