חבר חדש


chenk

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
1
נקודות
3
היי.

עוקב כבר זמן מה, לא רשמתי כלום כי היה פה קצת סוער... אני מבין שאנחנו בדרך חדשה וזה משמח.

לשמוע מוזיקה זה חלק חשוב ביום שלי, כל מה שעם תופים וגיטרה - הולך.
ולכן באופן טבעי מחפש דרכים לעשות את זה בהנאה המירבית.

מה שאני אוהב בציוד, בעיקר במגברים, זה את הסיפור שמאחוריהם, כנראה זו הסיבה שחברות גדולות פחות מעניינות אותי, הסיפורים שמעניינים אותי בדרך כלל נמצאים הקטנות.
דגם חדש פה או שם - נחמד לידיעה, אבל אם אין איזה סיפור מאחורי, ואל תשאלו למה כי אני לא יודע, בדרך כלל לא ימשוך אצלי תשומת לב.

"נתקעתי" בציוד שיוצר עד אמצע שנות השמונים, העלות של מוצרים חדשים עבורי פשוט לא רלוונטית.

ולגבי סאונד, אני אוהב זרם וכמה שיותר, נתוני וואטים פחות עושים לי את זה, בייחוד כשמדובר בהאזנה בבית בווליום לא מטורף.

זהו, אציג בהקדם את המערכות שלי בדף המתאים.

תודה.
 

למגברים מהתקופה ההיא היה משהו פשוט ובסיסי שחסר כבר הרבה זמן וזה שילוב של אופי עם נשמה אבל אל תסכים איתי כי לא אוהבים את זה פה...איפה עמיר? ממשיכים את הקרב פה או נהנים לדבר על Cyrus One, Naim Nait, מיוזיקל פידליטי הראשונים וכו'?
 

NAD 3020 עם טרנזיסטורים של מוטורולה 2N3055 אולי לא טרנזיסטורים עם נתונים מדהימים אבל בכל מגבר שהיו היה צליל יותר מוזיקלי מכמה טרנזיסטורים של היום.
 
ולגבי סאונד, אני אוהב זרם וכמה שיותר, נתוני וואטים פחות עושים לי את זה, בייחוד כשמדובר בהאזנה בבית בווליום לא מטורף.
א. המשפט הנ"ל לא מובן, זרם הוא מרכיב חשוב בוואט.
ב. ברוך הבא.
 

NAD 3020 עם טרנזיסטורים של מוטורולה 2N3055 אולי לא טרנזיסטורים עם נתונים מדהימים אבל בכל מגבר שהיו היה צליל יותר מוזיקלי מכמה טרנזיסטורים של היום.
מסכים. אצלי בבית רסיבר של NAD 7130 שקניתי לפני כמה עשרות שנים אצל אמנון. הוא כבר צולע באזור המחברים ולפעמים צריך איזה ניעור, או כמה דקות בשביל להבין מיהו ומה העבודה שלו. אבל לא מעט מגברים, לרבות כאלה שמחירם הרבה מאוד כפולות שלו, כאלו ששקלתי ובחנתי, לא ידעו להגיע למוסיקליות שהוא יודע להעביר לי. נכון להיום אני שומע עם SUGDEN שאני גם אוהב מאוד, אבל לפעמים אני שואל את עצמי אם זה לא בגלל שהוא מזכיר את הגרוטאה ההיא.
 
בעבר הרחוק היה לי pioneer sa-9800 .מאז התקדמתי,אבל עדיין יש לי פינה חמה בלב על התקופה שהייתי בעליו הגאה.היה לו דרייב ושליטה מטורפים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור