חבר חדש


ברור שזה קצת עניין של טעם, קצת נוסטלגיה, וקצת התאמה, ואין דין שווה לכל הבריטים הקטנים האלה. ל nait2 יש 18 וואטים במקרה הטוב, אבל הוא נמרץ מלא ומרגש בתנאים הנכונים, והוא נמכר במחירי אספנות ולא בכדי. השילוב שלו עם rega kytes קטנים מאותה תקופה שמט לסתות רבות במשרד שלי.
מה ששלמה בעל מערכת האולטרה כתב זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר ב"מה קורה לאתר" והמבין יבין.
 
בואו נשים את הדברים בפרופורציה.

וינטג׳ טוב הוא דבר נפלא, ויש בו לעיתים קסם, גוף ומוזיקליות שקשה להתעלם מהם.

אבל לא כל ישן הוא "נשמה", ולא כל חדש הוא "סטרילי".
זו הכללה נוחה...לכמה...

עבורי, מערכת טובה צריכה להיות שקטה, טבעית, חיה, מדויקת ומרגשת.
אם היא עושה את זה, היא ראויה מבחינתי, אם לא, שום נוסטלגיה ושום מחיר לא יצילו אותה.

מבחינתי יש מקום לוינטג׳, יש מקום למודרני, יש מקום לVFM ויש מקום לאולטרה היי אנד.
רק דבר אחד אין לו מקום, להפוך טעם אישי לאיזו אמת מוחלטת.

אחלה שבת.
 

ברגע שנבין ונסכים שיש מקום לכולם, שלא צריך לעשות ניתוח כירורגי לכל פוסט, שלא צריך להתבייש שיש לי קצת קטן מהממוצע או נקנא בפוסט יש לי ענק והוא עושה...הוא ענק.., שלא נתבייש אם אנחנו לא יודעים מהי ספינורמה, שנתעלם מ"איך אתם בוחרים את הרמקולים שלכם" (בפעם המאה) יהיה פה טוב.
 
למרות שאתה טרול מצוי שכולם כבר מכירים ויודעים לזהות, אענה עניינית.

מעולם אף אחד כאן לא טען שיש העדפה אחת נכונה, לא לוינטג׳, לא למודרני, לא ליקר ולא לזול...
בדיוק להפך....
הטענה הייתה מאוד פשוטה, בוחנים תוצאה, התאמה, מוזיקליות, טבעיות ויכולת לרגש.

אתה שוב (ואין ספור שוב כמו היוזרים שלך) מנסה להמציא טענה שלא נאמרה, ואז להתווכח איתה כאילו גילית משהו.

אפשר להמשיך לדבר אודיו, או להמשיך לחפש פרובוקציות. אני את שלי אמרתי...

אחלה שבת.
 
בסדר אדוני המלך, אף אחד לא מאיים על כתרך בממלכתך זו הקטנה ולא על יועץ הסתרים שלך ע. מעניין מה אתם עושים בחוץ וכמה מלכים אתם בחוץ
 

כשאין תוכן והניסיון חסר, סופרים כיסים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור